شرکت MSI را می توان یکی از پیشگامان تولید کننده انواع لپ تاپ، لوازم جانبی و قطعات کامپیوتر (کارت گرافیک، مادربرد و ...) محسوب کرد. این شرکت با تولید به روزترین و پیشرفته ترین محصولات توانسته به یکی از نام آشناترین برندهای دنیای دیجیتال تبدیل شود. لپ تاپ های گیمینگ و قدرتمند مانند لپ تاپ گیمینگ Raider ایسوس و.. از سری محصولات شرکت MSI بوده که به دلیل بهره مندی از ویژگی ها و امکانات فراوان تبدیل به یکی از محبوب ترین محصولات این شرکت نیز شده است. اما لپ تاپ گیمینگ Titan GT77 از جدیدترین مدل های تولیدی شرکت MSI بوده و با توجه به برخورداری از به روزترین قطعات تبدیل به یکی از پرقدرت ترین لپ تاپ های حال حاضر بازار شده است! از نمونه قطعات به روز استفاده شده در این مدل لپ تاپ می توان به پردازنده قدرتمند Core i9-12900HX شرکت اینتل، گرافیک GeForce RTX 3080 TI شرکت انویدیا، رم 64 گیگابایتی از نوع DDR5-4800 و ... اشاره کرد. صفحه نمایش 17.3 اینچی با نرخ به روز رسانی 120 هرتزی همراه با باتری پرقدرت 99.9 وات ساعت از دیگر ویژگی های مهم و مثبت لپ تاپ گیمینگ Titan GT77 ام اس آی محسوب می شود! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از لپ تاپ شرکت MSI خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

لپ تاپ گیمینگ Titan GT77 هیولای جدید MSI

طراحی لپ تاپ گیمینگ MSI Titan GT77!

شرکت MSI در ساخت لپ تاپ گیمینگ Titan GT77 از طراحی خاص و شیک بهره برده است. از ویژگی های طراحی این مدل لپ تاپ می توان به ضخامتی برابر با 23 میلی متر اشاره کرد که نسبت به دیگر لپ تاپ های موجود در بازار از ضخامت بیشتری برخوردار است. شرکت MSI جهت خروج حرارت و گرمای ایجاد شده توسط قطعات داخلی نیز از حفره های متعددی در پشت لپ تاپ استفاده کرده است. در ضمن به منظور جذاب تر کردن و زیباسازی هر چه بیشتر ظاهر لپ تاپ در حفره های طراحی کرده از نورپردازی RGB نیز استفاده کرده است. ابعاد مناسب و وزن 3.1 کیلوگرمی نیز از دیگر ویژگی های طراحی شده لپ تاپ گیمینگ Titan GT77 محسوب می شود. ابعاد مناسب فضای زیادی از میز شما اشغال نکرده و با توجه به وزن مناسب نیز می توانید از حمل و نقل آسان نیز بهره مند شوید. شرکت MSI در کناره های لپ تاپ نیز از پورت های متنوع و متعددی طراحی کرده تا کاربر برای برقراری اتصال با دیگر دستگاه های دیجیتال با هیچ چالشی مواجه نشود. صفحه نمایش 17.3 اینچی به همراه وب کم IR HD که در قسمت بالایی آن تعبیه شده را می توان از دیگر ویژگی های طراحی شده این مدل از لپ تاپ محسوب کرد. در ضمن جهت به وجود آوردن حس خوشایند تایپ از صفحه کلید باکیفیت و حرفه ای استفاده کرده است. صفحه کلید تعبیه شده در لپ تاپ گیمینگ Titan GT77 از سری صفحه کلیدهای برند استیل سریز بهره برده است. لازم به ذکر است که MSI در زیر صفحه کلیدهای تعبیه شده نیز از نورپردازی RGB استفاده کرده و توانسته زیبایی و جذابیت لپ تاپ را چندین برابر کند!

طراحی لپ تاپ گیمینگ MSI Titan GT77!

سیستم سخت افزاری لپ تاپ گیمینگ ام اس آی Titan GT77!

سخت افزارهایی که در ساخت لپ تاپ گیمینگ Titan GT77 ام اس آی استفاده شده از قدرت بسیار بالایی برخوردار هستند که به شما این امکان می دهند تا برای اجرای بازی ها و کارهای سنگین خود با هیچ چالشی روبرو نشوید. از نمونه سخت افزارهای قدرتمند و سریعی که در این مدل لپ تاپ استفاده شده می توان به کارت گرافیک قدرتمند و پرسرعت GeForce RTX 3080 TI شرکت انویدیا اشاره کرد. کارت گرافیک استفاده شده در این مدل لپ تاپ با توجه به حافظه اختصاصی 16 گیگابایتی که در اختیار دارد می تواند بازی های سنگین و به روز را با بهترین کیفیت و بالاترین تنظیمات گرافیکی برای شما اجرا کند. از دیگر ویژگی های سخت افزاری استفاده شده در لپ تاپ گیمینگ Titan GT77 می توان به پردازنده مرکزی اشاره کرد. Core i9-12900HX پردازنده مرکزی استفاده شده در این مدل لپ تاپ محسوب می شود که با توجه به قدرت بسیار بالایی که در اختیار دارد قادر است اجرای تمامی برنامه ها و بازی های سنگین روز را بدون هیچ مشکلی برای شما به ارمغان بیاورد! پردازنده استفاده شده از سری پردازنده های Alder Lake-HX اینتل بوده و از دیگر مشخصات آن نیز می توان به برخورداری از 16 هسته اشاره کرد. لازم به ذکر است که توان مصرفی پردازنده قدرتمند استفاده شده در این مدل لپ تاپ برابر با 75 وات بوده و توان مصرفی گرافیک استفاده شده نیز برابر با 175 وات است!

سیستم سخت افزاری لپ تاپ گیمینگ ام اس آی Titan GT77!

دارای صفحه نمایش باکیفیت و کیبورد حرفه ای!

صفحه نمایش از ویژگی های برتر لپ تاپ گیمینگ Titan GT77 ام اس آی محسوب می شود. صفحه نمایش تعبیه شده در این مدل لپ تاپ مجهز به یک پنل 17.3 اینچی از نوع IPS بوده و می تواند تصاویری با کیفیت بالا را برای شما به نمایش دربیاورد. از ویژگی های این صفحه نمایش می توان به نرخ نوسازی 120 هرتزی اشاره کرد و با توجه به بهره مندی از این ویژگی می تواند تصاویری با بالاترین سرعت را برای نمایش به ارمغان بیاورد. این صفحه نمایش دارای حاشیه های ناچیزی بوده و با توجه به رزولوشن 4K (2560x1440) می تواند تصاویری با بالاترین کیفیت را برای شما به نمایش دربیاورد. در نتیجه می توان گفت که کاربر می تواند بدون هیچ چالش خاصی به اجرای بازی های سنگین گرافیکی خود اقدام کرده و از بالاترین کیفیت تصاویر بهره مند شود.

کیبورد حرفه ای نیز یکی دیگر از امکانات و ویژگی های مثبت لپ تاپ گیمینگ Titan GT77 ام اس آی محسوب شده و با توجه به سایز کلیدهای تعبیه شده می تواند راحتی استفاده و افزایش عملکرد کاربر را فراهم کند. MSI در طراحی کیبورد این مدل لپ تاپ، کلید ها را در فاصله ی مناسب در کنار هم طراحی کرده تا کاربر به اشتباه کلید دیگری را فشار ندهد‍! در ضمن صفحه کلید تعبیه شده در لپ تاپ گیمینگ Titan GT77 از سری صفحه کلیدهای برند استیل سریز بهره برده و در ساخت آن نیز کلید ها را در فاصله ی مناسب (1.8 میلی متری) در کنار هم طراحی کرده تا کاربر به اشتباه کلید دیگری را فشار ندهد‍. از ویژگی های کیبورد تعبیه شده نیز می توان به نورپردازی RGB آن اشاره کرد. نورپردازی اضافه شده در این مدل لپ تاپ از روشنایی استانداردی برخوردار بوده و به هیچ عنوان شما را اذیت نخواهد کرد. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که این مدل لپ تاپ از یک وب کم باکیفیت از نوع IR HD به منظور برقرای تماس های تصویری و از 2 عدد بلندگوی 2 واتی باکیفیت و استریو نیز استفاده کرده است.

منبع: windowscentral