شرکت ایده برتر پارسیان خاورمیانه کارت گرافیک گیگابایت مدل Aorus RTX 3080 Master 10G را به آن دسته از گیمرهای حرفه ای که به دنبال یک کارت گرافیک مناسب هستند تا با استفاده از آن بتوانند به اجرای بازی های سنگین و به روز بپردازند پیشنهاد می کند! این مدل کارت گرافیک با توجه به عملکرد بالا و ویژگی های متعددی که در اختیار دارد می تواند نیاز اکثر گیمرها را برطرف کرده و رضایت 100 درصدی آن ها را جلب کند. از قابلیت ها و ویژگی های فراوان این مدل کارت گرافیک می توان به سیستم خنک کنندگی پرقدرت، هیت سینک های مناسب، کیفیت ساخت بالا، فناوری هوشمند DLSS، ساخته شده بر اساس معماریNvidia Ampere، قابلیت پشتیبانی از آخرین نسخه DirectX12، پورت های متعدد و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب قصد بررسی تخصصی و کامل این مدل از کارت گرافیک شرکت گیگابایت را داریم، پس لطفا تا آخر مطلب با ما همراه باشید!

گیمینگ بی نهایت با کارت گرافیک AORUS RTX 3080 MASTER 10G گیگابایت!

قابلیت فراهم کردن استریم باکیفیت!

کارت گرافیک مدل Aorus RTX 3080 Master 10G با توجه به گرافیک فوق العاده ای که در اختیار دارد می تواند پخش زنده روان و بدون لگ را برای شما به ارمغان بیاورد. این ویژگی به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید یک استریم روان و کاملا حرفه ای داشته باشید. در ضمن این مدل از کارت گرافیک با برخورداری از ترکیب رمزگشایی و رمزگذاری نسل بعد می تواند تمامی ویدئوهای شما را با بهترین جزئیات به نمایش بگذارد. از دیگر امکاناتی که راحتی استریم کردن را برای شما فراهم می کند می توان به نرم افزار جدید NVIDIA Broadcast اشاره کرد. این نرم افزار به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده تا بتواند به شما قابلیت های قدرتمند هوش مصنوعی را ارائه کند. قابلیت هایی که این نرم افزار در اختیار کاربر خواهد گذاشت شامل قابلیت قاب وبکم به صورت خودکار، قابلیت حذف نویز میکروفون متصل شده، قابلیت افزایش کیفیت تصاویر و صدا می شود. پس بدون نگرانی بابت کیفیت استریم می توانید بهترین لحظات خود را در استریم بگذرانید!

گیمینگ بی نهایت با کارت گرافیک AORUS RTX 3080 MASTER 10G گیگابایت!

ساخته شده بر اساس معماری NVIDIA Ampere

شرکت گیگابایت در ساخت کارت گرافیک مدل Aorus RTX 3080 Master 10G  از جدیدترین سیستم و پیشرفته ترین قطعات استفاده کرده است. این مدل کارت گرافیک طراحی شده بر اساس معماری پیشرفته Ampere انویدیا، نسل سوم هسته های Tensor و نسل دوم هسته های Ray Tracing است. معماری نسل دوم RTX و یا همان Ampere نسبت به معماری های نسل قبلی (Turnig) مجهز به ترانزیستورهای بیشتر (2 برابر)، قدرت عملیاتی بیشتر، عملکرد دو برابری Ray Tracing و Rester  است. این طراحی باعث می شود تا کارت گرافیک قادر باشد بیشترین توان عملکرد خود را در اختیار کاربر قرار دهد! فناوری DLSS از ویژگی های موجود در این مدل کارت گرافیک محسوب می شود. این فناوری با بهبود دادن تصاویر می تواند باعث افزایش چشم گیر فریم ریت آن ها شود. از دیگر ویژگی هایی که در ساخت کارت گرافیک مدل Aorus RTX 3080 Master 10G  گیگابایت استفاده شده می توان به قابلیت پشتیبانی از آخرین نسخه DirectX12 اشاره کرد. پشتیبانی از دایرکت ایکس 12 را می توان یکی از ویژگی های پیشرفته این کارت گرافیک محسوب کرد که به شما این امکان را خواهد داد تا از قابلیت ردیابی اشعه، سایه زنی با نرخ متغیر، سریع تر شدن فریم ریت و اضافه شدن جلوه های بصری خارق العاده در بازی بهره مند شوید!

گیمینگ بی نهایت با کارت گرافیک AORUS RTX 3080 MASTER 10G گیگابایت!

پورت های متعدد و قابلیت پشتیبانی از 4 مانیتور!

مجهز بودن به پورت های متعدد یکی دیگر از امکانات و قابلیت های مهم کارت گرافیک مدل Aorus RTX 3080 Master 10G  محسوب می شود. پورت های استفاده شده در این مدل از کارت گرافیک شامل 3 عدد پورت DisplayPort 1.4a و 3 عدد پورت HDMI 2.1 می شود. پورت های تعبیه شده در این کارت به شما این امکان را خواهد داد تا بتوایند از حداکثر 4 مانیتور به صورت همزمان خروجی تصویر بگیرد! کارت گرافیک مدل Aorus RTX 3080 Master 10G  گیگابایت با توجه به برخورداری از این ویژگی می تواند بهترین و مناسب ترین کارت گرافیک برای استودیوها و گیمرها باشد. در ضمن شرکت گیگابایت در طراحی این مدل کارت گرافیک از یک صفحه نمایش از نوع LCD استفاده کرده است. صفحه نمایش استفاده شده در لبه کارت گرافیک قرار داشته که به منظور نمایش دادن اطلاعات کارت گرافیک تعبیه شده است. این صفحه نمایش از به نمایش درآوردن تصاویر و متن های مختلف شما نیز برخوردار بوده و شما با انتخاب عکس می توانید آن ها را به نمایش دربیاورید. در ضمن جلوه های روشنایی که این صفحه نمایش در اختیار دارد را می توانید به صورت دستی و بوسیله نرم افزار RGB Fusion تنظیم کنید. سیستم خنک کنندگی پرقدرت از مهم ترین ویژگی هایی است که شرکت گیگابایت در طراحی و ساخت این مدل از کارت گرافیک به آن توجه کرده است. سیستم خنک کنندگی استفاده شد در این مدل از کارت گرافیک با توجه به قدرتی که در اختیار دارد می تواند با هدایت کردن حرفه ای گرمای ایجاد شده داخل دستگاه، سلامت قطعات داخلی را تا حد زیادی تضمین کند!

منبع: gigabyte