گوشی Realme 10 5G به طور رسمی در چین عرضه شده است. همچنین این شرکت دو گوشی دیگر به نام های ریلمی 10 پرو و ریلمی 10 پرو پلاس را از این سری به بازار خواهد فرستاد. در همین راستا ریلمی برخی از ویژگی های کلیدی مدل Pro+ را به صورت رسمی اعلام کرده است. در پوستری که توسط این شرکت برای معرفی این گوشی منتشر شده، می توانیم سایز باتری این گوشی جدید Redmi 10 ریلمی را متوجه شویم.

سایز باتری گوشی Realme 10 Pro+ به طور رسمی اعلام شد

در این پوستر جدید مشاهده می شود که گوشی Realme 10 Pro+ دارای یک باتری به ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت است. این شرکت هنوز اطلاعاتی را در رابطه با قابلیت های فست شارژ این گوشی اعلام نکرده است. همچنین در این پوستر مشاهده می شود که گوشی ریلمی 10 پرو پلاس علیرغم مجهز بودن به یک باتری حجیم، وزن پایینی دارد. به طور دقیق تر باید گفت که وزن این گوشی فقط 173 گرم اعلام شده که رقم بسیار پایینی برای یک دستگاه مجهز به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است!

در گزارش های دیگری که در این رابطه منتشر شده، اعلام شده که گوشی Realme 10 Pro+ از صفحه نمایش 6.7 اینچ از نوع امولد بهره می برد. این گوشی دارای کناره های خمیده است و در بالای آن یک پانچ هول قرار گرفته است. در این پانچ هول دوربین سلفی دستگاه تعبیه شده است. دیگر مشخصات صفحه نمایش این گوشی شامل رزولوشن فول اچ دی پلاس، نرخ نوسازی 120 هرتز و عمق رنگ 10 بیت می شوند. لازم به ذکر است که حسگر اثر انگشت این گوشی در زیر صفحه نمایش آن قرار گرفته است.

سایز باتری گوشی Realme 10 Pro+ به طور رسمی اعلام شد

در گوشی ریلمی 10 پرو پلاس از تراشه دایمنسیتی 1080 استفاده شده است. همچنین این گوشی به 12 گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی مجهز است. پیش بینی می شود که این گوشی از فست شارژ 67 وات پشتیبانی کند. لازم به ذکر است که امتیاز این گوشی در بنچمارک AnTuTu برابر با 529420 اعلام شده است.

بر روی پنل جلویی این گوشی، دوربین سلفی آن با رزولوشن 16 مگاپیکسل قرار گرفته است. دوربین های پشت این دستگاه نیز شامل یک دوربین 108 مگاپیکسل، یک لنز اولترا واید 8 مگاپیکسل و یک سنسور ماکرو/ تشخیص عمق 2 مگاپیکسل می شود. لازم به ذکر است که این گوشی به صورت پیش فرض به سیستم عامل اندروید 13 مجهز است و بر روی آن از رابط کاربری Realme UI 3.0 استفاده شده است.

سایز باتری گوشی Realme 10 Pro+ به طور رسمی اعلام شد

گوشی ریلمی 10 پرو پلاس از لحاظ پیکربندی حافظه در نسخه های 8GB/128GB، 8GB/256GB و 12GB/256GB عرضه می شود. این طور که در خبرها آمده قیمت این گوشی از 239 دلار آغاز می شود. البته لازم به ذکر است که قیمت این گوشی هنوز به صورت رسمی از جانب ریلمی اعلام نشده و تنها مشخصات باتری و وزن آن را می توان با اطمینان تأیید کرد. سایر اخبار در این زمینه متعاقباً اعلام خواهد شد و شما می توانید آنها را از طریق وب سایت ایده برتر پارسیان پیگیری کنید. همچنین شایان ذکر است مشخصات نسل قبلی این گوشی یعنی گوشی +Realme 9 Pro نیز در مقاله ای در وب سایت ایده برتر موجود است و شما می توانید برای مشاهده این مقاله به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید.

منبع: gizmochina