گزارش جدیدی در رابطه با اپل واچ سری 8 منتشر شده که بر مبنای آن، انتظار می رود که این ساعت های هوشمند جدید به بزرگترین صفحه نمایشی که تا به حال اپل در گجت های پوشیدنی خود استفاده کرده، مجهز باشند!

پیش از این شخصی به نام Ross Young که در زمینه تحلیل نمایشگرهای دیجیتال فعالیت دارد، اعلام کرده بود که این احتمال وجود دارد تا ساعت های هوشمند اپل واچ سری 8 از سه مدل تشکیل شده باشند و یک مدل جدید با نمایشگری با سایز متفاوت به این سری اضافه شود. اکنون در یک گزارش عنوان شده که منظور از «سایز متفاوت»، سایز بزرگتر از مدل های قبلی بوده نه کوچکتر! به این ترتیب علاوه بر نسخه های 41 و 45 میلی متری فعلی، یک نسخه دیگر نیز در خانواده اپل واچ سری 8 وجود خواهد داشت که سایز آن از 45 میلی متر بیشتر است!

اپل واچ سری 8 احتمالاً به بزرگترین صفحه نمایش در میان تمام ساعت های هوشمند اپل مجهز خواهد بود

مطابق با اطلاعاتی که بر روی وب سایت MacRumors از منابع معتبر قرار گرفته، نسخه جدید اپل واچ به صفحه نمایش 2 اینچی مجهز است که به طور انحصاری توسط Luxshare ساخته شده است. همچنین Young نیز در این رابطه اظهار نظر کرده و طی یک پست توئیتری اعلام کرده است که سایز نمایشگر نسخه جدید اپل واچ 1.99 اینچ خواهد بود.

تمایل اپل به سمت صفحه نمایش بزرگتر برای ساعت های هوشمند خود، می تواند به قصد این شرکت برای عرضه یک نسخه اپل واچ ضد ضربه (Rugged) مربوط باشد. در واقع از مدتی پیش اخباری در رابطه با تولید یک اپل واچ ضد ضربه منتشر شده بود و ممکن است اپل واچ دارای صفحه نمایش بزرگتر، همین مدل باشد. البته هیچ منبع خبری این موضوع را تأیید نکرده و صرفاً بر اساس حدس و گمان به آن اشاره شده است.

اپل واچ سری 8 احتمالاً به بزرگترین صفحه نمایش در میان تمام ساعت های هوشمند اپل مجهز خواهد بود

اپل واچ ضد ضربه یا Rugged Apple Watch برای استفاده در فضاهای بیرونی با شرایط محیطی سخت طراحی می شود. همچنین این ساعت هوشمند برای ورزشکاران حرفه ای در هنگام انجام تمرینات سخت کاربرد دارد. از این جهت مجهز بودن آن به یک صفحه نمایش بزرگ امری دور از ذهن نیست. چرا که طبیعتاً در شرایط سخت، خواندن اطلاعات از روی صفحه نمایش بزرگتر آسان تر خواهد بود! البته صفحه نمایش اپل واچ های فعلی با همین سایز هم خوانایی بالایی را ارائه می دهد، ولی مسلماً اطلاعات بر روی نمایشگر بزرگتر خواناتر خواهند بود.

اپل واچ سری 8 احتمالاً به بزرگترین صفحه نمایش در میان تمام ساعت های هوشمند اپل مجهز خواهد بود

پیش بینی می شود که غول کوپرتینویی دنیای تکنولوژی، اپل واچ ضد ضربه و اپل واچ سری 8 را به صورت هم زمان و در کنار یک محصول جدید به نام ساعت هوشمند Apple Watch SE 2 رونمایی کند. این اتفاق احتمالاً در حوالی ماه سپتامبر یا اکتبر (شهریور و مهر) رخ خواهد داد. این ماه ها برای اپل دوران شلوغی خواهد بود! چرا که این شرکت در همین حوالی قصد دارد تا گوشی های سری آیفون 14 را نیز به دنیا معرفی کند! پس علاقه مندان به اپل هفته ها و ماه های هیجان انگیزی را در پیش خواهند داشت!

منبع: imore