از حیاتی ترین نیازهای یک گیمر می توان به بهره مندی از وضوح و جزئیات بیشتر صداهای موجود در گیم پلی بازی ها اشاره کرد. گیمر با برخورداری از یک هدست مخصوص گیم که کیفیت پخش صدای بهتری داشته باشد می تواند خیلی از نیازهای خود را در هنگام انجام بازی های ویدئویی رفع کند. هدست گیمینگ HS35 Carbon یکی از نمونه هدست های حرفه ای و باکیفیت گیمینگ در بازار محسوب می شود. این مدل هدست با توجه به قابلیت ها و ویژگی هایی که در اختیار دارد می تواند ریزترین و جزئی ترین صداهای موجود در بازی های ویدئویی را با وضوح و کیفیت بالا پخش کند! از نمونه ویژگی های مهمی که در طراحی این مدل از هدست استفاده شده می توان به میکروفون حساس و باکیفیت همراه با فناوری حذف نویز، قابلیت کنترل میزان صدا به صورت دستی، طراحی ارگونومیک، سازگاری با فناوری صدای فراگیر همراه با انوع کنسول و ویندوز، کابل 1.8 متری و ... اشاره کرد! در ادامه به بررسی بیشتر و تخصصی تر هدست گیمینگ HS35 Carbon کورسیر خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

برخورداری از کیفیت صدای بی نظیر با هدست گیمینگ HS35 Carbon کورسیر!

طراحی ظاهری هدست گیمینگ کورسیر مدل HS35 Carbon!

هدست گیمینگ HS35 Carbon کورسیر با توجه به ظاهر جذابی که در اختیار دارد می تواند سلیقه اکثر گیمرها را پوشش داده و نظر آن ها را به سمت خود جلب کند! از ویژگی های ظاهری استفاده شده در این مدل هدست می توان به بدنه مقاوم آن اشاره کرد. مواد اولیه باکیفیتی که در ساخت بدنه این مدل هدست استفاده شده می تواند مقاومت بالایی را هنگام سقوط از ارتفاع و یا برخورد ضربات احتمالی داشته باشد. هدبند تعبیه شده در این مدل هدست دارای لولاهای باکیفیتی بوده که جهت تنظیم هدست اضافه شده و به کاربر این امکان را می دهد تا با توجه به راحتی قرارگیری بر روی سر آن را تنظیم کند. پدهای باکیفیت از دیگر ویژگی های خاصی محسوب می شود که در ساخت این هدست گیمینگ با کیفیت و حرفه ای کورسیر از آن استفاده شده است. Corsair در ساخت پدهای این هدست برخلاف پدهای معمولی که از جنس چرم و یا پارچه هستند، از پدهای اختصاصی و باکیفیت استفاده کرده که می تواند تا حد زیادی از تعریق گوش جلوگیری کند. لازم به ذکر است که کورسیرای به منظور دربر گرفتن بهتر گوش کاربر از پدهایی که به صورت ارگونومیک طراحی شده اند استفاده کرده است. از دیگر ویژگی های ظاهری می توان به میکروفون قابل جدا شدن، ابعاد مناسب و وزن کم 114 گرمی اشاره کرد.

طراحی ظاهری هدست گیمینگ کورسیر مدل HS35 Carbon!

قابلیت ارائه طبیعی ترین صدا!

شرکت کورسیر به منظور ارائه طبیعی ترین و باکیفیت ترین صدا بوسیله هدست گیمینگ HS35 Carbon در اطراف درایورهای آن از فضای خالی بزرگ تری استفاده کرده است. فضای خالی که در اطراف درایورها وجود دارد از طراحی کاملا هوشمندانه برخوردار بوده که مانع ورود هوا می شود. این طراحی باعث می شود تا این مدل هدست قابلیت تولید و پخش صدایی طبیعی بدون اعوجاج را برای کاربر به ارمغان بیاورد! درایورهای 50 میلی متری استفاده شده در هدست گیمینگ HS35 Carbon کورسیر نیز از بهترین ها بوده که می تواند محتوای در حال پخش را با بیس قوی به گوش کاربر برساند! قابلیت پشتیبانی از صدای فراگیر 7.1 کاناله نیز از ویژگی های مهم و مثبتی محسوب می شود که شرکت کورسیر به منظور بالا بردن کیفیت هر چه بیشتر محتوای در حال پخش اضافه شده در ساخت این مدل از هدست خود استفاده کرده است!

با این قابلیت نیز می توان گفت که قادر خواهید بود به قابلیت تفکیک صداهای دور و نزدیک دست پیدا کرده و از مکان دقیق دشمنان خود در بازی پی ببرید! این قابلیت می تواند شما را یک قدم از دشمنان خود جلو انداخته و پیروزی شما را تضمین کند! در واقع این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد تا در هنگام انجام بازی های ویدئویی همچون COD، God of War، PUBG، GTA 5.0 و ... صدای پا و جهت شلیک را شناسایی کرده و به موقعیت هایی که دشمنانتان در آن قرار دارند آگاهی پیدا کرده و نسبت به نابود سازی آن ها اقدام کنید. از دیگر ویژگی هایی که این فناوری در اختیار کاربر قرار می دهد می توان به دریافت صدا از همه جهات اشاره کرد تا هیجان بازی را بیش از پیش تجربه کنید!

برخورداری از کیفیت صدای بی نظیر با هدست گیمینگ HS35 Carbon کورسیر!

دارای پدهای ارگونومیک و میکروفون حساس!

هدبند استفاده شده در هدست گیمینگ HS35 Carbon کورسیر از پدهای نرم تشکیل شده و جهت کاهش فشار وارده بر سر، در طراحی آن از ضخامت زیادی استفاده شده است. شرکت کورسیر جهت راحتی بیش از حد کاربر و قابلیت استفاده به صورت طولانی مدت از پدهای نرم و باکیفیت بهره برده است. پدهای استفاده شده همانند دیگر اجزای این هدست گیمینگ با کیفیت از طراحی ارگونومیکی برخوردار است. پدهای اضافه شده با توجه به فرم گوش های انسان طراحی شده می تواند با جلوگیری از نفوذ صداهای محیط اطراف تجربه دل پذیر و لذت بخش تری را برای کاربران به وجود بیاورد. میکروفون باکیفیت و حساس از دیگر امکاناتی است که شرکت کورسیر در ساخت این هدست گیمینگ با کیفیت صدای کم نظیر استفاده کرده است. شرکت کورسیر در طراحی این مدل هدست خود از یک میکروفون حساس بر روی گوشی سمت چپ استفاده کرده است. از ویژگی ها و قابلیت های موجود میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست می توان به قابلیت جداسازی، قابلیت حذف نویز، حساسیتی برابر با -38 دسی بل و پاسخ فرکانسی از 100 تا 10 کیلوهرتز اشاره کرد. حساسیت -38 دسی بل می تواند تمامی صحبت های کاربر را برای طرف مقابل به صورت کاملا شفاف و واضح ارسال کند. میکروفون تعبیه شده در این هدست با توجه به کیفیت و حساسیت بالایی که دارد شما را قادر می سازد تا برای مکالمه با دوستان خود هنگام تماس های تصویری و یا چت روم های بازی با هیچ چالشی روبرو نشوید. قابلیت حذف نویز نیز باعث می شود تا صدای شما به صورت شفاف و بدون صدای اضافی به طرف مقابل انتقال یابد. در ضمن میزان امپدانس میکروفون نیز برابر با 2 اهم است!

برخورداری از کیفیت صدای بی نظیر با هدست گیمینگ HS35 Carbon کورسیر!

کنترل میزان صدا و قابلیت سازگاری با انواع پلتفرم ها!

هدست گیمینگ HS35 Carbon  کورسیر با توجه به برخورداری از کانکتور جک 3.5 میلی متری این امکان را به کاربر خواهد داد تا بتواند با انوع مختلف دستگاه ها سازگاری داشته باشد. با توجه به بهره مندی از جک 3.5 میلی متری نیز می توانید اقدام به متصل کردن این هدست به انوع موبایل، تبلت، کنسول های بازی و ... کنید. در ضمن این مدل از هدست شرکت کورسیر از یک کلید چرخان به منظور تنظیم صدا و یک کلید به منظور قطع و وصل میکروفون استفاده کرده است. کلیدهای یاد شده بر روی کاپ سمت چپ هدست تعبیه شده تا به شما این امکان را بدهد که بتوانید بدون انجام حرکات اضافی و یا حواس پرتی در هنگام انجام بازی اقدام به تنظیم میزان صدای پخش شده و یا قطع/وصل میکروفون کنید! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که هدفون تعبیه شده در این مدل هدست از حساسیتی برابر با 113 دسی بل و فرکانس پاسخگویی از 20 تا 20 کیلوهرتز برخوردار است.

منبع: corsair