اپل نحوه کار iTunes Pass خود را تغییر می دهد و نام جدیدی برای بوت به آن می دهد.

ممکن است اپل با عرضه iOS 15.5، نام برنامه کیف پول iTunes Pass را تغییر دهد!

اپل یکی از شناخته شده ترین و قدرتمند ترین شرکت ها در حوزه تولید لوازم الکترونیکی و ابزارهای مربوط به آن می باشد. این شرکت هر ساله اتفاقات جدیدی رقم می زند که آخرین آن ها راه اندازی نسخه بتا iOS 15.5 و به دنبال آن، به روز رسانی های نرم افزاری می باشد. به گونه ای که هر شرکتی نمی تواند با آن به رقابت پرداخته و محصولات پر کاربرد و با کیفیت آن را کنار بزند.

به‌ روزرسانی iOS 15.5 آینده اپل می‌ تواند به گونه ‌ای تنظیم شود که iTunes Pass را که در حال حاضر در برنامه کیف پول وجود دارد، تغییر نام دهد. این گونه تصور می ‌شود که پس از عرضه iOS 15.5 برای عموم، نام جدید آن به Apple Account Card تغییر کند.

ممکن است اپل با عرضه iOS 15.5، نام برنامه کیف پول iTunes Pass را تغییر دهد!

در واقع اپل به تازگی iOS 15.5 را در دسترس توسعه دهندگان قرار داد و در حالی که این اولین نسخه بتا آن می باشد، به نظر می رسد یک تغییر پیش بینی شده از یک نسخه بزرگ تر در اواخر سال جاری باشد. 9to5Mac گزارش می دهد که فایل های داخلی iOS به یک Apple Account Card جدید اشاره می کنند که جایگزین کارت iTunes Pass در برنامه کیف پول می شود.

گفتنی است که کارت iTunes Pass فعلی از اعتبار App Store و iTunes استفاده می ‌کند و می‌ توان از آن برای خرید محصولات در Apple Stores از طریق کد QR موجود در آن استفاده کرد. همچنین به نظر می ‌رسد که کارت حساب کاربری جدید اپل از نظر ظاهری و عملکردی بیشتر شبیه به اپل کارت است و به آن اجازه می ‌دهد همانند هر کارت دیگری که دارای Apple Pay فعال است، از آن استفاده شود.

طبق تجزیه و تحلیل هایی که توسط 9to5Mac صورت گرفته است، iTunes Pass تبدیل به یک کارت جدید به نام “Apple Account”  خواهد شد. این کارت مانند اپل کارت و Apple Cash card در برنامه کیف پول نمایش داده می شود. به این ترتیب، به‌ جای نمایش QR Code هنگام خرید از فروشگاه اپل، کاربر می‌ تواند با استفاده از Apple Pay مراحل خرید خود را تکمیل کند.

ممکن است اپل با عرضه iOS 15.5، نام برنامه کیف پول iTunes Pass را تغییر دهد!

در پایان باید بگوییم که اپل این ویژگی را هنوز برای آزمایش‌ کنندگان بتا نیز فعال نکرده است، بنابراین به احتمال زیاد فاصله زیادی تا اعلام رسمی آن خواهیم داشت. حتی ممکن است به iOS 15.5 هم نرسد، اگرچه به نظر می ‌رسد که اگر قرار نبود به نسخه نهایی عرضه شود، در اولین نسخه بتا هم نبود. با این حال، برای کسب اطلاعات بیشتر در روز ها و هفته های آینده باید به نسخه های بتا آینده و اتاق خبر اپل نگاه خواهیم داشت.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا تاکنون از کیف پول اپل برای خرید برنامه های مورد نیاز خود استفاده کرده اید؟ نظرات خود را با در میان بگذارید.

منبع: imore