شرکت Turtle Beach با طراحی Turtle Beach Recon موفق شد اولین کنترلر خود را برای استفاده در انواع کنسول های ایکس باکس و ویندوز 10 تولید کند. این کنترلر از ویژگی ها و قابلیت هایی همچون خروجی صدای فوق العاده و عملکرد حرفه ای برخوردار است. با توجه به خروجی صدایی که در اختیار دارد به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید از قابلیت های صوتی همچون مانیتور صدای میکروفون، SuperHuman Hearing و تنظیمات از پیش تعریف شده خود شرکت بهره مند شوید. از دیگر قابلیت های موجود در این مدل کنترلر نیز می توان به تکنولوژی Pro-Aim Focus Mode (افزایش دقت در هدف گیری)، قابلیت برنامه ریزی کلیدهای خاص و ذخیره آن ها و ... اشاره کرد. ویژگی ها و قابلیت هایی زیادی در ساخت این مدل کنترلر استفاده شده که در ادامه مطلب به بررسی کامل و تخصصی تر آن ها خواهیم پرداخت، پس لطفا تا آخر مطلب با ما همراه باشید!

طراحی حرفه ای Turtle Beach Recon!

طراحی حرفه ای!

از نمونه شرکت هایی که مهارت های زیادی در طراحی خارق العاده لوازم جانبی گیمینگ داشته می توان به شرکت Turtle Beach اشاره کرد. مهارت های این شرکت در کنترلر Turtle Beach Recon ایکس باکس نیز وجود داشته و در ظاهر آن از طراحی شیک استفاده کرده است. شرکت Turtle Beach در ساخت این کنترلر از قدرت صدای خارق العاده همراه با تنظیمات از پیش تعریف شده منحصر به فردی بهره برده است. لازم به ذکر است که این ویژگی در هیچ یک از کنترلرهای حرفه ای و هدست های سازگار با کنسول های ایکس باکس موجود در سراسر دنیا وجود نداشته و تبدیل به منحصر به فردترین قابلیت شده است. از دیگر ویژگی های ظاهری این مدل از کنترلر شرکت Turtle Beach می توان به دکمه های متنوع و متعدد (دکمه کنترل میزان صدای چت و بازی، دکمه تنظیمات اکولایزر، مانیتور صدای میکروفون و ...)، لوگوی برند ایکس باکس طراحی شده در وسط کنترلر، نشانگر فعال بودن دکمه ها، لغزش گیرهای تعبیه شده در دستگیره های کنترلر، تعبیه شدن دو عدد دکمه در پشت کنترلر به منظور اختصاص دادن عملکردهای مختلف و ... اشاره کرد. دکمه های کنترل میزان صدای چت و بازی به منظور دسترسی آسان به آن ها و زیبایی و جذابیت دو چندان کنترلر در مکان خاصی تعبیه شده است.

Turtle Beach Recon دارای حالت Pro-Aim Focus

دارای حالت Pro-Aim Focus و تکنولوژی SuperHuman Hearing

شرکت Turtle Beach به منظور افزایش عملکرد کاربر در هنگام انجام بازی های رقابتی از حالت Pro-Aim Focus در این کنترلر بهره برده است. این قابلیت با افزایش حساسیت آنالوگ ها به کاربر این امکان را خواهد داد تا بتواند دقت خود را بالا برده و از عملکردی سریع تر و بهتر نسبت به سایر کنترلرهای پلی استیشن برخوردار شود. فناوری SuperHuman Hearing یکی دیگر از ویژگی های مثبت کنترلر Turtle Beach Recon ایکس باکس محسوب می شود. این فناوری شما را قادر خواهد ساخت تا بتوانید قابلیت شنیدن ریزترین صداها با دقت فوق العاده را به دست آورده و به محیط بازی در حال اجرا تسلط کامل داشته باشید. لازم به ذکر است که این قابلیت تنها با متصل کردن هدست قابل استفاده بوده و با فشردن دکمه مخصوص نیز فعال خواهد شد.

Turtle Beach Recon مجهز به موتور لرزاننده پرقدرت!

مجهز به موتور لرزاننده پرقدرت!

Turtle Beach به منظور القای حس بهتر گیمر هنگام انجام بازی های ویدئویی در کنسول های ایکس باکس و یا ویندوز 10 از دو موتور پرقدرت و پیشرفته در ساخت کنترلر Turtle Beach Recon ایکس باکس استفاده کرده است. این ویژگی هنگام انجام بازی هایی همچون Need For Speed با فعال بودن موتورهای تعبیه شده می تواند ناهمواری های جاده و یا هنگام برخورد با گاردریل با استفاده از موتورهای پیشرفته به شما انتقال دهد. در ضمن کاربر برای متصل شدن به کنسول و یا کامپیوتر کار سختی پیش رو نداشته و با اتصال دادن کابل USB می توانید به راحتی و در کم ترین زمان ممکن به دستگاه مد نظر خود متصل شوید! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که این مدل کنترلر مجهز به 4 تنظیمات از پیش تعریف شده اکولایزر مخصوص بازی های ویدئویی نیز است.

منبع: windowscentral