شرکت معتبر و نام آشنای لاجیتک را می توان یکی از برترین و بزرگ ترین تولید کننده انواع مختلف لوازم جانبی کامپیوتر، کنسول و ... در سراسر دنیا محسوب کرد. این شرکت به منظور ایجاد هیجان بیشتر به گیمرها فرمان بازی مدل G920 خود را طراحی و روانه بازار کرده است. ما این فرمان را به آن دسته از کاربرانی که به دنبال یک وسیله ای هستند تا به کمک آن بتوانند رانندگی حرفه ای را تجربه کنند پیشنهاد می کنیم! در ضمن این محصول در دسته لوازم جانبی سازگار با کنسول Xbox One و PC قرار دارد. در ادامه مطلب به بررسی کامل تر و تخصصی تر این مدل از فرمان شرکت لاجیتک خواهیم پرداخت، پس لطفا تا آخر مطلب با ما همراه باشید!

طراحی!

شرکت لاجیتک در ساخت فرمان بازی G920 از طراحی زیبا و ارگونومیک بهره برده است. لاجیتک در قسمت جلویی فرمان تمامی دکمه های موجود بر روی دسته های بازی ایکس باکس را جای داده است. فرمان تعبیه شده نیز توانایی چرخش 900 درجه ای داشته تا حس یک فرمان واقعی هنگام استفاده به شما منتقل شود. لرزه گیر حساس و دقیقی نیز در ساخت این فرمان استفاده شده که در صورت برخورد با جدول و یا دیگر ماشین ها با شدت شگفت انگیزی به لرزه در خواهد آمد. در طراحی این مدل فرمان بازی از 1 ست سه تایی پدال و یک دنده نیز استفاده شده است. استفاده از پدال های تعبیه شده باعث می شود تا کاربر سهولت و حس واقعی رانندگی را تجربه کند! جعبه دنده طراحی شده نیز از 6 درجه سرعت برخوردار بوده و همانند رانندگی واقعی پس از فشار دادن کلاچ می توانید اقدام به تعویض دنده کنید.

تجربه رانندگی هیجان انگیز با فرمان بازی G920 لاجیتک!

فرمان واقعی با قابلیت لرزش خودکار!

شرکت لاجیتک جهت القای حس واقعی رانندگی به کاربران، در ساخت فرمان بازی G920 از قابلیت چرخش 900 درجه ای بهره برده است. با این ویژگی قادر خواهید بود تا همانند فرمان واقعی یک خودرو از قابلیت چرخیدن و دور زدن کامل بهره مند شوید. در ضمن ابعاد طراحی این فرمان کاملا نزدیک به فرمان واقعی بوده تا کاربر هنگام استفاده حس فرمان واقعی را تجربه کرده باشد. از دیگر ویژگی هایی که در ساخت این فرمان استفاده شده می توان به قابلیت لرزش خودکار اشاره کرد. قابلیت اضافه شده در این مدل فرمان از حساسیت بالایی برخوردار بوده و می تواند کوچک ترین تکان ها را به فرمان منتقل کند. این لرزه گیر در مواقعی همچون پیچیدن در انواع جاده ها، دریفت کردن، برخورد کردن با موانع، جدول، گاردریل و ... عمل کرده تا کاربر حس واقعی بیشتری را هنگام رانندگی به دست آورد. لازم به ذکر است شرکت لاجیتک در ساخت این فرمان از جنس چرم دست دوز استفاده کرده است. جنس چرم استفاده شده در این مدل فرمان از کیفیت بالایی برخوردار بوده تا کاربر هنگام استفاده بلند مدت احساس خستگی نداشته باشد. دیگر قسمت های فرمان نیز از جنس آلومینیوم مرغوب بوده که می تواند در برابر ضربات احتمالی مقاومت زیادی از خود نشان دهد. ترکیب چرم و آلومینیومی فرمان نیز باعث شده تا این مدل از فرمان زیبایی خاصی داشته باشد!

تجربه رانندگی هیجان انگیز با فرمان بازی G920 لاجیتک!

قابلیت هماهنگی با کنسول ایکس باکس وان و PC

شرکت لاجیتک به منظور بهره مندی طرفداران کنسول های ایکس باکس، فرمان بازی G920 را سازگار با ایکس باکس وان طراحی کرده است. کاربرانی که برای انجام بازی های خود از کنسول ایکس باکس وان استفاده می کنند می توانند بدون هیچ مشکل و هیچ چالشی از این مدل فرمان برای انجام انواع بازی های مسابقه ای بهره ببرند. در ضمن دکمه های طراحی شده بر روی این فرمان شباهت صد در صدی با کنترلر های کنسول ایکس باکس دارد. از دیگر ویژگی های این مدل فرمان نیز می توان به قابلیت سازگاری با PC اشاره کرد. در نتیجه گیمرهایی که با کامپیوتر شخصی مشغول بازی کردن هستند نیز می توانند از این فرمان برای انجام بازی های مسابقه ای استفاده کنند. برای راه اندازی G920 لازم به انجام دادن تنظیمات و نصب نرم افزار خاصی نداشته و تنها با متصل کردن کابل رابط به کنسول و یا کامپیوتر شخصی می توانید از این وسیله استفاده کنید!

تجربه رانندگی هیجان انگیز با فرمان بازی G920 لاجیتک!

مجهز به دنده 6 سرعته و 1 ست سه تایی پدال!

فرمان بازی G920 لاجیتک را می توانید به همراه یک تخته پدال و 1 دنده 6 سرعته تهیه نمایید. پدال های موجود در این مدل فرمان شامل گاز، ترمز و کلاچ می شوند. جنس پدال های استفاده شده از آلومینیوم با کیفیت بوده تا قادر باشد در برابر ضربات وارده مقاومت زیادی داشته باشد. پدال های آلومینیومی نیز بر روی یک تخته ای از جنس پلاستیک مرغوب قرار گرفته که قابلیت استفاده به عنوان زیر پایی را نیز دارد. پدال هایی که در این ست استفاده شده همانند فرمان از کیفیت و حساسیت بالایی برخوردار بوده و می تواند در هنگام انجام مسابقه عملکرد بالایی داشته باشد! دنده 6 سرعته نیز مخصوص آن دسته از افرادی است که علاقه به سیستم تعویض دنده دستی داشته تا بتوانند لذت واقعی رانندگی در جاده را تجربه کنند. جنس رویی دنده همانند فرمان از چرم دست دوز بوده و در قسمت داخلی آن نیز همانند دنده خودروهای واقعی از چرخ دنده های مرغوب استفاده شده تا تعویض دنده با استفاده از این محصول بسیار لذت بخش باشد!

منبع: gamesradar