از نمونه شرکت های تولید کننده انواع مختلف کیبوردهای گیمینگ می توان به شرکت ایرانی GREEN اشاره کرد. این شرکت به دلیل تولید محصولات باکیفیت و بهره مندی از طرفداران متعدد تبدیل به یکی از تولیدکننده های برتر کیبوردهای گیمینگ در ایران شده است! در این مطلب قصد بررسی و معرفی یکی از نمونه محصولات گیمینگ شرکت گرین که با عنوان GK701-RGB عرضه شده را داریم. این مدل کیبورد نیز همانند دیگر محصولات تولیدی شرکت گرین از قابلیت ها و امکانات بی شماری بهره مند شده تا کاربران هنگام انجام بازی های ویدئویی با کمبود امکانات و دیگر چالش ها روبرو نشوند. از قابلیت ها و امکانات این مدل کیبورد نیز می توان به بهره مندی از 19 کلید آنتی گوست، کلیدهای مالتی مدیا، نورپردازی RGB، کلید ترکیبی FN، طراحی ارگونومیک، رابط 1.5 متری USB و پایه های ضد لغزش اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر کیبورد گیمینگ GK701-RGB خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

کیبورد گیمینگ Green GK701-RGB، اوج کارایی و امکانات!

کیفیت بالا و طراحی ارگونومیک کیبورد گیمینگ گرین مدل Green GK701-RGB!

کیبورد گیمینگ GK701-RGB گرین علاوه بر برخورداری از ظاهری شیکی که در اختیار دارد از طراحی ارگونومیکی نیز بهره مند است. ظاهر شیک این مدل کیبورد همراه با نورپردازی حرفه ای توانسته یک ترکیب گیمر پسند را به وجود بیاورد. گرین در طراحی این مدل کیبورد از کلیدهای متعددی همچون کلید FN و کلیدهای کنترل کننده رسانه در قسمت بالایی کیبورد استفاده کرده تا کاربر هنگام تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی بدون انجام دادن کارهای اضافی و غیر ضروری بتواند آن ها را کنترل کند. نورپردازی RGB به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده و زیبایی کیبورد را چندین برابر کرده است. کلید هایی که در ساخت این کیبورد استفاده شده از فاصله استانداردی برخوردار بوده و با توجه به جنس باکیفیت و مرغوبی که دارند می توانند در برابر ضربات احتمالی و یا سقوط از ارتفاع مقاومت زیادی داشته باشند. ابعاد 440x165x35 میلی متری فضای زیادی از میز شما اشغال نکرده و با توجه به وزن مناسب 600 گرمی که در اختیار دارد، از قابلیت حمل و نقل راحت نیز برخوردار است. این ویژگی نیز می تواند یکی از مهم ترین ویژگی های یک کیبورد برای انجام بازی های ویدئویی و دیگر کارهای روزمره باشد! رابط استفاده شده در این کیبورد نیز از نوع USB 2.0 و دارای طول مناسب 1.8 متری بوده تا آزادی عمل بیشتری به شما داده باشد. در ضمن به منظور تنظیم میزان ارتفاع نیز از پایه در زیر کیبورد استفاده شده تا میزان ارتفاع را بر حسب راحتی خود تنظیم کنید!

کیفیت بالا و طراحی ارگونومیک کیبورد گیمینگ گرین مدل Green GK701-RGB!

نورپردازی چشم نواز RGB و کلیدهای مالتی مدیا کیبورد مخصوص بازی green gk701-rgb!

شرکت گرین به منظور زیباسازی هر چه بیشتر در ساخت کیبورد گیمینگ GK701-RGB از نورپردازی حرفه ای RGB استفاده کرده است. نورپردازی اضافه شده به این کیبورد گیمینگ با سیم در زیر تمامی دکمه های آن قابل مشاهده است. این قابلیت علاوه بر زیباسازی سیستم گیمینگ، به شما این امکان را خواهد تا هیجان و لذت بیشتری را هنگام انجام بازی تجربه کرده باشید! در ضمن این نورپردازی قابلیت پشتیبانی از 8 جلوه مختلف را نیز در اختیار داشته و می تواند کاربر را بیش از پیش راضی نگه دارد. قابلیت شخصی سازی نیز از امکانات این مدل کیبورد محسوب می شود تا به کاربر این امکان را بدهد که بتواند نوع نورپردازی، شدت نور و سرعت آن را بر حسب سلیقه شخصی تنظیم کند! با تنظیم نوع نورپردازی می توانید سیستم گیمینگ خود را بیش از پیش جذاب تر کرده و لذت انجام بازی های خود را تا حد زیادی افزایش دهید!

شرکت Green به منظور دسترسی آسان و راحت به کنترل کردن صدای سیستم کاربر از 1 دکمه اختصاصی به منظور قطع کامل صدا و 1 کلید دیگر به منظور روشن و خاموش کردن نورپردازی که در گوشه سمت راست و چپ کیبورد تعبیه شده استفاده کرده است. در ضمن با استفاده از 2 کلید صدا نیز می توانید اقدام به کاهش و یا افزایش صدا کنید! از دیگر کلیدهای میان بر استفاده شده در کیبورد گیمینگ GK701-RGB گرین می توان به کلیدهای کنترل مالتی مدیا اشاره کرد. با استفاده از این کلید های نیز قادر خواهید بود تا مدیای در حال پخش را به فایل قبلی/ بعدی هدایت کرده و یا اقدام به توقف و یا پخش آن بکنید! فناوری Anti-Ghosting از قابلیت های مهم و مثبت این مدل از کیبورد شرکت گرین محسوب شده که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از نیاز به فشار دادن چند دکمه که در بعضی از بازی مورد استفاده قرار می گیرد بی نیاز شوید. تعداد 19 کلید آنتی گوستینگ در این مدل کیبورد استفاده شده که قادر هستند حتی در شرایط سخت گیمینگ نیز بدون کوچک ترین تداخل عملکرد سریعی را برای کاربر به ارمغان بیاورند! لازم به ذکر است که برخی کیبوردهای گیمینگ موجود در بازار مانند G910 Orion Spectrum لاجیتک نیز دارای کلیدهای آنتی گوستینگ هستند.

نورپردازی چشم نواز RGB و کلیدهای مالتی مدیا کیبورد مخصوص بازی green gk701-rgb!

کیبورد گیمینگ green gk701-rgb با 117 کلید باکیفیت و پایه های ضد لغزش!

از دیگر ویژگی های مهم و مثبتی که شرکت گرین در طراحی و ساخت کیبورد گیمینگ GK701-RGB مورد استفاده قرار داده است می توان به برخورداری از 117 کلید مختلف و باکیفیت اشاره کرد. کلیدهای استفاده شده در این مدل کیبورد از نوع ممبران بوده و با توجه به نرمی و تولید صدای پایینی که در اختیار دارند حس خوشایندی را برای کاربر به وجود خواهد آورد. در ضمن شرکت گرین در ساخت کلیدهای این مدل کیبورد از پدهای باکیفیت نیز استفاده کرده که با توجه به دوام بسیار بالایی که در اختیار دارند باعث می شوند تا عمر کلیدها تا 10 میلیون ضربه افزایش یابد! پایه های ضد لغزش نیز از امکانات تعبیه شده در این مدل کیبورد بوده که در زیر آن تعبیه شده است. پایه های اضافه شده کیبورد گیمینگ GK701-RGB به منظور تنظیم ارتفاع و زاویه قرارگیری بوده و با توجه به پدهای ضد لغزشی که در زیر آن تعبیه شده امکان لیز خوردن کیبورد را به صفر خواهد رساند. در نتیجه کاربر می تواند این کیبورد را بر روی سطح های مختلف استفاده کند. شرکت گرین جهت برقراری ارتباط کیبورد با انواع سیستم عامل از رابط 1.8 متری USB 2.0 بهره برده است. این رابط با توجه به طول مناسب و جنس روکش کتان بافته شده علاوه بر آزادی عمل بیشتر برای کاربر، دوام بیشتر را نیز برای رابط استفاده شده به ارمغان آورده است! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که کیبورد گیمینگ GK701-RGB گرین از قابلیت Game Mode نیز برخوردار بوده که به کاربر این امکان را می دهد تا با فعال سازی آن هنگام انجام بازی های ویدئویی از اجرای ناخواسته منوی استارت ویندوز جلوگیری کرده باشد!

منبع: green