ما به آن دسته از افرادی که به دنبال وب کم باکیفیت و رده بالایی هستند که با استفاده از آن بتوانند اقدام به برگزاری جلسات ویدئویی کنند و یا گیمرهایی که در وب سایت هایی همچون Aparat، Twitch، Youtube و دیگر وب سایت ها مشغول استریم بوده به یک وب کم باکیفیت و حرفه ای نیاز دارند پیشنهاد می کنیم! از نمونه وب کم هایی که می تواند نیاز اکثر کاربران و گیمرهای را بی نیاز کند می توان به وب کم GW600 Fobos ردراگون اشاره کرد! این مدل وب کم با توجه به قابلیت ها و ویژگی های متعددی همچون لنز اپتیکال پیشرفته همراه با فناوری تصحیح نور و فوکوس ثابت، وضوح 720p و سرعتی برابر با 30fps، میکروفون های دوگانه و قابلیت چرخش 360 درجه می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای استریمرها و دیگر کاربران باشد! در ضمن این مدل وب کم با توجه به گیره ای که در زیر آن تعبیه شده می تواند بر روی مانیتور، لپ تاپ و ... نصب شود! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر وب کم GW600 Fobos ردراگون خواهیم پرداخت، پس لطفا با ما همراه باشید!

وب کم Redragon GW600 Fobos، برای بهتر دیده شدن!

طراحی وبکم Redragon GW600 Fobos!

شرکت Redragon در طراحی و ساخت وب کم GW600 Fobos از بدنه ای باکیفیت بهره برده که از مواد اولیه مرغوب ساخته شده است. این ویژگی باعث می شود تا این مدل وب کم در برابر ضربات وارده و یا سقوط از ارتفاع مقاومت بالایی داشته باشد! از دیگر ویژگی هایی که در طراحی ظاهری این وب کم مخصوص استریم مشاهده می شود می توان به پایه های کاربردی ثابت آن اشاره کرد. پایه های این مدل وب کم نیز همانند بدنه آن از کیفیت بالایی برخوردار بوده و می تواند مقاومت بالایی داشته باشد! با استفاده از این پایه قادر خواهید بود وب کم را در موقعیت های مختلفی نصب کرده و از آن استفاده کنید. ابعاد و وزن مناسب وب کم GW600 Fobos ردراگون نیز به همراه قابلیت نصب در کنار صفحه نمایش از دیگر ویژگی های ظاهری آن محسوب شده و به شما این امکان را می دهد تا از جابجایی و جایگذاری راحت برخوردار شوید! قابلیت نصب در کنار صفحه نمایش نیز شما را قادر می سازد تا این مدل وب کم را همانند یک ساند بار در بالا و یا پایین تلویزیون نصب کنید. این روش علاوه بر اشغال نشدن فضای میز، کاربر را از سیم کشی طولانی در وسط اتاق نیز بی نیاز خواهد کرد! در ضمن با توجه به قابلیت چرخش 360 درجه ای (افقی) و 90 درجه (عمودی) این امکان را به کاربر می دهد تا هنگام انجام تماس های تصویری با هی چالشی روبرو نشود!

طراحی وبکم Redragon GW600 Fobos!

ضبط تصاویر با کیفیت بالا با وب کم ردراگون مدل GW600 Fobos!

وب کم ردراگون مدل GW600 Fobos به دلیل بهره مندی از قابلیت فیلم برداری و ضبط با کیفیت بالا می تواند اکثر کاربران و طرافدارن خود را راضی نگه دارد! این مدل از وب کم شرکت Redragon با توجه به برخورداری از قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت بالا این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید تصاویری با رزولوشن HD و به صورت 720p به همراه نرخ فریم 30fps را ضبط کنید. قطعا ویدئوهای ضبط شده با این مدل وب کم با توجه به کیفیت و وضوح بالایی که دارند می تواند به شما در جذب مخاطب کمک های زیادی کند! همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که این وب کم با قابلیت فوکوس اتوماتیک و تصحیح نور عرضه می شود. فوکوس استفاده شده در وب کم GW600 Fobos ردراگون کاملا هوشمند بوده و با تنظیم لحظه ای وب کم شما را از فوکوس خارج نخواهد کرد. قابلیت تصحیح نور نیز به شما این امکان را می دهد تا در محیط هایی با نور نامساعد نیز از قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت بالا بهره مند شوید. لنز رده بالا (اپتیکال پیشرفته) از امکانات مهم و مثبت اضافه شده بر روی این وب کم محسوب می شود. لنز استفاده شده از ویژگی های پیشرفته ای بهره مند بوده و از زاویه بسیار گسترده ای نیز برخوردار است. این ویژگی باعث می شود تا هنگام استفاده از آن قادر باشد بدون تغییر اندازه اجسام، شکل طبیعی انسان و ... تصاویری دقیق و بی نقصی را ارائه دهد.

از امکانات و قابلیت های مهم دیگر که در ساخت وب کم GW600 Fobos ردراگون مورد استفاده قرار گرفته می توان به میکروفون های باکیفیت و حساس آن اشاره کرد. میکروفون تعبیه شده قادر است تمامی صداهای موجود در اتاق را دریافت کرده و به طرف مقابل منتقل کند! میکروفون های تعبیه شده در این مدل وب کم از نوع MEMS استریو بوده و با توجه به حساسیت بالایی که در اختیار دارد می تواند ریزترین صداها را نیز انتقال دهد. از دیگر ویژگی میکروفون های تعبیه شده نیز می توان به قابلیت حذف نویز اشاره کرد. این ویژگی با حذف صداهای اضافی موجود در محیط می تواند صدای کاربر را با بالاترین کیفیت و وضوح به طرف مقابل انتقال دهد!

ضبط تصاویر با کیفیت بالا با وب کم ردراگون مدل GW600 Fobos!

قابلیت چرخش 360 درجه ای وب کم ردراگون GW600 Fobos!

از دیگر امکاناتی که شرکت ردراگون در ساخت وب کم GW600 Fobos استفاده کرده می توان به قابلیت قابلیت چرخش 360 درجه ای (افقی) و 90 درجه (عمودی) آن اشاره کرد. وب کم GW600 Fobos ردراگون با توجه به برخورداری از قابلیت چرخش این امکان را به شما خواهد داد تا برای تغییر زاویه دید وب کم به جای جابجا کردن لپ تاپ و یا مانیتور، وب کم را به سمت سوژه مورد نظر خود بچرخانید! در ضمن شرکت ردراگون به منظور برقراری ارتباط وب کم از رابط USB 2.0 استفاده کرده است. این رابط به شما این امکان را خواهد داد تا اکثر سیستم عامل های ویندوز ارتباط برقرار کرده و از نرم افزارهایی که برای ارتباط ویدئویی (Skype, OBS, Discord, Twitch, Youtube, …) مورد استفاده قرار می گیرد سازگاری پیدا کنید!

منبع: egyptlaptop