هدست باکیفیت و حرفه ای را می توان یکی از ملزومات یک گیمر محسوب کرد. شرکت Onikuma یکی از نمونه تولید کنندگان برتر هدست های گیمینگ در سراسر جهان بوده و با توجه به تولید محصولاتی باکیفیت و مقرون به صرفه تبدیل به یکی از محبوب ترین برندها در بازارهای جهانی شده است. مدل K10 PRO نمونه یکی از محبوب ترین و حرفه ای ترین هدست تولیدی این برند بوده که همانند دیگر محصولات تولیدی شرکا Onikuma از قابلیت ها و ویژگی های متنوع و متعددی برخوردار هستند. با استفاده از این مدل هدست گیمینگ با توجه به برخورداری از صدای فراگیر 7.1 می توانید صدای پای حریفان خود در بازی های مختلف شوتر را دریافت کرده و نسبت به نابودسازی آن ها اقدام کنید. این مدل هدست با توجه به قیمت مقرون به صرفه ای که دارد می تواند بهترین گزینه برای گیمرهایی باشد که نمی خواهند هزینه زیادی برای تهیه یک هدست کنند! در ادامه مطلب قصد بررسی کامل و تخصصی تر این مدل هدست گیمینگ را داریم، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

بررسی کامل و تخصصی هدست گیمینگ Onikuma K10 Pro

طراحی بی نظیر!

افرادی که به صورت حرفه ای مشغول بازی های ویدئویی در کامپیوتر شخصی و یا کنسول های خود هستند از اهمیت هدست های باکیفیت خبر داشته و هنگام تهیه آن به دنبال راحت ترین و ارگونومیک ترین مدل ها می گردند تا برای استفاده طولانی مدت بهترین گزینه باشد! هدست گیمینگ Onikuma K10 Pro یکی از ارگونومیک ترین و راحت ترین هدست های گیمینگ در بازار بوده و شما در هنگام استفاده به صورت طولانی مدت احساس خستگی نخواهید کرد! راحتی این مدل هدست به لطف بالشتک های موجود در کاپ های آن که از فوم نرم وراحت ساخته شده به وجود آمده است. فوم های استفاده شده در کاپ این هدفون از نوع Memory Foam بوده تا قادر باشند فشارهای وارد شده ناشی از وزن هدست را تا حد زیادی کاهش دهند! هدبند استفاده شده در این مدل هدست نیز از قابلیت تغییر سایز برخوردار بوده که به شما این امکان را بدهد تا بتوانید بر حسب راحتی و اندازه سر خود آن را تنظیم کنید!

از دیگر ویژگی های هدبند استفاده شده در این هدست نیز می توان به متریال با قابلیت تنفس پذیری اشاره کرد که به منظور جلوگیری از عرق کردن سر کاربر اضافه شده است. شرکت Onikuma جهت زیبا سازی هدست مدل K10 Pro از نورپردزی RGB در قسمت بیرونی کاپ ها استفاده کرده است. این ویژگی پس از اتصال دادن کابل USB به دستگاه مورد نظر فعال شده تا جلوه زیبایی به سیستم گیمینگ شما بدهد! کابل رابط USB موجود در این هدست از اندازه ای برابر با 2.25 متر برخوردار بوده تا نسبت به دستگاه متصل شده از آزادی بیشتری برخوردار باشید! در کاپ سمت چپ این هدست نیز می توانید میکروفون حساس و باکیفیت شرکت Onikuma را مشاهده کنید.

بررسی کامل و تخصصی هدست گیمینگ Onikuma K10 Pro

مجهز به درایورهای 50 میلی متری و صدای فراگیر 7.1

شرکت Onikuma در ساخت هدست مدل K10 Pro از درایورهای 50 میلی متری استفاده کرده است. درایورهای 50 میلی متری این مدل هدست باعث می شود تا شما هنگام انجام بازی های ویدئویی مختلف از صدایی شفاف و باکیفیت تری بهره مند شوید. در واقع چون اندازه درایور با میزان صدای تولید شده در هدست رابطه مستقیم داشته و اندازه درایور هر چقدر بزرگ تر باشد صدای تولید شده با کیفیت بالا و بیس بیشتری به گوش شما خواهد رسید! صدای فراگیر یکی دیگر از امکانات و ویژگی های مثبت این مدل از هدست بوده که وظیفه شبیه سازی دقیق از صدای محیط اطراف را بر عهده دارد. وجود این ویژگی همچنین به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید صدای پای دشمنان خود در بازی را که در فواصل دور از شما نیز هستند شنیده و نسبت به نابودسازی آن ها اقدام کنید.

بررسی کامل و تخصصی هدست گیمینگ Onikuma K10 Pro

دارای میکروفون حساس و بدون نویز!

میکروفونی که در ساخت هدست گیمینگ مدل K10 Pro استفاده شده در کاپ چپ آن تعبیه شده است. میکروفون موجود در این هدست از حساسیت بالایی برخوردار بوده و می تواند ریزترین صدا را نیز انتقال دهد. از ویژگی های میکروفون استفاده شده در این هدست می توانیم به قابلیت حذف نویز اشاره کنیم. این قابلیت با حذف صداهای اضافی محیط به شما این امکان را می دهد تا بتوانید صدایی با شفافیت و وضوح بالا را به طرف مقابل منتقل کنید. نورپردازی RGB از دیگر قابلیت های این مدل از هدست محسوب می شود که به منظور زیبایی بیشتر آن اضافه شده است. در ضمن شرکت Onikuma سیستم نورپردازی این هدست را در قسمت بیرونی آن تعبیه کرده است. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که هدست گیمینگ مدل K10 Pro از قابلیت ها و امکانات دیگری همچون حساسیت 116 دسی بل، امپدانس 32 اهم، قابلیت سازگاری با انواع کنسول، موبایل، لپ تاپ، وزن 380 گرمی و ... برخوردار است.

منبع: onikumagaming