گروه تولید محتوای شرکت ایده برتر پارسیان در این مقاله قصد دارد شما را با یکی از مناسب ترین و بهترین کیبوردهای شرکت گرین که با عنوان کیبورد گیمینگ GK702-RGB تولید شده آشنا کند، تا به کاربرانی که قصد تهیه کیبورد به منظور اجرای بازی های ویدئویی را دارند کمک کرده باشد! در ساخت این مدل کیبورد از کلیدهای غشایی استفاده شده که با توجه به نرمی و قابلیت تولید کم ترین صدا می تواند حس خوشایندی را برای کاربران به وجود آورد. کلیدهای مالتی مدیا نیز در کیبورد گیمینگ GK702-RGB مورد استفاده قرار گرفته با توجه به ترکیب با کلیدهای F1 تا F12 می بایست از طریق کلید FN نسبت به استفاده از آن ها اقدام کنید! نورپردازی نیز از دیگر امکانات اضافه شده در این مدل کیبورد محسوب می شود که به منظور زیباسازی هر چه بیشتر کیبورد و سیستم گیمینگ کاربر اضافه شده است! کلیدهای ماکرو نیز در ساخت این مدل کیبورد استفاده شده که برای برنامه ریزی کلیدها مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه مطلب قصد بررسی تخصصی کیبورد گیمینگ GK702-RGB گرین را داریم، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

آشنایی و بررسی کیبورد گیمینگ GK702-RGB گرین!

طراحی جذاب و ارگونومیک کیبورد مخصوص بازی green gk702 rgb

ارگونومیک بودن از نمونه ویژگی هایی است که شرکت گرین در طراحی کیبورد گیمینگ GK702-RGB مورد استفاده قرار داده است! از دیگر ویژگی هایی که در طراحی این مدل از کیبورد استفاده شده نیز می توان به بدنه ای جذاب و مدرن آن اشاره کرد. قطعا جذابیت موجود در کیبورد گیمینگ GK702-RGB قادر است توجه بیشتر کاربران را به سمت خود جلب کند! جذابیت این مدل کیبورد به بدنه خوش فرم ختم نشده و از نورپردازی RGB نیز استفاده شده است. نورپردازی استفاده شده در زیر تمامی کلیدهای کیبورد تعبیه و به گونه ای طراحی شده تا هر یک از کلیدها قادر باشند به صورت مجزا از هم تمامی رنگ ها را نمایش دهند! شرکت گرین همچنین در ساخت بدنه این مدل کیبورد نیز از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت استفاده کرده است.

در واقع این کیبورد گیمینگ با بدنه ای از جنس پلاستیک ABS عرضه شده و با توجه به کیفیتی که در اختیار دارد قادر است در برابر ضربات و سقوط از ارتفاعات مقاومت زیادی داشته باشد! در ضمن گرین در طراحی و ساخت کیبورد گیمینگ GK702-RGB از ابعاد استاندارد و کاملی بهره برده است. ابعاد 100 درصدی این مدل کیبورد باعث شده تا طراحان شرکت گرین کلیدها و میانبرهایی که یک صفحه کلید در اختیار کاربر قرار می دهد را حذف نکند! از دیگر ویژگی های طراحی کیبورد گیمینگ GK702-RGB نیز می توان به کلیدهای کنترل صدا و مالتی مدیا اشاره کرد که شامل کلیدهای پخش و یا متوقف کردن مدیا، یک دکمه قطع صدا به همراه کلیدهای تنظیم صدا اشاره کرد که به منظور افزایش و کاهش صدا اضافه شده است.

طراحی جذاب و ارگونومیک کیبورد مخصوص بازی green gk702 rgb

کلیدهای کنترل مالتی مدیا و کلیدهای آنتی گوست کیبورد گیمینگ گرین مدل gk702 rgb

شرکت Green به منظور دسترسی آسان و راحت به کنترل مدیای در حال پخش و صدای سیستم از 12 عدد کلید کنترلی بهره برده است! کلیدهای کنترلی استفاده شده در این مدل کیبورد با کلیدهای F1 تا F12 بوده و برای دسترسی به آن ها از کلید ترکیبی FN استفاده کرده است. کلیدهای میانبر استفاده شده در کیبورد گیمینگ GK702-RGB شامل 1 عدد کلید به منظور قطع و وصل صدا و 2 کلید جهت کاهش و افزایش میزان صدای سیستم استفاده کرده است. از دیگر کلیدهای میان بر استفاده شده در این مدل کیبورد می توان به کلیدهای کنترل مالتی مدیا اشاره کرد. با استفاده از این کلید های نیز قادر خواهید بود تا مدیای در حال پخش را به فایل قبلی/ بعدی هدایت کرده و یا اقدام به توقف و یا پخش آن کنید! فناوری Anti-Ghosting از قابلیت های مهم و مثبت این مدل از کیبورد شرکت گرین محسوب شده که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از نیاز به فشار دادن چند دکمه که در بعضی از بازی مورد استفاده قرار می گیرد بی نیاز شوید. طراحان این کیبورد به منظور مسلط کردن کاربر از قابلیت آنتی گوستینگ در تمامی کلیدهای تعبیه شده استفاده کرده که قادر هستند حتی در شرایط سخت گیمینگ نیز بدون کوچک ترین تداخل عملکرد سریعی را برای کاربر به ارمغان بیاورند!

کلیدهای کنترل مالتی مدیا و کلیدهای آنتی گوست کیبورد گیمینگ گرین مدل gk702 rgb

کلیدهای ممبران و هولدر مخصوص موبایل کیبورد مخصوص بازی green gk702 rgb

از دیگر ویژگی های مهم و مثبتی که شرکت گرین در طراحی و ساخت کیبورد گیمینگ GK702-RGB مورد استفاده قرار داده است می توان به برخورداری از 108 کلید مختلف و باکیفیت اشاره کرد. این کیبورد دارای کلیدهای ممبران (غشایی) بوده و با توجه به نرمی و تولید صدای پایینی که در اختیار دارند حس خوشایندی را برای کاربر به وجود خواهد آورد. در ضمن شرکت گرین در چاپ حرف تمامی کلیدهای استفاده شده در این مدل کیبورد از تکنیک حکاکی لیزری بهره برده است! این ویژگی باعث می شود تا کاربر بدون نگرانی بابت بدون کم رنگ شدن و یا حذف شدن حروف ها به استفاده از کیبورد بپردازد. شرکت گرین جهت برقراری ارتباط کیبورد با انواع سیستم عامل از رابط 1.8 متری USB 2.0 بهره برده است. این رابط با توجه به برخورداری از طول مناسب و جنس باکیفیت علاوه بر آزادی عمل بیشتر برای کاربر، دوام بیشتر را نیز برای رابط استفاده شده به ارمغان آورده است! در ضمن رابط استفاده شده در این مدل کیبورد این امکان را به کاربر می دهد تا برای برقراری ارتباط با سیستم عامل های گوناگون ویندوز با هیچ چالشی روبرو نشود! شرکت گرین در ساخت کلیدهای این مدل کیبورد از پدهای باکیفیت نیز استفاده کرده که با توجه به دوام بسیار بالایی که در اختیار دارند باعث می شوند تا عمر کلیدها تا 10 میلیون ضربه افزایش یابد! در نتیجه می توان گفت که کاربر بدون نگرانی بابت از کار افتادگی کلیدها ساعت های زیادی را مشغول استفاده از آن باشند!

لازم به ذکر است که کلیدهای تعبیه شده در کیبورد گیمینگ GK702-RGB با توجه به فاصله و ارتفاع مناسبی که در اختیار دارند می توانند حس خوشایند تایپ کردن را برای هر کاربری القا کنند! هولدر نیز از دیگر امکانات اضافه شده در این مدل از کیبورد محسوب می شود که شرکت گرین در طراحی آن مورد استفاده قرار داده است. هولدر اضافه شده را در قسمت بالایی کیبورد تعبیه کرده و با توجه به قابلیت نگه داشته انواع گوشی تبلت و ... این امکان را به کاربر می دهد تا در سریع ترین زمان ممکن اقدام به جواب دادن تماس های خود شوند! با این ویژگی دیگر نیازی به تهیه هولدر جداگانه نخواهید داشت! از دیگر ویژگی های کیبورد گیمینگ GK702-RGB نیز می توان به کلیدهای ماکرو (G1, G2, G3, G4) اشاره کرد. این کلیدها با توجه به امکان برنامه ریزی که در اختیار دارند به کاربر این امکان را می دهد تا پس از ذخیره سازی عملکرد هر یک از کلیدها در صورت نیاز اقدام به فراخوانی هر یک از آن ها در سریع ترین زمان ممکن کند. از دیگر ویژگی هایی که در هنگام انجام بازی های ویدئویی به کمک گیمرها خواهد آمد نیز می توان به قابلیت Game Mode اشاره کرد. این قابلیت به کاربر این امکان را می دهد تا با فعال سازی آن هنگام انجام بازی های ویدئویی از اجرای ناخواسته منوی استارت ویندوز جلوگیری کرده باشد!

منبع: green