برند Soundcore که به عنوان زیر شاخه صوتی شرکت شناخته شده انکر فعالیت می کند، در جدیدترین اقدام خود یک دستگاه صوتی خلاقانه دیگر را به بازار عرضه کرده است. این دستگاه جدید، ایربادز Soundcore VR P10 است که در گروه ایربادهای گیمینگ جای دارد و پیش بینی می شود تا گیمرها از آن استقبال زیادی کنند! به خصوص کاربران هدست متا کوئست 2 می توانند از ویژگی های متعدد این ایربادز به بهترین شکل بهره مند شوند؛ چرا که انکر ادعا کرده این ایربادز با پشتوانه متا طراحی شده و بالاترین کارایی را در کنار هدست کوئست 2 دارد. البته ناگفته نماند که این ایربادز برای آخرین نسل هدست واقعیت مجازی متا کوئست پرو بهینه سازی نشده و بهتر است تا از آن در کنار نسخه های قدیمی تر این سری از هدست ها استفاده شود.

ایربادز گیمینگ جدید انکر Soundcore VR P10 به طور اختصاصی برای متا کوئست 2 طراحی شده است

طبق گفته Soundcore، دانگلی که در محفظه شارژ ایربادز VR P10 قرار دارد، آن را به یک جایگزین رقابتی برای انواع هدفون های گیمینگ تبدیل کرده است؛ به خصوص زمانی که بحث بازی با هدست های واقعیت مجازی مانند کوئست 2 به میان می آید.

ایربادز VR P10 از کدک LS3 پشتیبانی می کند و در آن از تکنولوژی وایرلس LightningSync به صورت پیش فرض استفاده شده است. این تکنولوژی باعث می شود تا زمان تأخیر و سینک صدای این ایربادز وایرلس جدید مناسب گیم به حدود 30 میلی ثانیه برسد. برای دستیابی به این میزان تأخیر (که فوق العاده کم به حساب می آید)، باید دانگل ایربادز را به کناره بدنه هدست متصل کنید. علاوه بر این، هدست متا کوئست 2 در مواقع لزوم توانایی تأمین انرژی ایربادز VR P10 را نیز دارد. برای این منظور می توانید ایربادز را از طریق ورودی تایپ سی ثانویه موجود بر روی بدنه هدست به آن اتصال دهید.

ایربادز گیمینگ جدید انکر Soundcore VR P10 به طور اختصاصی برای متا کوئست 2 طراحی شده است

اتصال هم زمان به چند دستگاه یکی دیگر از ویژگی های ایربادز Soundcore VR P10 است. کاربران می توانند این ایربادز را به سه دستگاه به صورت هم زمان اتصال دهند. برای این منظور باید دانگل های مجزا تهیه شود. ساندکور اعلام کرده که این دانگل ها برای اتصال به انواع کنسول های بازی، لپ تاپ و کامپیوترهای گیمینگ طراحی شده اند و کاربران می توانند متناسب با نیازشان نسبت به خرید آنها اقدام نمایند.

ایربادز گیمینگ جدید انکر Soundcore VR P10 به طور اختصاصی برای متا کوئست 2 طراحی شده است

ایربادز VR P10 می تواند به عنوان یک هدفون وایرلس معمولی نیز مورد استفاده قرار گیرد. این ایربادز به بلوتوث نسخه 5.2 مجهز است و از اتصال بلوتوثی به انواع دستگاه ها پشتیبانی می کند. همچنین در آن از درایورهای 11 میلی متری به همراه 4 میکروفون چند جهته استفاده شده که صدایی شفاف و کریستالی را در هنگام مکالمه به ارمغان می آورند. لازم به ذکر است که طول عمر باتری ایربادز ساندکور VR P10 حداکثر 6 ساعت است که در کنار کیس شارژر به 24 ساعت هم می رسد.

در حال حاضر ایربادز گیمینگ انکر Soundcore VR P10 با قیمت 100 دلار بر روی وب سایت آمازون قرار گرفته است. ضمن اینکه کاربران هدست واقعیت مجازی کوئست 2 می توانند آن را از طریق وب سایت رسمی متا تهیه کنند.

منبع: gizmochina