ماوس گیمینگ Clutch Gm08 از نمونه محصولات تولیدی شرکت نام آشنا و معتبر MSI محسوب می شود. این ماوس به دلیل بهره مندی از قابلیت های فراوان و قیمت مقرون به صرفه ای که دارد تبدیل به یکی از محبوب ترین ماوس های بازار شده است. قابلیت های فراوانی که در ساخت ماوس گیمینگ Clutch Gm08 ام اس آی استفاده شده شامل حسگر اپتیکال، قابلیت تغییر وزن ماوس، عمری برابر با 10 میلیون کلیک، امکان تغییر DPI در 5 سطح، نورپردازی و ... می شود. سوئیچ مکانیکال، 6 عدد کلید، اندازه و وزن مناسب از دیگر ویژگی ها و قابلیت های موجود در این مدل از ماوس شرکت MSI محسوب می شود. در ادامه به بررسی بیشتر و تخصصی تر ماوس گیمینگ Clutch Gm08 ام اس آی خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

بررسی کامل و تخصصی ماوس گیمینگ Clutch GM08 ام اس آی!

طراحی و ساخت ماوس گیمینگ MSI CLUTCH GM08!

شرکت ریزر در ساخت ماوس گیمینگ Clutch Gm08 از طراحی کاملا ارگونومیک و 6 عدد کلید استفاده کرده تا تبدیل به یکی از مهم ترین ویژگی هایش شود! طراحی ارگونومیک این مدل از ماوس باعث می شود تا کاربر هنگام استفاده از راحتی و تسلط بیشتری برخوردار باشد! ابعاد مناسب 128x68.5x40.5 میلی متری و وزن سبک 92 گرمی (بدون کابل و وزنه) از ویژگی های طراحی این مدل از ماوس محسوب شده و می توان آن را جزو یکی از سبک ترین ماوس های گیمینگ بازار حساب کرد. ساختار جمع و جوری که این مدل از ماوس MSI در اختیار دارد این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از این ماوس برای انجام بازی های ویدئویی خود استفاده کرده و به نبرد دشمنان خود بپردازید! سنسور حساس از نوع اپتیکال از ویژگی های مثبت و مهم این مدل ماوس محسوب شده که در قسمت زیرین آن تعبیه شده است. این شرکت به منظور تنظیم وزن به صورت کاملا دستی و متناسب با راحتی کاربر از وزنه های متعددی بهره برده است.

کلیدهای تعبیه شده در ماوس گیمینگ Clutch Gm08 از کیفیت بالایی برخوردار بوده و قادر هستند از دوامی تا 10 میلیون کلیک برخوردار باشند. طراحان شرکت ام اس آی به منظور استراحت دادن به انگشتان کاربر، تکیه گاه هایی در کناره های ماوس استفاده کرده اند. این ویژگی به کاربر این امکان را می دهد تا بتواند مدت زمانی طولانی بدون خستگی به استفاده از ماوس بپردازد. بدنه باکیفیت همراه با پوسته بیرونی مستحکم قادر است در برابر ضربات احتمالی و سقوط از ارتفاع مقاومت بالایی از خود نشان دهد! با این ویژگی می توان گفت این مدل ماوس برای استفاده طولانی مدت یکی از مناسب ترین گزینه ها می باشد. در ضمن شرکت MSI جهت زیبا سازی سیستم گیمینگ کاربر نیز از نورپردازی از نوع RGB بهره برده و به منظور برقراری ارتباط با دستگاه های دیجیتال از کابل رابط USB استفاده کرده است.

طراحی و ساخت ماوس گیمینگ MSI CLUTCH GM08!

مجهز به حسگر Optical و سیستم تغییر وزن!

شرکت MSI به منظور بالا بردن میزان دقت و سرعت ماوس گیمینگ Clutch Gm08 از حسگر Optical استفاده کرده است. حسگر استفاده شده در این مدل ماوس توسط شرکت PixArt تولید شده و با توجه به قابلیت هایی که در اختیار دارد لقب یکی از بهترین حسگرهای بازار را نیز یدک می کشد. این مدل ماوس با بهره مندی از این نوع حسگر می تواند دقتی تا 3200 نقطه بر اینچ داشته باشد. این ویژگی به بازیکن این امکان را می دهد که بتواند بهترین و لذت بخش ترین لحظات خود را در هنگام انجام بازی های ویدئویی را به دست آورد! قابلیت تغییر وزن از قابلیت های مهم و مثبت ماوس گیمینگ ام اس آی مجهز به نورپردازی RGB محسوب می شود. MSI در طراحی و ساخت این مدل ماوس از 3 عدد وزنه (2 عدد وزنه 3 گرمی و 1 عدد وزنه 5 گرمی) استفاده کرده است. وزنه های موجود به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با اضافه کردن وزنه ها برحسب نوع راحتی و تسلط بیشتر خود وزن ماوس را افزایش و یا کاهش دهید! سوئیچ های مکانیکال از دیگر ویژگی هایی است که شرکت MSI در ساخت ماوس گیمینگ Clutch Gm08 از آن استفاده کرده است. سوئیچ های استفاده شده در این مدل ماوس با توجه به کیفیت بالایی که در اختیار دارند می توانند عمر کلیدهای تعبیه شده را تا 10 میلیون کلیک افزایش دهند. با این ویژگی می توان گفت که کاربر مدت زمان زیادی می تواند از این مدل ماوس بدون هیچ مشکلی استفاده کند. روکش طلای استفاده شده بر روی روکش کابل رابط نیز می تواند میزان عمر کارکرد ماوس را تا حد زیادی بالا ببرد.

طراحی و ساخت ماوس گیمینگ MSI CLUTCH GM08!

مجهز به نرم افزار اختصاصی!

شرکت MSI جهت دستیابی به تمامی تنظیمات مربوط به محصولات خود از برنامه کاربردی و قدرتمندی استفاده کرده که با عنوان MSI Dragon Center شناخته می شود. از این برنامه می توانید به منظور یکپارچه سازی عملکرد تمامی نرم افزارهای شرکت MSI استفاده کرده و آن ها را با یکدیگر همانگ بسازید! با این قابلیت می توان گفت که کاربر می تواند به تجربه ای متفاوت از استفاده نرم افزارها و محصولات شرکت MSI دست پیدا کند! با استفاده از این نرم افزار می توانید اقدام به تغییر میزان DPI، ذخیره پروفایل و ... کنید! لازم به ذکر است که کاربر قادر است میزان دقت ماوس را با کمک این نرم افزار تا 4200 نقطه بر اینچ نیز افزایش دهد! از دیگر ویژگی ها و امکانات این نرم افزار می توان به پشتیبانی از تمامی نرم افزارهای این شرکت اشاره کرد تا کاربر بدون نیاز به چندین نرم افزار بتواند اقدام به شخصی سازی تنظیمات آن ها در یک نرم افزار واحد کند!

منبع: msi