اولین گوشی تاشوی شیائومی، Mi Mix Fold، که در اوایل سال 2021 از آن رونمایی شد، از لحاظ ظاهری شباهت بسیار زیادی به گوشی سامسونگ گلکسی Z Fold 2 داشت. اکنون اطلاعات تازه ای در رابطه با نسخه جدید گوشی تاشوی شیائومی منتشر شده که نشان می دهد این بار شیائومی در این گوشی از یکی از قطعات مشهور گوشی های سری گلکسی Note سامسونگ استفاده کرده است.

اطلاعات تازه ای در رابطه با جدیدترین گوشی تاشوی شیائومی فاش شده است

این اسناد توسط USPTO (United States Patent and Trademark Office) که مرجع بسیار معتبری به شمار می آید منتشر شده و حاکی از آن هستند که کاربران شیائومی با یک دستگاه مجهز به قلم Stylus مواجه خواهند شد. قلم Stylus به صورت مغناطیسی به کناره سمت چپ بدنه گوشی متصل می شود. پس به احتمال قریب به یقین دکمه های کنترل صدا و پاور این گوشی تاشوی شیائومی در کناره سمت راست بدنه آن قرار خواهند داشت. در ادامه می توانید دو عکس اولیه از پنل های جلو و پشت نسخه جدید گوشی Mi Mix Fold را مشاهده کنید.

اطلاعات تازه ای در رابطه با جدیدترین گوشی تاشوی شیائومی فاش شده است

مکانیزم تا شدن این گوشی موبایل اندرویدی جدید مشابه با نسخه قبلی آن است. البته در اسناد منتشر شده اطلاعات چندانی در رابطه با مشخصات این گوشی تاشو اعلام نشده، اما مطابق با شایعات غیر رسمی می توان گفت که نسخه جدید از برخی لحاظ ها ارتقا یافته است. به عنوان مثال لولاهای این گوشی سخت تر و با دوام تر هستند و از این بابت این گوشی توانایی رقابت با گوشی های تاشوی سامسونگ را خواهد داشت.

اطلاعات تازه ای در رابطه با جدیدترین گوشی تاشوی شیائومی فاش شده است

این گوشی جدید که هنوز نام رسمی آن عنوان شده (اما بسیاری آن را Mi Mix Fold 2 نام گذاری کرده اند!)، دارای دوربین اصلی با رزولوشن 108 مگاپیکسل است. صفحه نمایش داخلی این گوشی از رفرش ریت 120 هرتز و صفحه نمایش خارجی آن از رفرش ریت 90 هرتز پشتیبانی می کنند و توسط سامسونگ ساخته شده اند. از این لحاظ نیز این گوشی نسبت به نسخه قبلی آن که دارای صفحه نمایش 60 هرتزی بود ارتقا پیدا کرده است.

اطلاعات تازه ای در رابطه با جدیدترین گوشی تاشوی شیائومی فاش شده است

این طور که به نظر می رسد سال 2022 را باید سال نبرد گوشی های تاشو دانست! چرا که بسیاری از شرکت های تولید کننده گوشی هوشمند قصد دارند تا محصولات خود در این زمینه را در این سال راهی بازار کنند! به عنوان مثال آن طور که شایعه شده سامسونگ قصد دارد تا یک گوشی تاشوی جدید از سری Galaxy Z Fold را با طراحی متفاوت عرضه کند. همچنین باید منتظر گوشی های تاشوی جدید برندهای موتورولا و آنر نیز باشیم. همچنین به نظر می رسد که شیائومی قصد دارد تا برای رقابت با گوشی Galaxy Z Flip 3 نیز اقداماتی انجام دهد. اخیراً اخباری در رابطه با تلاش های این شرکت چینی در ساخت یک گوشی تاشو با طراحی clamshell مخابره شده است. حال باید منتظر ماند و دید که آیا سامسونگ به پیشتازی خود در صنعت گوشی های تاشو در سال 2022 ادامه می دهد یا سایر شرکت ها مانند شیائومی می توانند با آن وارد رقابت شوند!

منبع: androidcentral


ممکن است اطلاعات ذکر شده در این بخش با اطلاعات اصلی کالا در زمان عرضه متفاوت باشد. در صورت مشاهده مغایرت، این موضوع را به ما اطلاع دهید.