به تازگی تعداد 110 مانیتور صنعتی فیلیپس در فروشگاهی در شهر ورشو لهستان نصب شده و اولین فروشگاه تمام اتوماتیک در دنیا را ایجاد کرده است! این موضوع می تواند تحولی در فروشگاه های خرده فروشی به وجود آورده و استفاده از دستگاه مانیتور صنعتی را در این حوزه بیش از پیش رواج دهد.

اولین فروشگاه تمام اتوماتیک دنیا با استفاده از نمایشگرهای صنعتی فیلیپس راه اندازی شد

فروشگاهی که در آن از محصولات برند فیلیپس استفاده شده در فضایی به مساحت 85000 متر مربع واقع شده و در آن 70000 آیتم از نزدیک به 250 برند به فروش می رسد. از میان این برندها می توان به نام های مشهوری مانند Armani، Boss، Calvin Klein و Lacoste اشاره کرد.

در واقع این فروشگاه در حال تغییر دادن تجربه کاربران در هنگام خرید است و در این بین دیجیتال ساینیج فیلپیس نقش عمده ای را ایفا می کند. به این صورت که اجناس به شکل فیزیکی به فروش نمی رسند و خریداران می توانند جدیدترین محصولات را بر روی ساینیج هوشمند مشاهده کنند. همچنین این امکان برای خریداران وجود دارد تا با اسکن QR Code های نمایش داده شده بر روی دستگاه دیجیتال ساینیج فیلیپس، کاتالوگ کامل محصولات برندها را بر روی انواع گوشی هوشمند یا تبلت خود دریافت کنند. به این ترتیب این فروشگاه تمام اتوماتیک از جمله اولین مراکز خرده فروشی است که در آن از نمایشگرهای تبلیغاتی تعاملی استفاده شده است. از این رو پیش بینی می شود که این نوع نمایشگر تبلیغاتی در سال های پیش رو رواج بیشتری یافته و طور گسترده تری مورد استفاده قرار گیرد.

اولین فروشگاه تمام اتوماتیک دنیا با استفاده از نمایشگرهای صنعتی فیلیپس راه اندازی شد

پس از اینکه خریداران محصول مورد نظر خود را از کاتالوگی که دریافت کرده اند، انتخاب کنند یک کد برای آنها ارسال می شود. اکنون خریداران باید این کد را اسکن کنند و پس از آن به آنها اعلام می شود که به کدام یک از اتاق های تحویل محصول باید مراجعه کنند. در این اتاق ها هم یک ساینیج هوشمند لمسی نصب شده که کاربران مشخصات محصول انتخابی خود را مجدداً بر روی آن چک کرده و انتخاب خود را به طور نهایی تأیید می کنند. پس از پرداخت هزینه، کالای مورد نظر مشتری به وی تحویل داده می شود.

نکته قابل توجه در این رابطه این است که این فروشگاه تمام اتوماتیک به صورت 24/7 به فعالیت خود ادامه می دهد. به همین دلیل در آن از مانیتور صنعتی تبلیغاتی با دوام فیلیپس با قابلیت نمایش بدون وقفه تصاویر استفاده شده است. این مانیتور صنعتی ها توانایی نمایش تصاویر در تمام طول 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته را دارند و با خیال راحت می توان از آنها برای مصارف سنگین بهره برد. همچنین از آنجا که در اتاق های تحویل این فروشگاه مشتریان باید به صورت لمسی با دستگاه مانیتور صنعتی کار کنند، در آن از دستگاه هایی با شیشه های نشکن و مقاوم در برابر خط و خش استفاده شده است. این دستگاه ها که به صورت دیواری در این اتاق ها نصب شده، ضخامت قاب پایینی نیز دارند و در آنها از نرم افزار Pure Colour Pro بهره برده شده است. این نرم افزار رابط کاربری بسیار آسانی دارد و استفاده از آن حتی برای افراد تازه کار و نا آشنا با تکنولوژی نیز بسیار آسان خواهد بود.

اولین فروشگاه تمام اتوماتیک دنیا با استفاده از نمایشگرهای صنعتی فیلیپس راه اندازی شد

به هر حال بازار مانیتور صنعتی دیجیتال ساینیج در سال 2022 رونق زیادی خواهد داشت و به خصوص در خرده فروشی ها استفاده از آن بیشتر خواهد بود. اگر شما هم قصد دارید تا با خرید دیجیتال ساینیج و مانیتور صنعتی به کسب و کار خود رونق دهید، می توانید از طریق تماس با شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان در ارتباط باشید. شرکت ایده برتر از سابقه ای طولانی در زمینه فروش انواع مانیتور صنعتی برخوردار است و کیفیت ارائه خدمات آن تضمین شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه با و خرید مانیتور صنعتی با قیمت مناسب می توانید به وب سایت ایده برتر نیز مراجعه کنید.

منبع: avinteractive