کیبورد گیمینگ مناسب می تواند یکی از عوامل تعیین کننده در هنگام انجام بازی های ویدئویی باشد! به همین دلیل کیبورد را می توان یکی از مهم ترین و ضروری ترین لوازم جانبی مورد نیاز یک گیمر محسوب کرد. K68 RGB Cherry MX Red کورسیر از نمونه کیبوردهای مناسب گیمینگ در بازار است که می تواند اکثر نیازهای یک گیمر هنگام بازی رفع کند! این مدل کیبورد از نوع مکانیکال بوده و در اندازه استاندارد طراحی شده است. با توجه به استحکام بالایی که این مدل کیبورد همراه با گواهی IP32 (قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب، گرد و خاک) دارد می تواند مدت زمان زیادی را بدون هیچ مشکلی برای کاربر کارایی داشته باشد. از قابلیت ها و ویژگی های که در ساخت این مدل از کیبورد استفاده شده می توان به نورپردازی حرفه ای RGB، کلیدهای مجهز به سوئیچ های قرمز Cherry MX، نرخ گزارش دهی فوق العاده 1000 هرتزی و وزن مناسب اشاره کرد. در ادامه مطلب قصد بررسی بیشتر این مدل از کیبورد گیمینگ شرکت کورسیر را داریم، پس لطفا تا آخر مطلب با ما همراه باشید!

بررسی کامل و تخصصی کیبورد گیمینگ K68 RGB Cherry MX Red کورسیر!

قابلیت مقاومت در برابر آب و گرد و خاک!

شرکت کورسیر در ساخت کیبورد گیمینگ مدل K68 RGB Cherry MX Red از مقاومت بالایی بهره برده است. از نمونه قابلیت هایی که موجب بالا رفتن مقاومت این مدل کیبورد شده می توان به بهره مندی از گواهی IP32 اشاره کرد. این گواهی به دلیل مقاومت بالای این مدل کیبورد در برابر با نفوذ آب، گرد و خاک به این کیبورد داده شده است تا عمر مفید آن افزایش یابد. با توجه به برخورداری از این قابلیت کاربر می تواند بدون نگرانی بابت خراب شدن، مدت زمان زیادی از کیبورد در هر شرایط و وضعیتی استفاده کند! کلید های استفاده شده در این مدل کیبورد مکانیکال مخصوص گیمینگ نیز از اندازه مناسب و کیفیت بالایی برخوردار بوده تا این کیبورد از نظر استحکام نیز در سطح بالایی قرار داشته باشد. بدنه استفاده شده کیبورد گیمینگ کورسیر مدل K68 RGB Cherry MX Red از جنس پلاستیک فشرده مرغوب بوده که می تواند مقاومت بالایی در برابر ضربات احتمالی و یا سقوط از ارتفاع داشته باشد.

بررسی کامل و تخصصی کیبورد گیمینگ K68 RGB Cherry MX Red کورسیر!

مجهز به سوئیچ های مکانیکال قرمز Cherry MX

کورسیر به منظور بالا بردن اطمینان و دقت کیبورد گیمینگ K68 RGB Cherry MX Red از سوئیچ های مکانیکال قرمز Cherry MX بهره برده است. این قابلیت می تواند دقت شما را هنگام انجام بازی های حساس و هیجانی بالا برده تا درصد پیروزی شما افزایش یابد. طبق اعلام شرکت کورسیر سوئیچ استفاده شده در این مدل کیبورد برای فعال سازی نیاز به فاصله فشار و نیرویی برابر با 2mm و 45 گرم دارد. لازم به ذکر است که صدای کلیک های آن نیز شنیده نخواهد شد! کلیدهای اختصاصی کنترل مولتی مدیا از دیگر ویژگی هایی است که شرکت کورسیر در طراحی این مدل کیبورد بهره برده است. کلید های اختصاصی مولتی مدیا به کاربر این امکان را خواهد داد تا بتواند هنگام پخش موسیقی به آسانی اقدام به کاهش، افزایش میزان صدا و قطع صدا، توقف کامل پخش، ادامه دادن به پخش، رفتن به ترک بعدی و یا ترک قبلی و پخش دوباره ترک در حال پخش کنید! از دیگر کلیدهای اختصاصی موجود در این کیبورد نیز می توان به کلید تنظیم نورپردازی و کلیدهای فعال و غیر فعال کردن عملکرد کلید ویندوز اشاره کرد. راحتی و رضایت 100 درصدی کاربر دلیل اضافه کردن کلیدهای اختصاصی در این مدل از کیبورد بوده و به همین دلیل این برند از طرفداران و کاربران زیادی در سراسر دنیا برخوردار است!

بررسی کامل و تخصصی کیبورد گیمینگ K68 RGB Cherry MX Red کورسیر!

دارای نورپردازی حرفه ای RGB

شرکت کورسیر به منظور زیباسازی هر چه بیشتر در ساخت کیبورد گیمینگ مدل K68 RGB Cherry MX Red از نورپردازی حرفه ای RGB استفاده کرده است. نورپردازی اضافه شده به این مدل از کیبورد در زیر تمامی دکمه های آن قابل مشاهده است. این قابلیت علاوه بر زیباسازی سیستم گیمینگ، به شما این امکان را خواهد تا هیجان و لذت بیشتری را هنگام انجام بازی تجربه کرده باشید! شرکت کورسیر به منظور استفاده بیشتر کاربران از این مدل کیبورد گیمینگ با قابلیت نورپردازی آن را سازگار با انواع ویندوز طراحی کرده است. به این ترتیب شما می توانید این مدل از کیبورد شرکت میشن را در انوع مختلف پلتفرم ها استفاده کرده و با هیچ چالشی روبرو نشوید. Plug and Play از ویژگی های مهم و مثبت این کیبورد محسوب می شود. این قابلیت شما را قادر می سازد تا بدون استفاده و نصب نرم افزار و یا سخت افزار خاصی و تنها با متصل کردن کابل USB 2.0 به سیستم خود از انجام بازی های خود لذت برده و با هیچ چالش خاصی روبرو نشوید. در ضمن کیبورد گیمینگ مدل K68 RGB Cherry MX کورسیر ارای حافظه 8 مگابایتی نیز بوده تا کاربر قادر باشد پس از اعمال تنظیمات و برنامه ریزی هایی که بر روی کلیدهای موجود و یا نورپردازی انجام می دهد آن ها را ذخیره کند. از دیگر ویژگی های این قابلیت نیز می توان به اجرای بدون نرم افزار در سیستم های مختلف اشاره کرد.

بررسی کامل و تخصصی کیبورد گیمینگ K68 RGB Cherry MX Red کورسیر!

دارای نرم افزار اختصاصی و استراحت گاه مچ!

بهره مندی از نرم افزار اختصاصی iCUE را می توان یکی دیگر از امکانات کیبورد گیمینگ K68 RGB Cherry MX Red کورسیر محسوب کرد. این نرم افزار به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید اقدام به کنترل کردن نورپردازی موجود، برنامه ریزی کلیدهایی میانبر و سینک کردن نورپردازی محصولاتی همچون خنک کننده، فن و ... اشاره کرد. از امکاناتی که شرکت کورسیر در ساخت این مدل کیبورد استفاده کرده می توان به استراحت گاه مچ دست اشاره کرد. این قابلیت علاوه بر جلوگیری از خستگی، تعرق و احساس درد در قسمت دست، توانسته طراحی ارگونومیکی را در این مدل کیبورد به وجود بیاورد. این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد تا برای خلاص شدن از درد مچ دست خود آن را بر روی استراحتگاه تعبیه شده قرار دهید.

منبع: corsair