برنامه Adobe Creative Cloud Express یک برنامه ساده در نسخه های وب و گوشی موبایل است که به شما این امکان را می دهد تا در سریع ترین زمان تمپلیت های جذابی بسازید! این برنامه به اپلیکیشن های ادیت عکس شباهت زیادی دارد و امکان انتخاب فونت، جابجایی المان ها و همکاری گروهی برای طراحی را فراهم می آورد. لازم به ذکر است که این برنامه بر روی تمامی دستگاه های مجهز به سیستم عامل ویندوز 10 (نسخه 19041.0 یا بالاتر) و ویندوز 11 قابل استفاده است. اخیراً Adobe برای این نرم افزار خود آپدیتی ارائه کرده و برخی ویژگی های جذاب را به آن اضافه کرده است. هدف Adobe از این اقدام، آسان تر شدن استفاده از این سرویس بوده تا افراد بتوانند ایده های خلاقانه خود را سریع تر به مرحله اجرا در بیاورند. در این بخش آخرین ویژگی های اضافه شده به Adobe Creative Cloud Express را به شما معرفی می کنیم.

جدیدترین ویژگی های اضافه شده به Adobe Creative Cloud Express

امکان شخصی سازی شکل ها

شکل ها در این برنامه جزء ابزارهای پایه ای به شمار می آیند. اغلب کاربران اولین چیزی که به پروژه طراحی خود در این برنامه اضافه می کنند، یکی از اشکال هندسی است. شما می توانید با کلیک بر روی کلید Icons به شکل های جدید و شناخته شده دست پیدا کنید. در آپدیت جدید، شما می توانید این شکل ها را متناسب با دلخواه خود شخصی سازی کنید و آنها را با رنگ های مورد نظرتان پر کنید یا به آنها کادرهای رنگی بدهید.

جدیدترین ویژگی های اضافه شده به Adobe Creative Cloud Express

قابلیت Mobile Quick Actions

قابلیت Quick Actions به شما اجازه می دهد تا تغییرات مورد نظرتان را با سرعت بالاتری نسبت به قبل بر روی پروژه خود اعمال کنید. در آپدیت جدید این برنامه، کاربران می توانند از ابزار Crop Quick Action بر روی گوشی هوشمند خود استفاده کنند. همچنین در این آپدیت، گزینه Resize Video نیز اضافه شده که از طریق آن می توانید ویدئوهای خود را با طی کردن تعداد مراحل کمتری تغییر سایز دهید.

جدیدترین ویژگی های اضافه شده به Adobe Creative Cloud Express

سایر ویژگی های ارتقا یافته

همانند برنامه های دیگر، Adobe به Creative Cloud Express نیز برخی ویژگی های کوچک اما کاربردی اضافه کرده است که باعث می شوند تا کار کردن با آن آسان تر شود. این ویژگی ها عبارتند از:

بهبود قابلیت drag and drop فایل ها: در آپدیت جدید این برنامه، زمانی که یک فایل را به محیط آن drag and drop می کنید، دسکتاپ برنامه در حالت زوم باقی می ماند. این ویژگی به شما کمک می کند تا جایگاه قرارگیری فایل در پروژه خود را به شکلی راحت تر و دقیق تر انتخاب کنید.

دسترسی آسان تر به ابزارها: اکنون کاربران می توانند به شکل ساده تری ابزارهای مختلف این برنامه را در پروژه های خود تست کنند. همچنین دسترسی کاربران به ابزارها آسان تر شده و آنها می توانند ابزارهای جدید را در محیط برنامه کشف و گزینه دلخواهشان را انتخاب نمایند.

لازم به ذکر است که Adobe هر ماه به این نرم افزار ویژگی های جدیدی را اضافه می کند و در حال کار بر روی آن است. شما می توانید جدیدترین آپدیت های ارائه شده برای Adobe Creative Cloud Express را بر روی سایت این شرکت مشاهده و آنها را دریافت کنید.

منبع: windowscentral