گیمرهایی که در وب سایت هایی همچون Aparat، Twitch، Youtube و دیگر وب سایت ها مشغول استریم بوده و به دنبال تولید محتوای ویدئویی هستند، به یک وب کم باکیفیت و حرفه ای نیاز دارند. وب کم LifeCam Studio مایکروسافت را برای آن دسته از کسانی که به دنبال یک دوربین حرفه ای و کاملا کاربردی هستند تا با استفاده از آن بتوانند به استریم و یا تولید محتوای ویدئویی بپردازند پیشنهاد می کنیم. این وب کم مخصوص استریم با قابلیت ضبط با کیفیت FULL HD همراه با سرعت 30 فریم بر ثانیه را داشته تا شما از ویدئوهایی با جزئیات بیشتر و روان تر از همیشه بهره مند شوید! از دیگر قابلیت هایی که باعث شده این مدل وب کم جزو بهترین های بازار قرار گیرد می توان به فناوری TrueColor، قابلیت چرخش 360 درجه ای، زوم 3x، فوکوس دیجیتال و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر وب کم LifeCam Studio مایکروسافت خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

استریم باکیفیت با وب کم LifeCam Studio مایکروسافت!

طراحی وب کم مایکروسافت LifeCam Studio!

شرکت مایکروسافت در طراحی و ساخت وب کم LifeCam Studio از بدنه ای باکیفیت بهره برده که از مواد اولیه مرغوب ساخته شده است. این ویژگی باعث می شود تا این مدل وب کم در برابر ضربات وارده و یا سقوط از ارتفاع مقاومت بالایی داشته باشد! از دیگر ویژگی هایی که در طراحی ظاهری این وب کم مشاهده می شود می توان به پایه های کاربردی آن اشاره کرد. پایه های این مدل وب کم نیز همانند بدنه آن از کیفیت بالایی برخوردار بوده و می تواند مقاومت بالایی داشته باشد! با استفاده از این پایه قادر خواهید بود وب کم را در موقعیت های مختلفی نصب کرده و از آن استفاده کنید. مایکروسافت در طراحی این مدل وب کم خود از ابعاد مناسب و کم حجمی استفاده کرده تا فضای زیادی از شما اشغال نکند. وزن مناسب نیز از دیگر ویژگی های طراحی شده وب کم LifeCam Studio مایکروسافت محسوب می شود. در ضمن شرکت Microsoft به منظور ارتباط آسان و بدون دردسر این مدل وب کم به کامپیوتر از کابل USB 2.0 استفاده کرده است.

طراحی وب کم مایکروسافت LifeCam Studio!

وبکم :microsoft lifecam studio مجهز به فناوری TrueColor و قابلیت چرخش 360 درجه ای!

از امکانات و قابلیت های مهمی که شرکت Microsoft در طراحی و ساخت وب کم LifeCam Studio استفاده کرده می توان به فناوری TrueColor اشاره کرد. بهره مندی از فناوری TrueColor به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید از این مدل وب کم در محیط هایی با شرایط نوری مختلف باکیفیت ترین و واضح ترین تصاویر را انتقال دهید. از دیگر ویژگی های این فناوری نیز می توان به قابلیت به نمایش گذاشتن صورت کاربر به زیباترین شکل اشاره کرد. این قابلیت زمان تابیدن نور زیاد خورشید و یا زمانی که تنها منبع نوری، مانیتور شما باشد می تواند 100 درصد قابلیت های خود را ارائه کند! از دیگر امکاناتی که شرکت مایکروسافت در ساخت این مدل استفاده کرده می توان به قابلیت چرخش 360 درجه ای آن اشاره کرد. وب کم LifeCam Studio مایکروسافت با توجه به برخورداری قابلیت چرخش 360 درجه ای این امکان را به شما خواهد داد تا برای تغییر زاویه دید وب کم به جای جابجا کردن لپ تاپ و یا مانیتور، وب کم را به سمت سوژه مورد نظر خود بچرخانید! پایه قابل تنظیم و منعطف نیز یکی دیگر از امکانات اضافه شده به این مدل از وب کم شرکت مایکروسافت محسوب می شود. پایه های این مدل وب کم نیز همانند بدنه آن از کیفیت بالایی برخوردار بوده و می تواند مقاومت بالایی داشته باشد! با استفاده از این پایه قادر خواهید بود وب کم را در موقعیت های مختلفی نصب کرده و از آن استفاده کنید.

وبکم :microsoft lifecam studio مجهز به فناوری TrueColor و قابلیت چرخش 360 درجه ای!

لنز 8 مگاپیکسلی و میکروفون حساس وب کم Microsoft مدل LifeCam Stuido !

استفاده از وب کم Microsoft مدل LifeCam Stuido به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید ویدئوهایی با کیفیت ضبط کنید و برای اشتراک گذاری آن در پلتفرم هایی همچون Twitch، YouTube و یا سایت های داخلی همچون آپارات اقدام کنید. ویدئوهایی که با استفاده از این مدل وب کم ضبط می کنید از رزولوشنی برابر با 1920x1080 بوده و از نرخ فریم مناسب 30fps برخوردار خواهد بود. قطعا ویدئوهای ضبط شده با این مدل وب کم با توجه به کیفیت و وضوح بالایی که دارند می تواند به شما در جذب مخاطب کمک های زیادی کند پس به راحتی می توانید این وب کم را به عنوان یکی از مهم ترین و بهترین تجیهزات استریمینگ خود انتخاب کنید! قابلیت فوکوس اتوماتیک یکی دیگر از امکانات موجود در این وب کم محسوب می شود. فوکوس استفاده شده در وب کم LifeCam Studio مایکروسافت کاملا هوشمند بوده و با تنظیم لحظه ای وب کم شما را از فوکوس خارج نخواهد کرد. در ضمن این ویژگی حتی در هنگام جابجایی موقعیت هم کاملا هوشمند عمل کرده و قابلیت فوکوس از 0.3 متر تا 1.5 متر را نیز دارد!

لازم به ذکر است که شرکت مایکروسافت در ساخت این مدل وب کم خود از یک میکروفون داخلی نیز بهره برده تا کاربر هنگام برای انتقال صدای خود هنگام برقراری تماس های تصویری نیازی به تهیه میکروفون جداگانه نداشته باشد! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که وب کم LifeCam Studio مایکروسافت قابلیت سازگاری با انواع مختلف سیستم عامل های ویندوز همچون ویندوز 7، ویندوز ویستا Service Pack 1 و بالاتر و ویندوز XP را توسط پورت USB 2.0 موجود را دارد!

منبع: microsoft