اگر به دنبال وسیله ای هستین تا به کمک آن بتوانید برای برقراری تماس های تصویری یا به استریم بپردازید، ما به شما وبکم C3 ایسوس را پیشنهاد می کنیم! وبکم به دلیل قابلیت ارتباط تصویری بین افراد راه دور تبدیل به یکی از لوازم ضروری برای هر شخصی شده است. شرکت ایسوس با طراحی و تولید این مدل وبکم به شما این امکان را می دهد تا پس از راه اندازی آن بتوانید تصاویری با جزئیات فراوان و وضوحی برابر با 1920x1080 را برای منتقل کردن در اختیار داشته باشید! رابط USB موجود به منظور متصل کردن وبکم با سیستم شما تعبیه شده و با توجه به طول مناسبی که در اختیار دارد می تواند آزادی عمل بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد. در ضمن با توجه به قابلیت چرخش 360 درجه ای پایه طراحی شده می تواند به شما در پیدا کردن زاویه مناسب دوربین کمک زیادی کند! از دیگر ویژگی ها و امکانات استفاده شده در وبکم C3 ایسوس می توان به میکروفون دوگانه، نرخ به روزرسانی 30fps، لنز Wide، قابلیت تنظیم شیب گیره تا 90 درجه، سازگاری با انواع سیستم عامل و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از وبکم شرکت ASUS خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

استریم های روان با وبکم C3 ایسوس!

قابلیت راه اندازی آسان و پشتیبانی از رزولوشن 1080p

برای راه اندازی و بکار گیری وبکم C3 ایسوس کار سختی پیش رو نداشته و تنها کافیست پورت USB موجود در کنار وبکم را به سیستم خود متصل کنید. در ضمن به دلیل برخورداری از قابلیت Plug & Play نیازی به نصب کردن نرم افزار خاصی نداشته و با متصل کردن پورت USB می توانید وبکم را آماده ی کار کرده و از قابلیت های آن به منظور برقراری تماس های تصویری و ... استفاده کنید. پشتیبانی از رزولوشن 1080p ویژگی بزرگی است که شرکت ایسوس در طراحی و ساخت وبکم مدل C3 استفاده کرده و به شما این امکان را می دهد تا با نصب کردن آن بر روی مانیتور سیستم خانگی و یا لپ تاپ خود از تصاویری با کیفیت بالا بهره مند شوید. لازم به ذکر است که در تمامی لپ تاپ های تولید شده شاهد وبکم نیز هستیم، ولی به دلیل کیفیت پایینی (بین 480p و 720p) که دارند جوابگوی استریم و ضبط ویدئو نبوده و می تواند شما را تا حد زیادی دلسرد کند! وبکم C3 ایسوس با توجه به کیفیت بالا و نرخ به روز رسانی 30fps که در اختیار دارد قادر به ضبط تصاویر با نهایت کیفیت و جزئیات است. در نتیجه می توان گفت که استفاده از وبکم C3 ایسوس به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید ویدئوهایی با کیفیت ضبط کنید و برای اشتراک گذاری آن در پلتفرم هایی همچون Twitch، YouTube و یا سایت های داخلی همچون آپارات اقدام کنید. قطعا ویدئوهای ضبط شده با این مدل وب کم با توجه به کیفیت و وضوح بالایی که دارند می تواند به شما در جذب مخاطب کمک های زیادی کند!

قابلیت راه اندازی آسان و پشتیبانی از رزولوشن 1080p

مجهز به لنز عریض و میکروفون دوگانه!

لنزهای عریض از دیگر ویژگی هایی این وب کم باکیفیت مناسب استریم محسوب می شود که شرکت ایسوس در ساخت وبکم C3 استفاده کرده استشود. میزان عریض بودن این مدل از وبکم نسبت به مدل های قبلی از مقدار بیشتری برخوردار بوده و می تواند میدان دید عریض تری نسبت به آن ها داشته باشد. ASUS این ویژگی را به منظور قابلیت مانور بیشتر در جلسات و یا استریم ها اضافه کرده تا کاربر بتواند حرکات آزادانه تر و بیشتری را جلوی دوربین داشته باشد! از دیگر قابلیت های که این ویژگی در اختیار کاربران قرار می دهد نیز می توان به قابلیت استریم دو نفره در یک قاب و بدون فاصله گرفتن از دید دوربین اشاره کرد. شرکت ایسوس در ساخت این مدل وب کم خود از یک میکروفون داخلی نیز بهره برده تا کاربر هنگام برای انتقال صدای خود هنگام برقراری تماس های تصویری نیازی به تهیه میکروفون جداگانه نداشته باشد! در ضمن قابلیت پشتیبانی از فناوری Beamforming از ویژگی های میکروفون تعبیه شده بوده که به منظور ضبط و ارسال صدای شفاف تر و واضح تر اضافه شده است. این فناوری با تمرکز کردن روی تنها یک سیگنال مشخص و فیلتر کردن صداها و سیگنال های دیگر می تواند به واضح ترین و شفاف ترین صدا دست پیدا کند.

استریم های روان با وبکم C3 ایسوس!

قابلیت چرخش 360 درجه ای و سازگاری با پلتفرم های کامپیوتری!

گیره قابلیت تنظیمی نیز در ساخت وبکم C3 قرار داده شده تا کاربر پس از نصب آن در بالای لپ تاپ و یا مانیتور از قابلیت چرخش تا 90 درجه برخوردار شود. در ضمن شما با متصل کردن گیره استفاده شده در گوشی می توانید از قابلیت چرخش 360 درجه ای نیز بهره مند شوید! سازگاری با انواع پلتفرم های کامپیوتری بدون نیاز به نصب نرم افزار خاص را می توان یکی دیگر از ویژگی های این مدل از وبکم محسوب کرد. پلتفرم های پشتیبانی شده توسط این وبکم نیز شامل تمامی پلتفرم های کامپیوتری همچون PC، Mac، Chrome OS و ... می شود. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که وبکم C3 ایسوس با برنامه هایی همچون Skype، Microsoft Teams و Zoom نیز سازگاری کامل دارد و می توان گفت که این وب کم یک وبکم محبوب بین گیمرها است.

منبع: asus