تهیه کیبوردی که علاوه بر قابلیت های متعدد از زیبایی و جذابیت بالایی برخوردار باشد یکی از واجبات سیستم گیمینگ محسوب می شود! با اضافه کردن کیبورد جذاب به سیستم گیمینگ خود می توانید زیبایی سیستم خود را تا چندین برابر بیشتر کنید. از نمونه کیبوردهایی که علاوه بر بهره مندی از قابلیت متعدد از طراحی جذاب نیز بهره می برد می توان به کیبورد گیمینگ GK801-RGB اشاره کرد! این مدل کیبورد توسط شرکت پرطرفدار ایرانی GREEN طراحی و به منظور رفع نیاز گیمرها ساخته شده است! این مدل کیبورد با توجه به بهره مندی از قابلیت های متعدد همچون کلیدهای مکانیکی ساخته شده به سبک TKL، کلیدهای آنتی گوست، کلیدهای میانبر، نورپردازی RGB، فریم مگنتی با قابلیت جداسازی و ... می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای کسانی باشد که به دنبال کیبورد گیمینگ با امکانات و قابلیت های متعدد هستند تا با استفاده از آن به انجام بازی های ویدئویی خود بپردازند! در ادامه به بررسی بیشتر و تخصصی تر این کیبورد خواهیم پرداخت، پس لطفا با ما همراه باشید!

کیبورد گیمینگ GREEN GK801-RGB، آماده برای اجرای دستورات شما!

طراحی کیبورد گیمینگ گرین GREEN GK801-RGB!

کیبورد گیمینگ GK801-RGB را می توان یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصول تولیدی شرکت گرین محسوب کرد. شرکت گرین این مدل از کیبورد خود را با ویژگی ها و قابلیت های فراوان طراحی کرده است. از نمونه ویژگی های استفاده شده در این کیبورد می توان به چیدمان کلیدهای استاندارد و کاهش تاخیر ورودی اشاره کرد. کیبورد گیمینگ GK801-RGB گرین با توجه به سرعت و زمان پاسخ گویی سریعی که در اختیار دارد می تواند گزینه مناسبی برای گیمرها باشد. سرعت اسکن کلید های تعبیه شده بر روی این کیبورد گیمینگ سریع و حرفه ای برابر با 1000 هرتز است. ابعاد طراحی شده این مدل کیبورد برابر با 355x125x34 میلی متر است. ابعاد این کیبورد فضای زیادی از میز کارتان اشغال نکرده و با توجه به وزن سبک 780 گرمی که در اختیار دارد حمل و نقل آسان را نیز برای شما فراهم خواهد کرد. گرین در طراحی و ساخت این مدل کیبورد از مواد اولیه مرغوب که از پلاستیک از نوع ABS تشکیل شده استفاده کرده است. این ویژگی باعث می شود تا کیبورد برای استفاده طولانی بهترین و مناسب ترین گزینه باشد. حروف موجود بر روی کلیدها نیز با استفاده از فناوری لیزر بر روی کلیدها حک شده تا علاوه بر زیبایی بیشتر از خوانایی بهتری نیز برخوردار باشند. در قسمت زیرین کیبورد نیز جهت تنظیم میزان ارتفاع از پایه های ضد لغزش استفاده شده و به کاربر این امکان را می دهد که بتواند میزان ارتفاع کیبورد را تنظیم کند. در ضمن کیبورد گیمینگ GK801-RGB از طراحی TKL برخوردار بوده و به همین دلیل از ابعاد جمع و جوری بهره مند است!

طراحی کیبورد گیمینگ گرین GREEN GK801-RGB!

نورپردازی چشم نواز RGB و قابلیت Game Mode کیبورد گیمینگ گرین مدل GK801-RGB

شرکت گرین به منظور زیباسازی هر چه بیشتر در ساخت کیبورد گیمینگ GK801-RGB از نورپردازی حرفه ای RGB استفاده کرده است. نورپردازی اضافه شده به این مدل از کیبورد در زیر تمامی دکمه های آن قابل مشاهده است. این قابلیت علاوه بر زیباسازی سیستم گیمینگ، به شما این امکان را خواهد تا هیجان و لذت بیشتری را هنگام انجام بازی تجربه کرده باشید! در ضمن این نورپردازی 18 جلوه مختلف را نیز در اختیار داشته و می تواند کاربر را بیش از پیش راضی نگه دارد. از ویژگی های دیگر نورپردازی استفاده شده در این مدل کیبورد می توان به قابلیت شخصی سازی میزان نور و میزان سرعت آن اشاره کرد. کیبورد گیمینگ GK801-RGB گرین از قابلیت Game Mode نیز برخوردار بوده که به کاربر این امکان را می دهد تا با فعال سازی آن هنگام انجام بازی های ویدئویی از اجرای ناخواسته منوی استارت ویندوز و خروج از بازی جلوگیری کرده باشد!

شرکت GREEN در ساخت کیبورد گیمینگ GK801-RGB از سریع ترین سری سوئیچ ها استفاده کرده است. این نوع سوئیچ از نوع مکانیکال آبی بوده که با توجه به دوام و پایداری بالایی که در اختیار دارد می تواند عمری تا 50 میلیون ضربه را برای کلیدهای کیبورد به ارمغان بیاورد! بازخورد فیزیکی عالی به همراه دقت فوق العاده ای که در اختیار دارد این امکان را به کاربران خواهد داد تا هنگام انجام بازی های شوتر پیروزی خود را تضمین شده بدانند. از ویژگی هایی که در ساخت این نوع سوئیچ استفاده شده می توان به فاصله فشار و نیروی مورد نیاز به منظور فعال کردن آن اشاره کرد. از دیگر ویژگی های مهم و مثبتی که این شرکت در طراحی و ساخت کیبورد گیمینگ GK801-RGB مورد استفاده قرار داده است می توان به برخورداری از 87 کلید مختلف و باکیفیت اشاره کرد.

نورپردازی چشم نواز RGB و قابلیت Game Mode کیبورد گیمینگ گرین مدل GK801-RGB

اجرای دستورات در کم ترین زمان ممکن با کیبورد مخصوص بازی گرین GK801-RGB!

نرخ نمونه برداری مناسب نیز از دیگر ویژگی های مهم و مثبتی است که شرکت گرین در طراحی و ساخت کیبورد گیمینگ GK801-RGB مورد استفاده قرار داده است! نرخ نمونه برداری موجود در این مدل کیبورد برابر با 1000 هرتز بوده و به همین دلیل قادر است تمامی عملکردهای کیبورد و دستورات کاربر را در کم ترین زمان ممکن (1 میلی ثانیه) مورد پردازش قرار دهد! با این ویژگی می توان گفت که کاربر بدون هیچ چالش و مشکلی به استفاده از این مدل کیبورد بپردازد! شرکت Green به منظور دسترسی آسان و راحت به کنترل مدیای در حال پخش و صدای سیستم از 12 عدد کلید کنترلی بهره برده است! کلیدهای کنترلی استفاده شده در این مدل کیبورد با کلیدهای F1 تا F12 بوده و برای دسترسی به آن ها از کلید ترکیبی FN استفاده کرده است. کلیدهای میانبر استفاده شده در کیبورد گیمینگ GK801-RGB شامل 1 عدد کلید به منظور قطع و وصل صدا و 2 کلید جهت کاهش و افزایش میزان صدای سیستم استفاده کرده است. از دیگر کلیدهای میان بر استفاده شده در این مدل کیبورد می توان به کلیدهای کنترل مالتی مدیا اشاره کرد. با استفاده از این کلید های نیز قادر خواهید بود تا مدیای در حال پخش را به فایل قبلی/ بعدی هدایت کرده و یا اقدام به توقف و یا پخش آن کنید!

اجرای دستورات در کم ترین زمان ممکن با کیبورد مخصوص بازی گرین GK801-RGB!

کلیدهای آنتی گوست و فریم مگنتی جدا شونده کیبورد GREEN GK801-RGB!

فناوری Anti-Ghosting از قابلیت های مهم و مثبت این کیبورد شرکت گرین محسوب شده که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از نیاز به فشار دادن چند دکمه که در بعضی از بازی مورد استفاده قرار می گیرد بی نیاز شوید. طراحان این کیبورد به منظور مسلط کردن کاربر از قابلیت آنتی گوستینگ در تمامی کلیدهای تعبیه شده استفاده کرده که قادر هستند حتی در شرایط سخت گیمینگ نیز بدون کوچک ترین تداخل عملکرد سریعی را برای کاربر به ارمغان بیاورند! شرکت گرین از فریم های مگنتی نیز در ساخت کیبورد گیمینگ GK801-RGB استفاده کرده است. فریم تعبیه شده از قابلیت جداسازی برخوردار بوده و با توجه به این ویژگی می توان گفت که کاربر هنگام استفاده از کیبورد می تواند 2 حس مختلف را تجربه کند! پایه های ضد لغزش نیز از امکانات تعبیه شده در این مدل کیبورد بوده که در زیر آن تعبیه شده است.

پایه های اضافه شده کیبورد گیمینگ GK801-RGB به منظور تنظیم ارتفاع و زاویه قرارگیری بوده و با توجه به پدهای ضد لغزشی که در زیر آن تعبیه شده امکان لیز خوردن کیبورد را به صفر خواهد رساند. در نتیجه کاربر می تواند این کیبورد را بر روی سطح های مختلف استفاده کند. شرکت گرین جهت برقراری ارتباط کیبورد با انواع سیستم عامل از رابط 1.8 متری USB 2.0 (از نوع USB Type-A به USB Type-C) بهره برده است. این رابط با توجه به طول مناسب و جنس روکش کتان بافته شده علاوه بر آزادی عمل بیشتر برای کاربر، دوام بیشتر را نیز برای رابط استفاده شده به ارمغان آورده است! در ضمن رابط استفاده شده در این مدل کیبورد از قابلیت جداسازی نیز برخوردار بوده تا هنگام جابجایی کیبورد از راحتی بیشتر بهره مند شوید.

منبع: green