ماوس ها از جمله لوازم جانبی ها و وسیله هایی هستند که به سیستم های گیمینگ جذابیت می دهند. ماوس های زیادی هستند که با توجه به طراحی خاصی که در اختیار دارند می توانند زیبایی سیستم گیمینگ را تا چندین برابر بیشتر کنند! T96 یکی از این نمونه ماوس ها است که با توجه به طراحی خاصی که در اختیار دارد می تواند بهترین گزینه برای افزایش جذابیت سیستم گیمینگ کاربر باشد! ماوس گیمینگ T96 توسط شرکت iMICE طراحی و به منظور رفع نیاز گیمرهای حرفه ای ساخته شده است. این مدل ماوس با توجه به قابلیت های متنوع همچون حسگر حساس از نوع اپتیکال، دقتی برابر با 7200 DPI، قابلیت کم و یا زیاد کردن وزن ماوس، قابلیت تنظیم میزان DPI، حافظه داخلی با حجمی برابر با 32 کیلوبایت، رابط USB با طولی برابر با 1.8 متر و ... می تواند رضایت اکثر کاربران را رفع کند! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر ماوس گیمینگ T96 آی مایس خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

افزایش ظرافت سیستم با ماوس گیمینگ iMICE T96

طراحی گیمر پسند ماوس مخصوص بازی iMICE T96!

شرکت iMICE در ساخت بدنه ماوس گیمینگ T96 از طراحی ارگونومیک بهره برده و در بدنه آن نیز از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت استفاده کرده است. بدنه طراحی شده این ماوس با توجه به کیفیتی که دارد قادر است در برابر ضربات وارده و یا سقوط از ارتفاع مقاومت زیادی داشته باشد. لازم به ذکر است که این ماوس از وزن 166 گرمی و از ابعادی برابر با 128x81x40 میلی متر برخوردار است. در ضمن با توجه به برخورداری از 5 وزنه این امکان را خواهید داشت تا در صورت نیاز وزن ماوس را افزایش داده و از تسلط بیشتر بهره مند شوید! با توجه به رنگ های نقره ای و مشکی مات، نوارهای براق و لبه های تیز که در طراحی این مدل ماوس استفاده شده می توان گفت که با یکی از شیک ترین و زیباترین ماوس های گیمینگ در بازار روبرو هستیم. در ضمن به دلیل قرارگیری و نوع چیدمان کلیدهای تعبیه شده روی ماوس کاربران قادر خواهند بود بدون هیچ چالشی از آن استفاده کنند.

شرکت iMICE لوگوی اختصاصی خود را همراه با نورپردازی RGB در قسمت انتهایی ماوس طراحی کرده و جلوه زیبایی به ماوس داده است. نورپردازی اضافه شده در این مدل ماوس شامل 2 لوله نورانی می شود که بی شباهت به سیستم های خنک کننده کارت گرافیک نبوده و توانسته زیبایی ماوس را چندین برابر بیشتر کند! آی مایس به منظور افزایش میزان چسبندگی و بالا بردن تسلط و استراحت دادن انگشت در کناره های ماوس از لایه های پلاستیکی استفاده کرده است. با این ویژگی دیگر نباید نگران خسته شدن دستانتان باشید! از دیگر ویژگی هایی که در طراحی این ماوس استفاده شده می توان به اندازه و نوع چیدمان کلیدها اشاره کرد. با توجه به نوع چیدمان حرفه ای کلیدهای ماوس T96 این امکان را خواهید داشت تا بدون نگاه کردن به کلیدها از جای آن ها مطلع شده و بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. از دیگر ویژگی ها و امکانات موجود در این مدل ماوس می توان به اندازه استاندارد کلیدها و برخورداری از غلطک نرم و سریع اشاره کرد.

طراحی گیمر پسند ماوس مخصوص بازی iMICE T96!

حسگر اپتیکال ماوس گیمینگ T96 آی مایس!

iMICE به منظور برقراری اتصال ماوس گیمینگ T96 آی مایس با لپ تاپ، کامپیوتر و ... از رابط USB استفاده کرده است. رابط استفاده شده در این مدل ماوس از طولی برابر با 1.8 متر برخوردار بوده و می تواند آزادی عمل بیشتری را برای کاربر به وجود آورد. در ضمن با توجه به کابلی که در داخل جعبه جا گذاری شده این امکان را خواهید داشت تا به صورت سیمی به دستگاه مد نظر خود متصل شوید. قابلیت اتصال سیمی به شما این امکان را می دهد تا برای اتصال به انواع مختلف دستگاه های دیجیتال هیچ مشکلی نداشته باشید. شرکت iMICE به منظور بالا بردن دقت ماوس و عملکرد کاربر هنگام انجام کارهای روزمره از حسگر اپتیکال استفاده کرده است. حسگر استفاده شده در ماوس گیمینگ T96 آی مایس از دقتی بالا و حساسیتی برابر با 7200DPI برخوردار بوده تا به کاربر این امکان را بدهد که بتواند بهترین و لذت بخش ترین لحظات خود در هنگام انجام کارها را به دست آورد! از ویژگی های سنسور استفاده شده در این مدل ماوس می توان به عملکرد هوشمند آن اشاره کرد. این ویژگی باعث می شود تا دقت موجود در این ماوس اپتیکال گیمینگ بیش از پیش افزایش یابد! در ضمن با توجه به کلید تغییر DPI این امکان را خواهید داشت تا برای تغییر میزان دقت ماوس اقدام کرده و آن را در 6 سطح مختلف (1000-1600-2400-3200-4800-7200) از 100 تا 7200DPI تغییر دهید!

حسگر اپتیکال ماوس گیمینگ T96 آی مایس!

موس گیمینگ iMICE T96 با 7 کلید باکیفیت و حافظه داخلی!

شرکت iMICE جهت زیباسازی سیستم گیمینگ و ایجاد هیجان بیشتر کاربر در ساخت ماوس گیمینگ مدل T96 از نورپردازی حرفه ای استفاده کرده است. نورپردازی استفاده شده در این مدل ماوس از نوع RGB بوده و با توجه به قابلیت تنظیم به صورت شخصی می تواند به کاربر این امکان را بدهد تا بر حسب سلیقه خود اقدام به تنظیم نوع نورپردازی ماوس کند! تغییرات نوع نورپردازی این مدل ماوس شامل انتخاب بین 7 رنگ مختلف و 6 افکت جذاب می شود. در ضمن نورپردازی تعبیه شده در این مدل ماوس قادر به پشتیبانی از 16.8 میلیون رنگ نیز است. بهره مندی از 7 عدد کلید باکیفیت و حساس از دیگر امکانات و قابلیت های مهم ماوس گیمینگ T96 آی مایس محسوب می شود. کلیدهای تعبیه شده در این مدل ماوس از قابلیت برنامه ریزی برخوردار بوده که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با بهره مندی از نرم افزار اختصاصی نوع کارکرد و عملکرد آن ها را بر حسب نوع بازی که انجام می دهید تغییر دهید! از امکانات و قابلیت های مهم دیگری که این شرکت در ساخت ماوس T96 بهره برده نیز می توان به برخورداری از حافظه داخلی 32 کیلوبایتی اشاره کرد. این مدل ماوس با بهره مندی از این قابلیت به کاربر این امکان را خواهد داد تا بتواند پس از انجام تنظیمات شخصی اقدام به ذخیره تنظیمات در 4 پروفایل مختلف کند! در ضمن این قابلیت به کاربر این امکان را خواهد داد تا مجبور به تنظیم دوباره کلیدهای ماوس نشود.

منبع: tvc-mall