با وجود اینکه نسل جدید گوشی های تاشوی سری Z سامسونگ به تازگی معرفی و راهی بازار شده اند، اما بسیاری از افراد و به خصوص افشاگران فعال در دنیای تکنولوژی همچنان به دنبال اطلاعاتی از نسل بعدی گوشی های سری S این شرکت کره ای هستند!
در سال های اخیر سامسونگ گوشی های جدید سری S خود را در ماه های اول سال (فوریه یا مارچ) به بازار عرضه کرده است. این گوشی ها در چند مدل راهی بازار می شوند که بزرگترین آنها دارای نام Galaxy S Ultra است. این گوشی معمولاً رده بالاترین عضو خانواده گوشی های جدید سری S سامسونگ است و از جدیدترین تکنولوژی های این شرکت بهره می برد به گونه ای آخرین نسل این گوشی ها یعنی گلکسی s22 اولترا رکورد فروش سری note را شکست. پس جای تعجبی ندارد که کنجکاوری در مورد گلکسی اس اولترای بعدی سامسونگ از همین حالا آغاز شده باشد!

آخرین خبرها از گوشی سامسونگ گلکسی S23 اولترا: طراحی ظاهری آشنا و تراشه اسنپدراگون 8+ نسل 2!

با وجود اینکه هنوز حدود شش ماه تا عرضه رسمی گوشی گلکسی S23 اولترا باقی مانده، اما شایعات در مورد آن تمامی ندارند! در این مقاله آخرین اخبار منتشر شده در رابطه با پرچم دار بعدی سامسونگ را با هم مرور می کنیم. با ما همراه باشید.

مطابق با اطلاعاتی که یکی از افشاگران نزدیک به سامسونگ به نام IceUniverse منتشر کرده، گلکسی S23 اولترا نسبت به مدل فعلی ارتقای جزئی پیدا کرده و به خصوص از لحاظ ظاهری شباهت بالایی با آن دارد. این افشاگر طی یک پست توییتری اعلام کرده که سایز گوشی S23 اولترا با نسل قبلی یکسان است و نهایتاً بین 0.1 تا 0.2 میلی متر بزرگتر شده است! همچنین احتمالاً ضخامت این گوشی 8.9 میلی متر است و در آن از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است. صفحه نمایش این گوشی نیز دارای سایز 6.8 اینچ و رزولوشن 3088x1440 پیکسل است که با مشخصات نمایشگر S22 اولترا یکی است!

آخرین خبرها از گوشی سامسونگ گلکسی S23 اولترا: طراحی ظاهری آشنا و تراشه اسنپدراگون 8+ نسل 2!

با وجود اینکه ظاهر و مشخصات فیزیکی S23 اولترا تغییر چندانی نخواهد داشت، اما تراشه به کار رفته در آن قطعاً تغییر می کند! گویا سامسونگ قصد دارد تا در این گوشی از تراشه اسنپ دراگون 8+ نسل 2 استفاده کند. این تراشه هنوز معرفی نشده و هیچ اطلاعاتی در رابطه با مشخصات آن در دسترس نیست! پس می توان گفت که میزان ارتقای این تراشه نسبت به اسنپ دراگون 8+ نسل 1 است که مشخص می کند S23 اولترا نسبت به نسل قبلی خود تا چه اندازه قدرتمندتر شده است!

باید به این نکته هم اشاره کنیم که سامسونگ پیش از این اعلام کرده بود که گوشی های گلکسی S اولترا به نوعی جانشین معنوی گوشی های سری نوت به حساب می آیند. پس اگر گوشی های تاشوی سری Z را کنار بگذاریم، گلکسی S23 اولترا رده بالاترین گوشی سامسونگ با صفحه نمایش بزرگ در سال 2023 خواهد بود.

آخرین خبرها از گوشی سامسونگ گلکسی S23 اولترا: طراحی ظاهری آشنا و تراشه اسنپدراگون 8+ نسل 2!

البته اگر به دنبال خرید یک گوشی با صفحه نمایش بزرگ هستید و نمی توانید تا زمان عرضه گلکسی S23 اولترا صبر کنید، می توانید نسبت به خرید گوشی گلکسی زد فولد 4 دارای پردازنده قوی و دوربین با کیفیت اقدام کنید! توجه داشته باشید که صفحه نمایش این گوشی تاشو است و گوشی گلکسی زد فولد 4 در مقایسه با گوشی Z FOLD 3 از نظر پردازنده و دوربین بسیار قوی تر است.

منبع: phonearena