شرکت هوآوی را می توان یکی از ابرقدرت های تولید کننده کامپیوتر، قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر در دنیا محسوب کرد. این شرکت به تازگی موفق به طراحی و تولید اولین کامپیوتر یکپارچه (آل این وان) خود شده است. این نوع کامپیوتر تمامی قابلیت ها و ویژگی های یک کامپیوتر خانگی را داشته و می تواند جایگزینی برای آن ها باشد. شرکت هوآوی این محصول را با عنوانSilver  Metastation X عرضه کرده و از قابلیت ها، امکانات و ویژگی های متنوع و متعددی بهره مند است. از نمونه ویژگی هایی که این مدل آل این وان را نسبت به دیگر مدل های بازار متمایز کرده می توان به صفحه نمایش 28.2 اینچ، پردازنده قدرتمند AMD Ryzen، پورت های متعدد، وضوح تصویر 4K+ و صفحه نمایش لمسی با قابلیت تشخیص 10 لمس هم زمان اشاره کرد. در ادامه مطلب قصد بررسی کامل و تخصصی این مدل از کامپیوتر را داریم، پس لطفا تا آخر مطلب با ما همراه باشید!

MetaStation X Silver اولین کامپیوتر AIO هوآوی!

طراحی!

شرکت هوآوی در طراحی و ساخت کامپیوتر آل این وان Metastation X Silver از یک صفحه نمایش 28.2 اینچی بهره برده است. صفحه نمایش استفاده شده در این کامپیوتر از نوع IPS بوده که می تواند تصاویری با وضوح 4K+ را برای کاربر به نمایش دربیاورد. این مدل کامپیوتر همه کاره دارای وزن مناسب 9 کیلوگرمی بوده و از ابعاد جمع و جوری نیز برخوردار است. ابعاد این کامپیوتر فضای زیادی از میز شما اشغال نکرده و با توجه به طراحی شیکی که دارد می تواند زیبایی دوچندانی به میز شما ببخشد. لازم به ذکر است که نسبت صفحه نمایش به بدنه 92 درصد بوده و از حاشیه های ضخیمی نیز برخوردار است.

MetaStation X Silver اولین کامپیوتر AIO هوآوی!

مجهز به سیستم سخت افزاری قدرتمند!

هوآوی کامپیوتر آل این وان مدل Metastation X Silver خود را به منظور عملکرد بهتر از سیستم سخت افزاری قدرتمندی استفاده کرده است. این شرکت به منظور بالا بردن قدرت این کامپیوتر از پردازنده های به روز و قدرتمند AMD Ryzen بهره برده است. پردازنده های استفاده شده در این کامپیوتر از نوع 7 نانومتر پیشرفته بوده تا قادر باشد نیروی مورد نیاز خود را به راحتی تامین کند. شرکت هوآوی این مدل کامپیوتر را در دو نسخه طراحی کرده است. تنها تفاوت نسخه های طراحی شده این کامپیوتر از نظر نوع پردازنده بوده و از نظر دیگر سیستم های سخت افزاری هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. نسخه های عرضه شده با پردازنده های AMD Ryzen 7 5800H و AMD Ryzen 5 5600H در دسترس هستند. هوآوی برای هر دو نسخه این کامپیوتر از 16 گیگابایت حافظه رم بهره برده که از سرعتی برابر با 3200 مگاهرتز برخوردار است. از دیگر مشخصات سخت افزاری استفاده شده در Meta station X Silver می توان به حافظه داخلی 512 گیگابایتی از نوع SSD پر سرعت اشاره کرد.

MetaStation X Silver اولین کامپیوتر AIO هوآوی!

مجهز به پورت های متنوع و متعدد!

شرکت هوآوی به منظور برقراری ارتباط با سایر دستگاه های دیجیتال نیز از پورت های متنوع و متعددی در ساخت کامپیوتر آل این وان Metastation X Silver استفاده کرده است. پورت های استفاده شده در این مدل کامپیوتر شامل 2 عدد پورت 5 گیگابیتی USB 3.2 Gen 1 Type-A، 2 عدد پورت 5 گیگابیتی USB 3.2 Gen 1 Type-C، پورت دو کاناله UAJ و جک 3.5 میلی متری از نوع TRRS می شود. Metastation X Silver از نظر قابلیت های ارتباطی پیشرفته نیز در سطح بالایی قرار داشته و با پشتیبانی از وای فای 6 دو بانده و بلوتوث نسخه 5.1 می تواند راحتی برقراری ارتباط با دستگاه های دیجیتال را برای شما به ارمغان بیاورد. شرکت هوآوی به منظور استفاده راحت، این دستگاه را همراه با یک ماوس و یک کیبورد بی سیم عرضه می کند. کیبورد موجود در این کامپیوتر مجهر به سنسور اثر انگشت حساس بوده و کاربر تنها با لمس سنسور می تواند از آن استفاده کند.

MetaStation X Silver اولین کامپیوتر AIO هوآوی!

دارای صفحه نمایش با کیفیت و قابلیت های هوشمند!

صفحه نمایش را می توان یکی از ویژگی های مثبت در Metastation X Silver محسوب کرد. هوآوی در طراحی این مدل کامپیوتر از صفحه نمایش لمسی باکیفیت استفاده کرده که دارای پنل 28.2 اینچی از نوع IPS بوده و می تواند تصاویری با وضوح خیره کننده 4K+ را برای شما به ارمغان بیاورد. از دیگر ویژگی های این صفحه نمایش می توان به تراکم 164 پیکسل در اینچ مربع و روشنایی برابر با 500nit اشاره کرد. میزان روشنایی 500 نیت این مانیتور می تواند در محیط هایی با نور زیاد نیز تصاویری با وضوح بالا را به نمایش دربیاورد. در ضمن این صفحه نمایش قادر به تشخیص 10 لمس همزمان نیز است. شرکت ایسوس کامپیوتر یکپارچه مدل Metastation X Silver را همراه با ویندوز 10 نسخه 64 بیتی و قابلیت های هوشمند متعددی همچون PC Manager، F10 One-Key Restore، Smart Voice و Keyboard One-Key Fingerprint Boot عرضه می کند. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که شرکت هوآوی این مدل از کامپیوتر خود را که مجهز به پردازنده AMD Ryzen 7 5800H است را با قیمت 1859 دلار و نسخه AMD Ryzen 5 5600H را نیز با قیمت 1549 دلار بفروش می رساند.

منبع: windowscentral