میکروفون Elgato Wave 3 را به آن دسته از کاربرانی که برای تولید محتوا و یا استریم دنبال میکروفون باکیفیت هستند پیشنهاد می کنیم. این میکروفون با توجه به برخورداری از امکان ضبط صدا به صورت شفاف، واضح و بدون نویز توانسته بین استریمرها تبدیل به یکی از محبوب ترین مدل ها شود! از دیگر ویژگی ها و قابلیت های موجود در این مدل میکروفون می توان به قابلیت ویرایش صداهای ضبط شده، رابط کاربری مناسب و هماهنگی با پلاگین های ویرایش صدا اشاره کرد. در ادامه مطلب قصد بررسی کامل و تخصصی میکروفون مدل Elgato Wave 3 را داریم، پس با ما همراه باشید!

قابلیت ضبط صدایی باکیفیت و شفاف!

شرکت الگاتو در ساخت Wave 3 از یک میکروفون خازنی با الگوی کاردیوئید قطبی بهره برده است. این ویژگی به شم این امکان را خواهد داد تا شما قادر به ضبط صداهایی که فقط از مقابل و کناره های میکروفون در حال پخش شدن هستند باشید! در نتیجه این امکان به شما داده خواهد شد که بتوانید فقط صداهای مورد نظرتان را ضبط کرده و دیگر صداهای موجود در محیط را ضبط نکنید. از دیگر امکاناتی که به منظور حذف صداهای اضافی محیط در این میکروفون استفاده شده می توان به شیلد چند لایه اشاره کرد. این شیلد وظیفه حذف صداهای انفجاری که پس از تکان های ناگهانی میکروفون به وجود می آید را داشته تا شما بهترین کیفیت ضبط را تجربه کرده باشید! قابلیت تبدیل صداهای آنالوگ به دیجیتال با رزولوشن 24bit و 96kHz یکی دیگر از ویژگی های مهم این میکروفون بوده که می تواند بسیار قدرتمند تر از هم رده های خود عمل کند. با وجود این قابلیت ها می توان گفت که Wave 3 می تواند بهترین گزینه برای استریمرها باشد.

بررسی کامل و تخصصی میکروفون Elgato Wave 3

مجهز به نرم افزار داخلی جهت ویرایش صداهای ضبط شده!

شرکت الگاتو به منظور ویرایش و میکس به صورت مجازی از نرم افزار داخلی WaveLink در میکروفون Wave 3 استفاده کرده است. این نرم افزار به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید صداهای ضبط شده خود را به آسان ترین روش میکس و ویرایش کنید. از دیگر امکانات این نرم افزار نیز می توان به قابلیت جمع آوری سطوح مختلف صدا از 9 کانال مستقل و گرفتن یک خروجی واحد اشاره کرد. این قابلیت می تواند نیاز شما به دستگاه میکس جداگانه را بی نیاز کند! قابلیت های نرم افزار WaveLink به اینجا ختم نشده و از قابلیت ضبط به صورت 2 خروجی (1 خروجی برای کاربر و 1 خروجی برای شنوندگان) نیز برخوردار است.

بررسی کامل و تخصصی میکروفون Elgato Wave 3

فناوری اختصاصی Clipguard و کاربری آسان!

فناوری Clipguard یکی دیگر از امکانات اضافه شده در این مدل از میکروفون بوده که وظیفه باکیفیت تر کردن و شفاف کردن صداهای ضبط شده را بر عهده دارد. از دیگر وظیفه های این فناوری نیز می توان به کنترل صداهای ورودی سطح بالا اشاره کرد. این قابلیت با پایین آوردن سطح صداهای بالا می تواند صداهای شما را در یک سطح ضبط کند. کاربری آسان یکی دیگر از ویژگی های این میکروفون محسوب می شود. شما جهت استفاده از این مدل میکروفون به نرم افزار خاصی نیاز نداشته و تنها با متصل کردن کابل USB به کامپیوتر می توانید از این دستگاه استفاده کنید. در ضمن سیستم عامل های سازگار برای استفاده از Wave 3 نیز شامل Windows 10 64bit با رم 4 گیگابایت و سیستم عامل Mac 10.15 و بالاتر با رم 4 گیگابایت می شود. در ضمن شرکت الگاتو به منظور برقراری ارتباط با هدفون از جک 3.5 میلی متری استفاده کرده است.

بررسی کامل و تخصصی میکروفون Elgato Wave 3

طراحی و کلیدهای کاربردی!

شرکت الگاتو در طراحی این مدل میکروفون از ظاهری ساده و در عین حال شیک و مدرن بهره برده تا کاربر بتواند آن را در انواع محیط همچون دفاتر، اتاق های گیم، استریم، استودیوها و ... استفاده کند. از دیگر ویژگی هایی که در طراحی Wave 3 استفاده شده نیز می توان به ابعاد کوچک 153x66x40 میلی متر و وزن سبک 280 گرمی آن اشاره کرد. شرکت الگات همچنین در طراحی این دستگاه از یک پایه فلزی و استند فلزی استفاده کرده است. پایه و استند استفاده شده در این مدل به منظور ثابت نگه داشتن میکروفون روی سطوح اضافه شده و شما را از نیاز به پایه جداگانه بی نیاز می کند. لازم به ذکر است که این میکروفون با کیفیت از قابلیت جداسازی نیز برخوردار است. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که میکروفون Elgato Wave 3 از حداکثر توان صوتی 120 دسی بل بهره برده و با توجه به قابلیت ها و امکاناتی که در اختیار دارد مورد توجه گیمرها و استریمرهای زیادی قرار گرفته است.

منبع: soundguys