حتماً تا به حال با نمایشگرهای تبلیغاتی بزرگ در مراکز خرید و پاساژها روبرو شده اید! صاحبان برندها و کسب و کارهای مختلف از نمایشگرهای تبلیغاتی برای جلب توجه هر چه بیشتر مشتریان استفاده می کنند و این دستگاه به عنوان یکی از ابزارهای اصلی افزایش سود تبدیل شده است. در این مقاله قصد داریم تا مانیتور صنعتی ال جی مدل 55LV75D را به شما معرفی کنیم. همان طور که می دانید مانیتور صنعتی ال جی و محصولات این برند همواره جزء پرطرفدارترین ها در بازار بوده اند و بسیاری از افراد ال جی را به عنوان بهترین برند مانیتور صنعتی می شناسند. اگر شما هم قصد خرید مانیتور صنعتی ال جی دارید اما در انتخاب مدل مورد نظر خود دچار سردرگمی شده اید، این مقاله می تواند به شما کمک کند. 

با مانیتور صنعتی 55 اینچی 55LV75D برند ال جی بیشتر آشنا شوید

مانیتور صنعتی 55LV75D یکی از مدل های 55 اینچی موجود در بازار است ضخامت قاب های اطراف صفحه نمایش آن بسیار کم است. این نوع طراحی به شما اجازه می دهد تا بتوانید چند مانیتور صنعتی 55 اینچ را در کنار هم قرار داده و یک ویدئو وال بزرگتر را از آنها تشکیل دهید. این ویژگی به خصوص برای استفاده از مانیتور صنعتی در مجتمع تجاری و محیط های بزرگ کارایی زیادی دارد. نکته قابل توجه در رابطه با این تلویزیون بزرگ صنعتی شدت روشنایی ایده آل آن است که برابر با 500 cd/m2 است. همان طور که می دانید، هر چه میزان روشنایی دستگاه مانیتور صنعتی بیشتر باشد تصاویر به نمایش درآمده بر روی آن درخشان تر خواهند بود. به همین دلیل میزان روشنایی یکی از معیارهای مهمی است که حتماً باید در هنگام خرید مانیتور صنعتی به آن توجه داشته باشید. مانیتور صنعتی ال جی 55LV75D خیال شما را به طور کامل بابت این قضیه راحت می کند و در هر محیطی تصاویری شفاف و روشن را به ارمغان می آورد.

نکته دیگری که در هنگام خرید دیجیتال ساینیج یا مانیتور صنعتی باید مورد توجه قرار دهید، زاویه دید آن است. یک مانیتور صنعتی با زاویه دید بالا تصاویر را برای تمام افراد حاضر در مقابل آن به طور واضح به نمایش در می آورد. همچنین افرادی که در حال عبور از مقابل دستگاه مانیتور صنعتی هستند، در هر لحظه می توانند محتوای در حال نمایش بر روی آن را مشاهده کنند و نیازی به ایستادن در مقابل صفحه نمایش برای این منظور ندارند. مانیتور صنعتی ال جی مدل 55LV75D دارای زاویه دید 178 درجه به صورت عمودی و افقی است و تصاویر آن از هر زاویه ای قابل مشاهده خواهد بود. این ویژگی باعث بالا رفتن انعطاف دستگاه برای نصب در محل های مختلف نیز می شود.

مانیتور صنعتی ال جی مدل 55LV75D از مجموعه پورت های کاملی نیز بهره می برد. به طور دقیق تر باید گفت که این مانیتور صنعتی به پورت های HDMI، DP، DVI-D، RGB، سریال، شبکه و USB مجهز است. این تعدد و تنوع در پورت ها یکی از مزیت های این مانیتور صنعتی است و امکان اتصال آن به طیف وسیعی از دستگاه های دیجیتال و آنالوگ را فراهم می آورد. بنابراین برای اتصال انواع کامپیوتر، لپ تاپ، دستگاه پخش DVD، لوازم USB و... به این مانیتور صنعتی مشکلی نخواهید داشت.

از لحاظ کیفیت تصویر هم مانیتور صنعتی ال جی مدل 55LV75D انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این مانیتور صنعتی 55 اینچ ال جی توانایی نمایش تصاویر با رزولوشن Full HD را دارد و در آن از تکنولوژی های به روز جهت ارتقای کیفیت تصویر بهره برده شده است. از جمله این تکنولوژی ها باید به Video Wall Image Creation یا VIC اشاره کنیم که رنگ ها و میزان روشنایی تصویر را به صورت هوشمند بهینه می کند. همچنین این مانیتور صنعتی از نرخ تازه سازی 60 هرتز پشتیبانی می کند و تصاویری شارپ و بدون مات شدگی را به ارمغان می آورد. این ویژگی بر روی قیمت مانیتور صنعتی 55 اینچ ال جی نیز مؤثر بوده است.

در مجموع مانیتور صنعتی ال جی مدل 55LV75D یکی از مدل های پرطرفدار موجود در بازار است که علاوه بر استفاده به عنوان ویدئو وال، برای مصارف اداری نیز کاربرد دارد. چنانچه قصد خرید مانیتور صنعتی با قیمت مناسب دارید، می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین می توانید نسبت به خرید اینترنتی مانیتور صنعتی از وب سایت شرکت ایده برتر پارسیان اقدام نمایید.

منبع: lg-informationdisplay