حدود اوایل سال 2022 میلادی بود که اطلاعاتی در رابطه با پرچم دار اندرویدی آینده برند موتورولا بر روی وب سایت های اینترنتی منتشر شد. کارشناسان فعال در حوزه تکنولوژی براساس این اطلاعات دید اولیه را نسبت به این گوشی به دست آورده و آن را به عنوان رقیبی جدی برای بهترین گوشی های اندرویدی موجود در بازار به شمار آورده اند. اکنون جزئیات بیشتری در رابطه با این گوشی منتشر شده که اطلاعات تازه تری را برای علاقه مندان به برند موتورولا فاش می کند!

اطلاعات جدیدی در رابطه با دوربین قدرتمند گوشی Frontier موتورولا فاش شده است!

می توان گفت که اکنون دید بهتری نسبت به گوشی جدید موتورولا که با نام “Frontier” عرضه خواهد شد به دست آمده است. به خصوص در رابطه با دوربین های شگفت انگیز این گوشی اکنون اطلاعات دقیق تری در دسترس است! شوتر پشتی این گوشی به سنسور 1/1.5 اینچی با رزولوشن 194 مگاپیکسل مجهز است و با OIS سازگاری کامل دارد. شایعات حاکی از آن است که در این گوشی از سنسور دوربین ISOCELL HP1 که توسط سامسونگ ساخته شده است، استفاده خواهد شد.

دو سنسور دیگر دوربین گوشی موتورولا Frontier دقیقاً در زیر سنسور بزرگ و اصلی آن قرار گرفته اند. با وجود اینکه در اطلاعات جدید منتشر شده در رابطه با این گوشی به جزئیات این سنسورها اشاره ای نشده، اما با استناد به اطلاعات فاش شده قبلی می توان گفت که این گوشی به یک لنز اولترا واید 50 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتی 12 مگاپیکسلی ساخت سونی مجهز خواهد بود.

اطلاعات جدیدی در رابطه با دوربین قدرتمند گوشی Frontier موتورولا فاش شده است!

در عکس هایی که با بالاترین رزولوشن از گوشی موتورولا Frontier منتشر شده می توان نگاه دقیق تری به طراحی آن انداخت. مطابق با این عکس ها باید گفت که این گوشی طراحی کاملاً متفاوتی نسبت به نسخه های قبلی گوشی های موتورولا دارد. کناره های صفحه نمایش و حتی پشت بدنه این گوشی حالت خمیده دارند. همچنین شاهد استفاده از صفحهنمای 6.67 اینچی در این گوشی هستیم. صفحه نمایش گوشی Frontier از رزولوشن Full HD+ و رفرش ریت 144 هرتز بهره می برد و از نوع OLED است.

اطلاعات قبلی ارائه شده در رابطه با این گوشی مشخص کرده اند که در آن از تراشه کوالکوم اسنپ دراگون 8 Gen 1 استفاده خواهد شد. همچنین باتری این گوشی از فناوری فست شارژ 125 واتی از طریق کابل و 50 واتی به صورت وایرلس پشتیبانی می کند. پس باید بگوییم که سرعت شارژ این گوشی از سامسونگ گلکسی S22+ نیز بالاتر خواهد بود.

اطلاعات جدیدی در رابطه با دوربین قدرتمند گوشی Frontier موتورولا فاش شده است!

به طور کلی باید گفت که به نظر می رسد موتورولا در سال پیش رو بر روی گوشی های پرچم دار و رده بالا متمرکز شده است. علاوه بر Frontier، این شرکت بر روی ساخت گوشی Edge 30 Pro هم در حال کار است که در آن نیز از تراشه قدرتمند و به روز Snapdragon 8 Gen 1 استفاده خواهد شد. حال باید منتظر ماند و دید که گوشی های رده بالای موتورولا تا چه حد توانایی رقابت با گوشی های سری S22 سامسونگ را دارند و میزان استقبال از آنها به چه میزان خواهد بود.

منبع: androidcentral