شرکت Audio-Technica یک ایرفون وایرلس جدید را با مدل ATH-CKS30TW راهی بازارهای کشور چین کرده است که از ویژگی های کاربردی متعددی بهره می برد. این ایرفون طراحی فوق العاده ای دارد و در ساخت آن اصول ارگونومی به بهترین شکل رعایت شده است. هر یک از ایربادهای این محصول فقط 4.5 گرم وزن دارند و در هنگام قرار گرفتن در گوش حس راحتی و آسایش را به کاربر القا می کنند. شایان ذکر است ایربادزهای کمی از جمله ایربادز Vivo TWS Air با وزن تنها 3.5 گرم در بازار وجود دارند که می توانند از این نظر با این ایربادز رقابت کنند. همچنین  لازم به ذکر است ایرفون ATH-CKS30TW از قابلیت کاهش نویز پسیو هم بهره می برد و صدایی شفاف را در هنگام برقراری تماس، پلی بک موزیک و گیمینگ به ارمغان می آورد.

ایرفون وایرلس جدید برند Audio-Technica با قابلیت کاهش نویز پسیو و وزن سبک معرفی شد

ایرفون جدید Audio-Technica به درایورهای 9 میلی متری SOLID BASS-HD TWS مجهز است که بیس عالی به همراه بهترین کیفیت صدا را ارائه می دهند. درایوهای این ایرفون از طراحی یک سیم پیچ واقعی و داینامیک بهره می برند. این نوع طراحی سبب می شود تا خروجی صدا به طور کامل بالانس شده باشد و مصرف انرژی ایرفون تا جایی که ممکن است بهینه شود. لازم به ذکر است که طول عمر باتری به کار رفته در این ایرفون وایرلس حدود 7.5 ساعت است. اگر از ایرفون خود در کنار کیس شارژر استفاده کنید، طول عمر باتری آن به 20 ساعت هم خواهد رسید که یک میزان استاندارد و قاب قبول به شمار می آید.

ایرفون وایرلس جدید برند Audio-Technica با قابلیت کاهش نویز پسیو و وزن سبک معرفی شد

ایربادز ATH-CKS30TW از حالت گیمینگ برخوردار است که در این حالت زمان تأخیر آن به حداقل میزان ممکن می رسد. بنابراین مشکلی برای اتصال آن به سیستم های گیمینگ نخواهید داشت. لازم به ذکر است که این ایرفون از اتصال بلوتوثی پشتیبانی می کند و می توان آن را به صورت هم زمان به دو دستگاه متصل کرد. ایربادز جدید Audio-Technica موفق به دریافت استاندارد IP55 نیز شده و در برابر نفوذ گرد و غبار و پاشیده شدن قطرات آب مقاوم است. توجه داشته باشید که این ایرباد وایرلس برای استفاده در هنگام شنا در استخر یا دریا مناسب نیست و امکان قرار گرفتن آن در عمق آب وجود ندارد. با این حال می توانید از مقاومت کامل آن در برابر عرق کردن مطمئن بوده و از آن برای گوش دادن به موسیقی در هنگام انجام حرکات ورزشی یا پیاده روی استفاده کنید.

ایرفون وایرلس جدید برند Audio-Technica با قابلیت کاهش نویز پسیو و وزن سبک معرفی شد

رنگ بندی ایرفون Audio-Technica شامل چهار رنگ سفید، مشکی، آبی و صورتی می شود. به این ترتیب می توان گفت که این شرکت ژاپنی در طراحی این محصول سلیقه آقایان و خانم ها را به یک اندازه مورد توجه قرار داده و آن را در رنگ هایی باب میل هر دو گروه راهی بازار کرده است! در حال حاضر قیمت ایرفون وایرلس Audio-Technica برای توزیع در کشور چین حدود 124 دلار اعلام شده است. علاوه بر چین، این ایرفون در کشور ژاپن نیز برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته است؛ اما مشخص نیست که شرکت سازنده آن برنامه ای برای توزیع آن در بازارهای جهانی نیز دارد یا خیر. اخبار تکمیلی در این رابطه متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع: gizmochina