وب کم C280 رپو یکی از مقرون به صرفه ترین و در عین حال بهترین وب کم های موجود در بازار محسوب می شود. این مدل وب کم با توجه به کیفیت ضبط تصویر بالایی که در اختیار دارد می تواند نیاز اکثر کاربران را بی نیاز کند! این مدل وب کم با توجه به قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت QHD می تواند هر کاربری را به سمت خود جلب کند! شرکت رپو به منظور کاربری راحت این مدل از وب کم خود را سازگار با سیستم عامل های رایج همچون سیستم عامل Window 7, 8, 10 و بالاتر، Mac OS، Chrome 10.6 و بالاتر، سیستم عامل اندروید 5 و بالاتر کرده است. از دیگر قابلیت ها و امکانات موجود در وب کم C280 رپو می توان به قابلیت پشتیبانی از ضبط تصاویر با سرعت 30 فریم بر ثانیه، زاویه دید 85 درجه ای، میکروفون 2 طرفه، لنز چرخشی 360 درجه هیبرید، پایه قابل تنظیم، قابلیت تنظیم نحوه انتقال نور و حلقه مغناطیسی اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر وب کم C280 رپو خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

بررسی کامل و تخصصی وب کم C280 رپو!

طراحی وبکم rapoo c280!

یکی از ویژگی های مثبت موجود در وب کم C280 رپو می توان به ظاهری شیک و مناسب آن اشاره کرد. بیس مستطیلی شکل این مدل وب کم نیز می تواند هم راستای مانیتور مخصوص بازی حرفه ای شما قرار بگیرد! در قسمت جلویی وب کم شاهد درپوشی هستیم که به صورت ریلی طراحی و به منظور محافظت از لنز وب کم تعبیه شده است. در قسمت پایینی وب کم نیز از یک پایه سیلیکونی استفاده شده است. پایه تعبیه شده از قابلیت تنظیم در حالت های مختلف برخوردار بوده تا به کاربر این امکان را بدهد تا از قابلیت قرار گرفتن بر روی هر سطوحی بهره مند شود! در ضمن پایه های تعبیه شده با توجه به طراحی سیلیکونی که در اختیار دارد می تواند مانع از لغزش و افتادن وب کم شود! از دیگر ویژگی های طراحی که به منظور بالا بردن زیبایی ظاهری وب کم استفاده شده نیز می توان به حک شدن برند رپو در قسمت جلویی پایه اشاره کرد. قابلیت چرخش 360 درجه ای وب کم از دیگر ویژگی های طراحی شده این مدل وب کم محسوب می شود. لازم به ذکر است که وب کم C280 رپو از ابعادی برابر با 90x45x50 میلی متر طراحی شده و با توجه به اندازه مناسب کابل رابط، می تواند آزادی عمل بیشتری را به کاربر دهد!

طراحی وبکم rapoo c280!

قابلیت ضبط تصاویر HD همراه با فوکوس اتوماتیک

شرکت رپو جهت رسیدن به رزولوشن 2560x1440 پیکسل و سرعتی برابر با 30 فریم بر ثانیه از لنز دقیق از نوع هیبریدی و تراشه ای استفاده کرده است که از حساسیت بالایی برخوردار است. وب کم C280 رپو با توجه به کیفیت بالا و نرخ به روز رسانی 30fps که در اختیار دارد قادر به ضبط تصاویر با نهایت کیفیت و جزئیات است. در نتیجه می توان گفت که استفاده از این مدل وب کم به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید ویدئوهایی با کیفیت بالا ضبط کنید و برای اشتراک گذاری آن در پلتفرم هایی همچون Twitch، YouTube و یا سایت های داخلی همچون آپارات اقدام کنید. قطعا ویدئوهای ضبط شده با این مدل وب کم با توجه به کیفیت و وضوح بالایی که دارند می تواند به شما در جذب مخاطب کمک های زیادی کند! پس می توان گفت این وبکم مناسب استریمرهای حرفه ای است. از دیگر امکاناتی که لنز تعبیه شده در اختیار شما قرار خواهد داد می توان به قابلیت فوکوس اتوماتیک تصاویر با توجه به شرایط نوری محیط در سریع ترین زمان و ضبط تصاویر با واقعی ترین و طبیعی ترین رنگ ها اشاره کرد. این قابلیت باعث می شود تا تصاویر ضبط شده در محیط های کم نور نیز از وضوح بالایی برخوردار باشند! در ضمن برای راه اندازی و بکارگیری وب کم C280 رپو کار سختی پیش رو نداشته و تنها کافیست پورت USB موجود در کنار وب کم را به سیستم خود متصل کنید. در ضمن به دلیل برخورداری از قابلیت Plug & Play نیازی به نصب کردن نرم افزار خاصی نداشته و با متصل کردن پورت USB می توانید وب کم را آماده ی کار کرده و از قابلیت های آن به منظور برقراری تماس های تصویری و ... استفاده کنید.

بررسی کامل و تخصصی وب کم C280 رپو!

مجهز به میکروفون داخلی 2 طرفه و قابلیت سازگاری با انواع سیستم ها!

شرکت رپو به منظور بی نیاز کردن کاربران از تهیه میکروفون جداگانه و تحمل هزینه های اضافی از میکروفون داخلی در ساخت وب کم C280 استفاده کرده است. میکروفون تعبیه شده در این مدل وب کم از نوع 2 طرفه بوده و با توجه به حساسیت بالایی که در اختیار دارد می تواند ریزترین صدا را نیز دریافت کند! از دیگر قابلیت ها و ویژگی های میکروفون تعبیه شده نیز می توان به فناوری کاهش نویز و دریافت صدا تا محدوده 3 متری اشاره کرد. با توجه به بهره مندی از فناوری کاهش نویز این امکان را خواهید داشت تا هنگام برقراری تماس های تصویری، استریم و ... بتوانید صدای خود را به واضح ترین و شفاف ترین شکل ممکن انتقال دهید! سازگاری با انواع سیستم ها و پلتفرم ها پخش ویدئو نیز از مهم ترین و مثبت ترین ویژگی است که شرکت رپو در ساخت وب کم C280 بهره برده است! این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید وب کم را مطابق با نرم افزارهای مخصوص وب کم همچون اسکایپ و ... تنظیم کنید! در آخر باید با این نکته اشاره کنیم که این مدل وب کم از قابلیت ضبط فیلم با رزولوشن های FHD 1440P، FHD 1080P، HD 720P و قابلیت سازگاری با سیستم عامل های ویندوز 7، 8، 10 و بالاتر، مک او اس ایکس 10.6 و بالاتر، Chrome OS، اندروید 5.0 و بالاتر اشاره کرد.

منبع: itcomp2u