هدفون های گیمینگ این روزها بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته اند. به خصوص هدفون های وایرلس که به شکل ایرباد طراحی می شوند، به دلیل راحتی بیشتر در هنگام استفاده و آزادی عملی که در اختیار کاربر قرار می دهند، محبوبیت روز افزونی پیدا کرده اند. اما یکی از نقاط ضعف اکثر ایربادزهای وایرلس گیمینگ، بلوتوث است! درست است که بلوتوث برای پاسخ دادن به تماس های دریافتی گوشی و مکالمه عملکردی عالی را ارائه می دهد، اما برای یک تجربه ناب گیمینگ کمی تأخیر بالایی دارد و چندان مناسب نیست!

ایربادز وایرلس جدید HyperX Cloud MIX Buds با روش ارتباطی خلاقانه خود، از بهترین انتخاب ها برای گیمرها خواهد بود!

به تازگی شرکت HyperX ایربادز وایرلس جدید خود را با نام Cloud MIX Buds معرفی کرده است که هم برای مکالمه و هم برای گیمینگ بهترین عملکرد را ارائه می دهد! این ایربادز به بلوتوث نسخه 5.2 مجهز است و از اتصال به انواع PC و گوشی های اندرویدی و آیفون به بهترین شکل پشتیبانی می کند. اما شما می توانید این ایربادز را در هنگام انجام بازی، از طریق دانگل 2.4GHz Type-C به دستگاه مورد نظر خود اتصال دهید و از کمترین زمان تأخیر آن لذت ببرید!

گوشی یا لپ تاپ شما پورت USB Type-C ندارد؟ نگران نباشید! چرا که در بسته بندی ایربادز HyperX Cloud MIX Buds یک مبدل Type-A به همراه کابل اضافی 2 متری قرار داده شده که به خصوص برای کامپیوترهای دسکتاپ کارایی بالایی خواهد داشت.

ایربادز وایرلس جدید HyperX Cloud MIX Buds با روش ارتباطی خلاقانه خود، از بهترین انتخاب ها برای گیمرها خواهد بود!

کاربرانی که تجربه استفاده از ایربادز Cloud MIX Buds را داشته اند، کیفیت صدای فوق العاده آن را تأیید کرده اند! این ایربادز وایرلس همراه با یک محفظه شارژ استاندارد همراه با درب چرخان، نشانگر LED، پورت شارژ USB-C و یک دکمه جفت کردن درب ارائه می شود. همچنین یک کیس سیلیکونی نیز همراه آن ارائه می شود که باعث می شود تا محفظه شارژ در دست نلغزد و بتوان آن را به صورت مستقیم بر روی سطوح در حالت ایستاده قرار داد.

ترفند جالبی که HyperX در طراحی ایربادز Cloud MIX Buds به کار برده این است که امکان قرار دادن دانگل Type-C 2.4GHz آن در همان پورت Type-C موجود بر روی محفظه شارژ وجود دارد. به این ترتیب در هنگام جابجایی این ایربادز، خیالتان راحت خواهد بود که دانگل آن را گم نخواهید کرد!

مشخصات فنی ایربادز HyperX Cloud MIX Buds در مجموع عالی به نظر می رسد. درایورهای داینامیک 12 میلی متری این ایربادز از صدای محیطی 7.1 کاناله و فناوری DTS Headphone:X پشتیبانی می کنند و از قابلیت «فضاسازی اختصاصی به منظور دستیابی به بالاترین دقت در هنگام پخش صدای بازی در موقعیت های مختلف» برخوردار است. همچنین این ایربادز به صورت اتوماتیک در هنگام قرار گرفتن در گوش فعال می شود و همانند اکثر ایربادزهای رده بالای سال 2022، به کنترل های لمسی بر روی بدنه مجهز است.

ایربادز وایرلس جدید HyperX Cloud MIX Buds با روش ارتباطی خلاقانه خود، از بهترین انتخاب ها برای گیمرها خواهد بود!

در جعبه ایربادز Cloud MIX Buds سه سَری سیلیکونی در سه سایز قرار دارد. این ایربادز با نرم افزار HyperX NGENUITY (اندروید، iOS و ویندوز) سازگار است که برای تنظیم EQ و تغییر تنظیمات لمسی کاربرد دارد.

طول عمر باتری این ایربادز در هنگام اتصال بلوتوثی برابر با 33 ساعت است که شامل 10 ساعت استفاده مفید و 23 ساعت استفاده در کنار محفظه شارژ می شود. همچنین در هنگام اتصال با دانگل 2.4 گیگاهرتز، شارژدهی آن برابر با 21 ساعت (شامل 6 ساعت استفاده مفید + 15 ساعت استفاده در کنار محفظه شارژ) خواهد بود.

ایربادز HyperX Cloud MIX Buds دارای قیمت 149.99 دلار است و هم اکنون با رنگ مشکی در بازار موجود است.

منبع: windowscentral