شرکت چینی شیائومی را می توان یکی از برترین و نام آشناترین تولید کنندگان انواع مختلف ساعت هوشمند، گوشی هوشمند، هدفون، تبلت، پاوربانک، هندزفری و ... محسوب کرد. شیائومی به دلیل تولید به روزترین،  استانداردترین و مقرون به صرفه ترین محصولات موفق به جذب طرفداران و کاربران زیادی در سراسر دنیا شده است. از بهترین و جدیدترین محصولات تولیدی شیائومی می توان به مانیتورهای گیمینگ اشاره کرد. در این مطلب قصد معرفی و بررسی کامل و تخصصی یکی از محبوب ترین محصولات شیائومی در دسته مانیتور که با عنوان Mi Curved Gaming عرضه شده است را داریم، پس لطفا تا آخر مطلب با ما همراه باشید!

مانیتور گیمینگ Mi Curved Gaming شیائومی!

طراحی!

شرکت شیائومی در طراحی و ساخت مانیتور گیمینگ مدل Mi Curved Gaming از حاشیه های بسیار باریک استفاده کرده تا مانیتور ظاهری چشمگیر و خاصی داشته باشد. ظاهر مینیمالیستی این مدل مانیتور نسبت به مدل های قبلی بسیار هوشمندانه تر بوده تا از ظاهری پیشرفته تر برخوردار باشد. طراحی خاص این مانیتور می تواند هیجانی چند برابر با کاربر و زیبایی دوچندانی به میز شما بدهد. شیائومی به منظور دسترسی به تنظیمات تصویر از دکمه هایی استفاده کرده که در پشت مانیتور طراحی شده اند. با استفاده از این دکمه ها می توانید به تنظیماتی همچون خاموش/روشن کردن، کنترل میزان صدا و منوی تنظیمات تصویر دسترسی داشته باشید. از دیگر ویژگی هایی که در طراحی قسمت پشتی مانیتور وجود دارد می توان به لوگوی شیائومی اشاره کرد. در ضمن با توجه به ابعاد جمع و جور 335x810x288 میلی متری این مانیتور می توان گفت که فضای زیادی از میز شما اشغال نکرده و به لطف وزن مناسب 5.8 کیلوگرمی نیز می توانید از حمل و نقل آسان نیز بهره مند شوید.

مانیتور گیمینگ Mi Curved Gaming شیائومی!

مشخصات صفحه نمایش!

صفحه نمایش تعبیه شده در مانیتور گیمینگ Mi Curved Gaming دارای پنل 34 اینچی از نوع VA بوده که قادر است وضوحی برابر با 2K (3440x1440) را برای کاربر به ارمغان بیاورد. از دیگر ویژگی های صفحه نمایش این مانیتور گیمینگ جذاب می توان به نسبت تصویر 21:9، کنتراست 3000:1 و روشنایی 300 نیت اشاره کرد. با توجه به برخورداری از وضوح 2K این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از تماشای محتوای واضح، پر عمق و پر جزئیات لذت ببرید! میزان روشنایی 300 نیت این مانیتور  نیز می تواند در محیط هایی با نور زیاد نیز تصاویری با وضوح بالا را به نمایش دربیاورد. روکش ماتی که در صفحه نمایش این مانیتور استفاده شده نیز قابلیت انعکاس نور داشته تا کاربر قادر باشد در محیط های پرنور نیز از مشاهده رنگ های طبیعی بهره مند شود. در ضمن این مانیتور به لطف بهره مندی از نرخ تازه سازی 144 هرتزی و نرخ پاسخگویی 4 میلی ثانیه ای که در اختیار دارد قادر است مناسب ترین جابجایی های به نمایش درآمده بر روی صفحه نمایش را با وضوح بالا و بدون تار شدن به ارمغان بیاورد. با توجه به برخورداری از نسبت کنتراست 3000:1 و نسبت تصویر 21:9 می تواند محتوای تصویری بیشتری را برای نمایش دادن داشته تا کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را از دست ندهید.

در ضمن مانیتور گیمینگ Mi Curved Gaming دارای زاویه دید 178 درجه ای (افقی و عمودی) بوده تا تصاویر در حال نمایش روی صفحه مانیتور برای افرادی که در هر زاویه ای از مانیتور قرار گرفته باشند کاملا واضح و قابل مشاهده باشد. از فناوری هایی که در ساخت این مانیتور استفاده شده هم می توان به فناوری AMD FreeSync Premium اشاره کرد. این فناوری وظیفه کاهش میزان لگ ورودی مانیتور، جلوگیری از تکه تکه شدن و پارگی تصاویر ایجاد شده را بر عهده دارد.

مانیتور گیمینگ Mi Curved Gaming شیائومی!

مجهز به پورت های متعدد!

شرکت شیائومی در ساخت این مدل مانیتور به منظور برقراری ارتباط با سایر دستگاه های دیجیتال از پورت های کاربردی متعددی بهره برده است. پورت های استفاده شده در این مانیتور شامل 2 پورت HDMI، 2 پورت DisplayPort و 1 عدد جک 3.5 میلی متری می شود. مجهز بودن به پورت HDMI به شما این امکان را می دهد تا این مانیتور را به لپ تاپ، کنسول بازی و دیگر دستگاه های سازگار با این پورت اتصال دهید. Display Port نیز از دیگر پورت های تعبیه شده در این مانیتور بوده که نسبت به پورت HDMI از سرعت انتقال داده بالاتری برخوردار است. جک 3.5 میلی متری نیز به منظور گرفتن خروجی صدا تعبیه شده و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید هدفون، هدست، هندزفری و ... را بدون هیچ مشکلی به مانیتور متصل کنید.

منبع: versus