ماوس گیمینگ بی سیم Orochi V2 ریزر از نمونه ماوس های حرفه ای موجود در بازار محسوب می شود که با توجه به بهره مندی از وزن ناچیز توانسته توجه خیلی از گیمرها را به سمت خود جلب کند! مصرف انرژی پایین از ویژگی های متعدد این مدل ماوس بوده و می تواند شارژدهی فوق العاده ای را برای کاربر به ارمغان بیاورد. شرکت ریزر در طراحی و ساخت این مدل ماوس از فناوری بی سیم و بلوتوث به منظور برقراری ارتباط با انواع دستگاه های دیجیتال استفاده کرده است. سرعت عمل بالا یکی از ویژگی های مهم ماوس گیمینگ بی سیم Orochi V2 ریزر بوده که به شما این امکان را بدهد تا در هنگام انجام بازی های ویدئویی بهترین عملکرد را در مقابل دشمنان خود داشته باشید! از دیگر ویژگی ها و قابلیت های موجود در این مدل ماوس می توان به برخورداری از 6 کلید قابل برنامه ریزی، حسگر نوری 5G، دقت 18000dpi، سوئیچ مکانیکال و طول عمری برابر با 60 میلیون کلیک به همراه حافظه داخلی جهت ذخیره تنظمات و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر ماوس گیمینگ بی سیم Orochi V2 ریزر خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

ماوس گیمینگ فوق سبک Orochi V2 ریزر!

طراحی ظاهری ماوس گیمینگ بی سیم Orochi V2!

شرکت ریزر به منظور کنترل و تسلط پیدا کردن بیشتر روی حرکات از وزن سبک 60 گرمی (بدون باتری) در ساخت ماوس گیمینگ بی سیم Orochi V2 استفاده کرده تا تبدیل به سبک ترین ماوس در بازارهای جهانی شود. ابعاد کوچک و تماما ارگونومیک نیز از ویژگی های طراحی این مدل ماوس محسوب می شود تا برای کاربرانی که دارای دست های کوچک و یا متوسط هستند تبدیل به مناسب ترین گزینه شود! ابعاد مناسب این مدل از ماوس باعث می شود تا کاربر در هنگام استفاده به صورت طولانی مدت با هیچ خستگی روبرو نشود. در ضمن شرکت Razer در ساخت این ماوس گیمینگ سبک از 6 کلید باکیفیت بهره برده است! کلید های تعبیه شده این مدل ماوس شامل 2 کلید جهت راست کلیک و چپ کلیک، 1 عدد کلید اسکرول، 1 عدد کلید تغییر DPI و 2 عدد کلید که در سمت چپ ماوس می شود. کلیدهای تعبیه شده همگی از قابلیت برنامه ریزی برخوردار بوده و به شما این امکان را می دهد تا با توجه به راحتی خود عملکرد هر یک از آن ها را تنظیم کنید! پایه های PTFE از دیگر ویژگی های طراحی ماوس گیمینگ بی سیم Orochi V2 ریزر بوده تا شما را قادر ساز که بتواند بدون هیچ چالش خاصی ماوس را بر روی هر سطحی حرکت دهید!

طراحی ظاهری ماوس گیمینگ بی سیم Orochi V2!

قابلیت اتصال به صورت بی سیم و شارژدهی بی نظیر!

Razer در ساخت ماوس گیمینگ بی سیم Orochi V2 از 2 حالت بی سیم (وایرلس و بلوتوث) به منظور ارتباط با دستگاه های دیجیتال بهره برده است. با متصل کردن دانگل USB به دستگاه مورد نظر خود می توانید از حالت وایرلس بهره مند شده و با توجه به برخورداری از تکنولوژی Razer Hyper Speed Wireless نیز می توانید به عملکردی با کم ترین تاخیر و یکپارچه دست پیدا کنید. بلوتوث از دیگر روش های برقراری اتصال ماوس با دستگاه مورد نظر بوده به دلیل بهره مندی از این مدل ماوس از تکنولوژی یاد شده می تواند سرعت عمل عالی و قابل قبولی داشته باشد! برای راه اندازی ماوس گیمینگ بی سیم Orochi V2 ریزر می بایست از باتری AA و یا AAA استفاده کنید. باتری های AA نسبت به دیگر باتری مورد استفاده شده از قدرت و عمر بالایی برخوردار بوده تا شما بدون نگرانی بابت تمام شدن شارژ آن به انجام بازی های خود به صورت طولانی مدت بپردازید! طبق گفته شرکت ریزر ماوس گیمینگ بی سیم Orochi V2 در صورت استفاده از باتری AA و متصل شدن با حالت وایرلس قادر به شارژدهی برابر با 425 ساعت بوده و در صورت متصل شدن با حالت بلوتوث نیز قادر است تا 950 ساعت شارژدهی را برای شما به ارمغان بیاورد. در ضمن هنگام استفاده از باتری AAA در حالت وایرلس از شارژدهی برابر با 42 ساعت و در حالت بلوتوث نیز از شارژدهی برابر با 317 ساعت بهره مند خواهید بود!

قابلیت اتصال به صورت بی سیم و شارژدهی بی نظیر!

مجهز به حسگر 5G و حافظه داخلی!

مهندسان خوش ذوق شرکت ریزر در ساخت ماوس گیمینگ بی سیم Orochi V2 به منظور ردیابی بدون لغزش حرکات گیمر و هدف گیری دقیق از جدیدترین و بهبود یافته ترین حسگر استفاده کرده اند! حسگر استفاده شده در این مدل ماوس از نوع 5G بوده و تنها کسانی که تجربه استفاده از آن را دارند می توانند از نوع عملکرد بی نظیر آن اطلاع داشته باشند! این حسگر با دقتی برابر با 18000dpi کار کرده و می توانید در هنگام انجام بازی های حساس روی آن حساب ویژه ای باز کنید. سوئیچ های مکانیکال از دیگر ویژگی هایی است که شرکت ریزر در ساخت این مدل ماوس از آن استفاده کرده است. لازم به ذکر است که Razer به منظور بالا بردن کیفیت و دوام کلیک ها، در ساخت آن از روکش طلا استفاده کرده است. این ویژگی باعث شده تا کلیک های ماوس به سرعت تحریکی برابر با 0.2 میلی ثانیه رسیده و به عمری برابر با 60 میلیون کلیک برسند! از امکانات و قابلیت های مهم دیگری که ریزر در ساخت این مدل ماوس بهره برده نیز می توان به برخورداری از حافظه داخلی اشاره کرد. ماوس گیمینگ بی سیم Orochi V2 ریزر با بهره مندی از این قابلیت به کاربر این امکان را خواهد داد تا بتواند پس از انجام تنظیمات شخصی اقدام به ذخیره تنظیمات در 5 پروفایل جداگانه کند! در ضمن این قابلیت به کاربر این امکان را خواهد داد تا مجبور به تنظیم دوباره عملکرد کلیدهای ماوس نشود.

منبع: razer