خانواده لپ ‌تاپ ‌های جدید ASUS Vivobook در راه هستند!

ایسوس قصد دارد لپ ‌تاپ ‌های Vivobook خود را به روز رسانی کند و در آن ها از صفحه ‌نمایش OLED 120 هرتزی، پردازنده ‌های جدید و ... بهره ببرد!

اخیرا ایسوس از یک به ‌روزرسانی برای سری ‌های Vivobook Pro و Vivobook S و همچنین لپ ‌تاپ ‌های کاملاً جدید Vivobook 13 Slate OLED Artist Edition خبر داده است. این شرکت همواره در تلاش است که لپ ‌تاپ‌ های OLED خود را با جدیدترین پردازنده‌ های اینتل و AMD، همراه با آخرین فناوری پردازش گرافیکی NVIDIA ارتقا دهد.

در واقع لپ‌ تاپ ‌های سری Vivobook Pro شامل مدل ‌های برتر ایسوس می‌ شود که از تمامی پردازنده‌ های نسل دوازدهم اینتل Core H و AMD Ryzen 6000 سری H بهره می برد. این ویوو بوک ها که شامل لپ تاپ های Vivobook Pro 16X OLED ، Vivobook Pro 15X 15.6 اینچی، Vivobook Pro 14X OLED 14.5 اینچی، Vivobook Pro 16 OLED 16 اینچی و  Vivobook Pro 15 OLED 15.6 اینچی هستند، قابلیت این را دارند که به پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 3070 Ti مجهز شوند. همچنین گفتنی است که سری Vivobook Pro ایسوس از همان سیستم‌ های خنک‌ کننده IceCool Pro مانند Zenbooks 2022 که به‌ تازگی به ‌روزرسانی شده ‌اند، استفاده می کنند.

در ادامه باید بگوییم که ایسوس قصد دارد لپ تاپ پرچمدار خود یعنی Vivobook 16X OLED را با اولین صفحه نمایش 16 اینچی OLED 3.2K و فرکانس 120 هرتزی در جهان عرضه کند. رابط های اتصالی این لپ تاپ به اندازه استحکام داخلی و صفحه نمایش آن قوی است و می تواند شامل پورت های Thunderbolt 4 (USB)، HDMI 2.1، USB 3.2 Gen 1، USB 2.0، کارت خوان SD Express 7.0 microSD، یک پورت LAN 2.5 گیگا بایتی و جدیدترین WiFi E.6 باشد.

ایسوس قصد دارد لپ ‌تاپ ‌های Vivobook خود را به روز رسانی کند و در آن ها از صفحه ‌نمایش OLED 120 هرتزی، پردازنده ‌های جدید و ... بهره ببرد!

حالا اگر یک لپ تاپ قابل حمل ‌تر با ضخامت نازک می‌ خواهید، لپ تاپ های سری Vivbook S می تواند گزینه مناسب تری برای شما باشد. در واقع ایسوس با آپدیت کردن سری Vivbook S در سال 2022 توانسته است ضخامت آن‌ ها را به 17.9 میلی‌ متر و وزن آن‌ ها را به 1.6 کیلوگرم برساند. با این حال، این مجموعه از لپ تاپ های ایسوس برای انجام برخی کارها در جاده فوق العاده است!

سری 2022 Vivobook S شامل Vivobook S 14X OLED 14.5 اینچی، Vivobook S 16X OLED 16 اینچی، Vivobook S 14 OLED 14 اینچی و Vivobook S 15 OLED 15.6 اینچی است که مدل های S 14 و 15 دارای درب فلزی هستند و در رنگ های مشکی، خاکستری یا سبز عرضه می شوند. در حالی که مدل های S14X و 16X تمام فلزی هستند و با رنگ های مشکی، نقره ‌ای و خاکستری شنی راهی بازار می شوند.

با وجود اینکه ایسوس از یک شاسی باریک و سبک در مجموعه لپ تاپ های ویووبوک سری S خود استفاده کرده است، اما در اجزای داخلی این لپ تاپ ها از پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i7-12700H یا AMD Ryzen 9 6900HX، پردازنده ‌های گرافیکی Intel Iris Xe یا AMD Radeon، رم 16 گیگابایتی DDR4 قابل ارتقا و یک ترابایت SSD PCIe بهره برده است. با این وجود توانسته است عملکرد خوب و رضایت بخشی به کاربران ارائه دهد.

برای نمایشگرها، ایسوس از پنل ‌های OLED NanoEdge با وضوح حداکثر 4K استفاده می ‌کند. البته سری S وویوبوک این قابلیت را داردکه  با همان پنل ‌های اولد 14.5 اینچی و 15.6 اینچی 2.8K با فرکانس 120 هرتزی در جهان عرضه شود.

ایسوس قصد دارد لپ ‌تاپ ‌های Vivobook خود را به روز رسانی کند و در آن ها از صفحه ‌نمایش OLED 120 هرتزی، پردازنده ‌های جدید و ... بهره ببرد!

در پایان باید اشاره کنیم که ایسوس لپ‌تاپ‌ های جدید Vivobook 13 Slate OLED Philip Colbert Edition و Vivobook 13 Slate OLED Steven Harrington Edition را نیز معرفی کرده است. این دو مدل با نسخه محدود هستند که با مشارکت هنرمند مشهور جهان طراحی شده اند. با تمام این تفاسیر، انتظار می رود در ماه مه عرضه جدیدترین لپ تاپ های ASUS Vivobook آغاز شود.

منبع: windowscentral