بخشی از همکاری با Sami Miró طراح مد و فشن

سامسونگ بندهای ساعت سازگار با محیط زیست را که از پوست سیب ساخته شده است، عرضه می کند!

چندی پیش سامسونگ یکی دیگر از ساعت‌های هوشمند های قدرتمند خود را با عنوان گلکسی واچ 4 رونمایی کرد که توجه بسیاری از کاربران را به سمت خود جلب کرد. پس از آن سامسونگ از شش بند ساعت مچی محدود برای گلکسی واچ 4 رونمایی کرد که از مواد قابل بازیافت و سازگار با محیط زیست از جمله پوست سیب ساخته شده است. این مجموعه با همکاری سامی میرو "Sami Miró"، طراح مد و فشن که در کلکسیون‌های قبلی خود از مواد بازیافت شده استفاده کرده بود، ساخته شد. لازم به ذکر است که این بندها هم اکنون در دسترس هستند و قیمت آنها از 39.99 دلار شروع می شود.

این مجموعه شامل شش بند با طرح‌های زیبا و متفاوت است. بندهای “Midnight Black”  و “Stratus Sky”  از صد در صد پوست سیب که از صنعت میوه بازیابی شده است، ساخته شده اند. سامسونگ ادعا می کند که این ماده دارای ظاهری عالی و چشم نواز همانند چرم است، و این در حالی است که از پوست حیوانات تهیه نشده است. چهار طرح دیگر این مجموعه با نام‌های Aurora Night، Cloud Navy، Earth Sunrise و Dawn Atlas می باشند که از مواد پلی اورتان ترموپلاستیک (TPU)  ساخته شده اند و بر اساس ادعای سامسونگ، قابل بازیافت هستند.

سامسونگ بندهای ساعت سازگار با محیط زیست را که از پوست سیب ساخته شده است، عرضه می کند!

در ادامه باید بگوییم که در کنار بند‌های ساعت، سامسونگ همچنین مجموعه ای از سه واچ فیس مکمل رایگان را برای بارگیری از فروشگاه Google Play منتشر می کند. که کاربران می توانند این واچ فیس‌ها را دانلود کرده و آن را متناسب با بند ساعت خود ست کنند.

همانطور که می‌دانید انتخاب یک بند مناسب برای ساعت مچی، تا چه حد می تواند به زیبایی و چشم نوازی آن اضافه کند. با این حال اگر قصد خرید یک ساعت هوشمند با بند منحصر به فرد را دارید، پیشنهاد ما به شما این است که بند‌های قابل بازیافت را انتخاب کنید. همانطور که در بالا اشاره شد، این محصولات کاملا از مواد بازآفرینی شده ساخته شده اند و مضراتی برای محیط زیست ندارند. بعلاوه اینکه ظاهری شبیه به چرم دارند و بسیار شیک بر روی دست شما می نشینند. با این حال امیدواریم که ساعت‌های هوشمند آینده سامسونگ به جای استفاده از لوازم جانبی اختیاری و مضر برای محیط زیست، از این مواد به عنوان استاندارد استفاده کنند.

سامسونگ در حال حاضر از مواد پایدار در بسته بندی خود استفاده می‌کند و از سال گذشته سایت‌های آن در سراسر ایالات متحده، چین و اروپا از 100 درصد انرژی تجدید پذیر استفاده می کردند (این مورد در همه مناطق مانند کره صدق نمی کند، اما سامسونگ می گوید که روی آن کار می کند.) اما، هنوز کارهای زیادی برای کاهش تأثیرات زیست محیطی دستگاه‌های خود دارد، به ویژه در مورد قابلیت تعمیر. با این حال طولی نخواهد کشید که شاهد این اتفاق در آینده باشیم.

نظر شما در رابطه با بندهای گلکسی واچ چیست؟ شما کدام مدل را بیشتر دوست دارید؟

منبع: theverge