آیا به دنبال یک مانیتور باکیفیت و رده بالا هستید که بتواند بازی هایی با گرافیک سنگین را بدون هیچ چالشی برای شما به نمایش دربیاورد!؟ ما به شما مانیتور گیمینگ EX3210R بنکیو را پیشنهاد می کنیم! این مدل مانیتور با توجه به کیفیت بالا و قابلیت های ویژه ای که در اختیار دارد قادر است تصاویر دریافتی را با بالاترین جزئیات و بهترین کیفیت برای شما به نمایش دربیاورد! از قابلیت ها و امکاناتی که در ساخت مانیتور گیمینگ EX3210R بنکیو استفاده شده می توان به قابلیت پخش تصاویر HDR، فناوری های کاربردی، نرخ پاسخگویی فوق العاده 1 میلی ثانیه ای، نرخ به روز رسانی 165 هرتز، قابلیت پشتیبانی از 16.7 میلیون رنگ، روشنایی 350 cd/m2، پنل VA و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب قصد بررسی کامل تر و تخصصی تر این مدل از مانیتور را داریم، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

غوطه ور در بازی با مانیتور گیمینگ EX3210R بنکیو!

طراحی!

شرکت بنکیو مانیتور گیمینگ مدل EX3210R خود را به صورت منحنی و مخصوص بازی طراحی کرده است. این مدل مانیتور از اندازه ای برابر با 31.5 اینچ بهره مند بوده که همراه با پنلی از نوع VA، فرکانس 165 هرتز و نسبت تصویر 16:9 خمیده تولید شده است. این مشخصات به شما این امکان را خواهد داد تا هنگام اجرای بازی های ویدئویی در محیط آن غرق شده و نهایت لذت را ببرید! از دیگر ویژگی های طراحی مانیتور گیمینگ بنکیو مدل EX3210R می توان به طراحی به صورت منحنی، زاویه دید 178 درجه ای (عمودی و افقی) و وضوح تصویر QHD اشاره کرد. شرکت بنکیو به منظور رفع تاری و بالا بردن کیفیت تصاویر به نمایش درآمده از فناوری HDRi و نرخ پاسخگویی 1 میلی ثانیه ای بهره برده تا شما از وضوح خیره کننده همراه با کیفیت بالا بهره مند شوید! با توجه به برخورداری از گواهی VESA DisplayHDR 400 می تواند تصاویر واقعی تری را همراه با سایه های عمیق و نقاط برجسته روشن برای شما فراهم کند! در ضمن شرکت بنکیو جهت جلوگیری از آسیب دیدن چشمان کاربر و رفع خستگی از فناوری های پیشرفته و متنوعی استفاده کرده است. این ویژگی به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید بدون نگرانی، ساعت های زیادی مشغول بازی کردن شوید! لازم به ذکر است که مانیتور بنکیو مدل EX3201R دارای ابعاد مناسبی برابر با 488.3x703.4x269.7 میلی متر و وزنی برابر با 9.7 کیلوگرم بوده تا علاوه بر اشغال کردن فضایی کم از حمل و نقل آسانی نیز برخوردار باشد!

غوطه ور در بازی با مانیتور گیمینگ EX3210R بنکیو!

قابلیت به حداقل رساندن تاری حرکت!

قابلیت به حداقل رساندن تاری حرکت یکی از ویژگی های مثبت مانیتور گیمینگ بنکیو مدل EX3201R محسوب می شود. شرکت بنکیو به منظور رفع این ایراد از نرخ تازه سازی تصویر 165 هرتز و نرخ پاسخگویی فوق العاده 1 میلی ثانیه ای همراه با فناوری بهینه سازی HDRi استفاده کرده تا تصاویر با روان ترین حالت ممکن پخش شود. در ضمن این ویژگی قادر است مناسب ترین جابجایی های به نمایش درآمده بر روی صفحه نمایش را با وضوح بالا و بدون تار شدن به ارمغان بیاورد. از دیگر ویژگی های صفحه نمایش این مانیتور خمیده قدرتمند می توان به نسبت تصویر 16:9، کنتراست 2500:1 و روشنایی 300 نیت اشاره کرد. با توجه به برخورداری از وضوح QHD این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از تماشای محتوای واضح، پر عمق و پر جزئیات لذت ببرید! نسبت تصویر 16:9 نیز می تواند محتوای تصویری بیشتری را برای نمایش دادن داشته تا کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را از دست ندهید. میزان روشنایی 300 نیت این مانیتور  نیز می تواند در محیط هایی با نور زیاد تصاویری با وضوح بالا را به نمایش دربیاورد تا شما بدون نگرانی بابت پایین آمدن وضوح تصاویر مشغول بازی کردن شوید. لازم به ذکر است که این مانیتور قادر است در حالت HDR روشنایی برابر با 400 cd/m2 داشته باشد.

غوطه ور در بازی با مانیتور گیمینگ EX3210R بنکیو!

مجهز به فناوری های متنوع و پورت های کاربردی!

شرکت بنکیو به منظور برقراری ارتباط و گرفتن ورودی تصویر از دستگاه های دیجیتال، مانیتور مدل EX3201R خود را مجهز به پورت های متنوع و متعددی کرده است. پورت های تعبیه شده در این مدل مانیتور شامل 2 عدد پورت HDMI 2.0، 1 عدد پورت DisplayPort 1.4، 2 عدد پورت USB 3.0، 1 عدد پورت USB Type-B و جک ورودی هدفون می شود. با توجه به برخورداری از 2 عدد پورت USB 3.0 این امکان را خواهید داشت تا بتوانید ماوس و صفحه کلیدتان را به صورت مستقیم به مانیتور متصل کنید. پورت DisplayPort تعبیه شده نیز امکان گرفتن خروجی تصاویرب با کیفیت بالا را برای شما فراهم خواهد کرد. از پورت HDMI نیز می توانید به رزولوشن مطلوبی برسید. فناوری های متنوع یکی دیگر از ویژگی های مثبت این مدل از مانیتور محسوب می شود. فناوری های استفاده شده در این مانیتور شامل Brightness Intelligence Plus، Color Weakness، ePaper Mode، Flicker-Free، Low Blue Light، HDR و AMA می شود.

غوطه ور در بازی با مانیتور گیمینگ EX3210R بنکیو!

Brightness Intelligence: این فناوری با بهینه سازی تصاویر هنگام تماشا کردن فیلم و یا اجرای بازی های کامپیوتری از آسیب به چشم های کاربر جلوگیری می کند. لازم به ذکر است که این فناوری به صورت کاملا هوشمند و با توجه به میزان نور و روشنایی محیط، رنگ تصویر نمایش را تنظیم می کند. با تشخیص دادن محتوای در حال پخش و تنظیم خودکار آن می تواند صحنه های بیش از حد تاریک و صحنه های بیش از روشن را به صورت واضح و باکیفیت برای نمایش دربیاورد.

Flicker-Free: از دیگر فناوری های هوشمند به کار رفته در این مدل از مانیتور است که به منظور جلوگیری از خستگی چشم اضافه شده است. این فناوری با از بین بردن لرزش در قسمت های روشن مانیتور می تواند از خستگی چشمان کاربر جلوگیری کند.

HDR: این فناوری نیز با بهبود شدت روشنایی و کنتراست می تواند تصاویری با بیشترین جزئیات و بالاترین کیفیت را به ارمغان بیاورد.

منبع: benq