ریزر از جمله برندهای معروف و محبوب گیمرهای سراسر دنیا بوده و با توجه به تولید محصولاتی باکیفیت و مدرن روز به روز نیز به طرفداران و کاربران این برند اضافه می شود. از سری محصولات باکیفیت این برند نیز می توان به هدست گیمینگ Kraken Ultimate اشاره کرد. ریزر این هدست را بعنوان یک هدست گیمینگ برای استفاده گیمرهای حرفه ای طراحی کرده است. این هدست از نوع سیمی بوده تا شما قادر به متصل کردن آن به انواع گوشی های هوشمند، کنسول های بازی، لپ تاپ و ... باشید. در ضمن با توجه به برخورداری از درایورهای 50 میلی متری می تواند دقیق ترین و قدرتمندترین صداها را برای کاربر به ارمغان بیاورد. فرکانس پاسخ گویی مناسب، امپدانس 32 اهم و حساسیت 112 دسی بلی که در اختیار دارد نیز می تواند موجب حذف صداهای اضافه و کم کردن اختلال صدا شود. میکروفون حساس و صدای فراگیر از دیگر ویژگی های این مدل از هدست محسوب می شود. در ادامه مطلب قصد معرفی و بررسی بیشتر هدست گیمینگ Kraken Ultimate را داریم، لطفا با ما همراه باشید!

Razer Kraken Ultimate یک اسلحه صوتی!

ویژگی های ظاهری!

شرکت ریزر در طراحی و ساخت هدست گیمینگ مدل Kraken Ultimate از طراحی ارگونومیک استفاده کرده که می تواند انعطاف پذیری بیشتری داشته باشد. ابعاد جمع و جور 88.1x210x160 میلی متری به همراه وزن سبک 390 گرمی و بالشتک های نرم پیشانی این امکان را به کاربر می دهد تا بدون احساس کوچک ترین خستگی بتواند مدت زمان زیادی از این هدست استفاده کند. بدنه ساخته شده این هدست روگوشی از بهترین و مرغوب ترین مواد بوده تا طول عمر بیشتری داشته باشد. در ضمن جنس گوشی های تعبیه شده در این هدست ترکیبی از جنس چرم بسیار مرغوب و پارچه نرم بوده تا تبدیل به یکی از خاص ترین و شیک ترین هدست ها در بازار شود.

Razer Kraken Ultimate یک اسلحه صوتی!

مجهز به درایورهای 50 میلی متری و پدهای خنک کننده!

ریزر به منظور شنیدن دقیق ترین و جزئی ترین صداها در هنگام انجام بازی از درایورهای 50 میلی متری در ساخت هدست گیمینگ Kraken Ultimate استفاده کرده است. لازم به ذکر است که درایورهای استفاد شده در این هدست حرفه ای از طراحی دقیق و تخصصی نیز برخوردار هستند. از موارد مثبتی که در طراحی این مدل هدست استفاده می توان به پدهای خنک کننده اشاره کرد. شرکت ریزر جهت عرق نکردن گوش ها از این مدل پدها استفاده کرده تا کاربر بتواند مدت زمان زیادی از این هدست استفاده کند. هنگام استفاده زیاد از هدست حرارتی در گوش ها ایجاد شده که می تواند احساس ناراحتی غیر قابل تحملی را برای کاربر ایجاد کند. پدهای استفاده شده در هدست گیمینگ Kraken Ultimate با توجه به بهره مندی از ژل های مخصوص می تواند مانع از افزایش دما شده و آن را خنک می کند.

Razer Kraken Ultimate یک اسلحه صوتی!

دارای صدای 7.1 فراگیر و قابلیت حذف نویز فعال!

از امکانات و قابلیت های مهم هدست گیمینگ Kraken Ultimate ریزر می توان به برخورداری از صدای فراگیر از نوع THX 7.1 اشاره کرد. این قابلیت شما را قادر می سازد تا با استفاده از این مدل هدست بتوانید از صدایی بلند همراه با کیفیت بالا بهره مند شوید. با متصل کردن این هدست به کنسول های بازی نیز می توانید از شنیدن ریزترین، بالاترین حجم و بالاترین کیفیت صدا برخوردار شوید. این ویژگی مختص بازی نبوده و شما می توانید در هنگام تماشای فیلم های اکشن نیز از قدرتمندترین و جدیدترین صداها بهره مند شوید. از دیگر قابلیت های مهم این هدست نیز می توان به قابلیت حذف نویز اشاره کرد. این قابلیت وظیفه حذف صداهای اضافی خارجی و مزاحم را بر عهده دارد. این قابلیت با حذف اتوماتیک صداهای مخرب محیطی این امکان را به شما خواهد داد تا هنگام انجام بازی بتوانید از همه جزئیات صدای تولید شده در هدست بهره مند شوید.

Razer Kraken Ultimate یک اسلحه صوتی!

مجهز به میکروفون باکیفیت و نورپردازی RGB

شرکت ریزر جهت مکالمه با دوستان هنگام انجام بازی و یا هنگام برقراری تماس های تصویری از یک میکروفون حساس و باکیفیت استفاده کرده است. میکروفون تعبیه شده در هدست گیمینگ Kraken Ultimate همانند اسپیکر از قابلیت حذف نویز برخوردار بوده تا شما مکالمه ای با بالاترین شفافیت و بالاترین وضوح را تجربه کرده باشید. این ویژگی با حذف خودکار صداهای بیرونی موجب انتقال صدایی بدون نویز و شفاف به طرف مقابل می شود. نورپردازی RGB از دیگر ویژگی هایی است که به منظور زیبایی بخشیدن به این مدل هدست اضافه شده است. نورپردازی استفاده شده در این هدست از تکنولوژی ریزر کروما برخوردار بوده تا با پشتیبانی از تعداد 16.8 میلیون رنگ همراه با چندین جلوه نوری بتواند هیجان بیشتری را هنگام استفاده به شما انتقال دهد. در ضمن این نورپردازی از قابلیت شخصی سازی برخوردار بوده و شما می توانید با استفاده از نرم افزار اختصاصی ریزر (Synaspse 3) نورپردازی را بر حسب سلیقه خود تغییر دهید. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که هدست گیمینگ Kraken Ultimate ریزر از نوع دوگوشی بوده و با توجه به کابل USB دو متری که دارد می تواند آزادی عمل بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد.

منبع: soundguys