شما می توانید با استفاده از مانیتور صنعتی 55 اینچ، فضای داخلی رستوران، فست فودی و کافه خود را جذاب تر و هیجان انگیزتر از قبل کنید! مسلماً با تصاویر تبلیغاتی خوش آب و رنگ از منوی غذایی شما می توانید افراد رهگذر از مقابل مغازه را بیش از گذشته جذب کند! علاوه بر این، می توانید اطلاعات مفیدی را از طریق یک مانیتور صنعتی 55 اینچ در اختیار مشتریانتان قرار دهید. در کل خرید مانیتور صنعتی 55 اینچ می تواند به رشد فروش رستوران یا فست فودی شما کمک زیادی کند. اما چگونه می توان به بالاترین میزان کارایی این دستگاه در محیط های رستورانی دست پیدا کرد؟! در این مقاله 6 روش کاربردی را در این زمینه به شما معرفی می کنیم!

6 روشی که می توان با آنها به بالاترین کارایی یک مانیتور صنعتی 55 اینچ در رستوران ها و فست فودی ها دست یافت

نمایش زمان انتظار تا آماده شدن غذا

افراد گرسنه صبر و طاقت کمتری دارند! شما می توانید از یک مانیتور صنعتی 55 اینچ با کیفیت خود به گونه ای استفاده کنید تا زمان انتظار برای آماده شدن غذا برای مشتریانتان راحت تر بگذرد! به عنوان مثال می توانید یک لیست از نام مشتریانی که سفارش خود را ثبت کرده اند بر روی مانیتور صنعتی نمایش دهید و در مقابل نام هر یک، یک تایمر معکوس تا زمان آماده شدن غذا را به نمایش بگذارید. به این ترتیب مشتریان شما در هر لحظه می توانند از زمان باقی مانده تا آماده شدن غذایشان مطلع شوند و کمتر به کارکنان شما بابت این موضوع مراجعه کنند!

در استفاده از مانیتور صنعتی استراتژی داشته باشید!

محتوای تبلیغاتی خود را متناسب با «ساعت» تغییر دهید! صبح ها از مزایای صبحانه بگویید، ظهرها منوی ناهار خود را به نمایش بگذارید و شب ها غذاهای سبک تر برای شام را معرفی کنید! به این ترتیب در تمام ساعات روز می توانید مشتریان را به سمت خود جذب کنید! حتی پیشنهاد می کنیم تا در انتخاب محل نصب مانیتور صنعتی هم به ساعت توجه کنید! خوشبختانه مانیتور صنعتی 55 اینچ با توجه به ابعاد مناسبی که دارد، در نصب انعطاف پذیر است و برخی مدل های آن را می توانید حتی بر روی پایه های چرخ دار قرار دهید. پس بهتر است تا مانیتور صنعتی خود را در طول ساعات روز در جاهایی قرار دهید که نور آفتاب کیفیت تصویر را تحت الشعاع خود قرار ندهد و آن را در شب به جلوی درب مغازه انتقال دهید!

6 روشی که می توان با آنها به بالاترین کارایی یک مانیتور صنعتی 55 اینچ در رستوران ها و فست فودی ها دست یافت

یک منوی دیجیتال کامل درست کنید!

نمایش منوی دیجیتال کامل همراه با قیمت های به روز، هم می تواند اعتماد مشتری را به شما جلب کند و هم می تواند بار کاری در پاسخ دادن به مشتریان را از روی دوش کارکنان شما بردارد! از این جهت نمایش منوی دیجیتال بر روی مانیتور صنعتی 55 اینچ مزایای فراوانی برای شما خواهد داشت.

از شبکه های اجتماعی غافل نشوید!

سعی کنید اینستاگرام یا توئیتر فعالی داشته باشید و پست های طرفداران خود را به اشتراک بگذارید. نمایش این پست ها بر روی مانیتور صنعتی 55 اینچ می تواند محبوبیت شما را به مشتریان حاضر در رستوران نشان دهد! همچینن این کار می تواند آنها را ترغیب کند تا از غذای خود عکس بگیرند، اکانت رستوران شما را تگ کنند، آن را بر روی پروفایل شخصی خود به اشتراک بگذارند و سپس به تماشای پست خود بر روی مانیتور صنعتی بزرگ موجود در رستوران بپردازند! پس سعی کنید سریع و فرصت طلب باشید.

6 روشی که می توان با آنها به بالاترین کارایی یک مانیتور صنعتی 55 اینچ در رستوران ها و فست فودی ها دست یافت

نمایش پر زرق و برق و خوش آب و رنگ نمایش دهید

البته فکر می کنیم نیازی به گفتن این نکته نیست که هر چه تصاویر تبلیغاتی با کیفیت تر باشد، توجه مشتریان بیشتر به منوی شما جلب می شود! پس پیشنهاد می کنیم در زمینه تولید محتوا قوی عمل کنید و تا می توانید از تصاویر جذاب استفاده نمایید. همچنین نسبت به خرید مانیتور صنعتی 55 اینچ 4K یا نهایتاً Full HD اقدام نمایید. تصاویر بر روی این مانیتور صنعتی ها با کیفیت تر و واضح تر به نمایش در می آیند.

برند سازی کنید!

از مانیتور صنعتی 55 اینچ جهت شخصیت سازی و برند سازی برای رستوران خود استفاده کنید. خلاقیت داشته باشید، با نام رستوران خود شعارهای تبلیغاتی بسازید و این جملات را بر روی مانیتور صنعتی به نمایش بگذارید!

با این روش ها می توانید بهترین استفاده را از یک مانیتور صنعتی 55 اینچ در رستوران ببرید. اگر نیاز به کمک بیشتری دارید، می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید و از مشاوره کارشناسان ما برخوردار شوید. همچنین می توانید از مانیتور صنعتی های 55 اینچ سامسونگ، شارپ، ایسوس و دیگر برندهای موجود بر روی وب سایت ما دیدن کرده و مدل مورد نظر خود را با بهترین قیمت از ما تهیه کنید!

منبع: screencloud