دیگر کم کم باید خودمان را برای برگزار کردن جشن اولین سالگرد عرضه ساعت هوشمند Galaxy Watch 4 آماده کنیم! نکته جالب توجه این است که هنوز دستیار صوتی Google Assistant بر روی این پرچم دار سامسونگ در دسترس قرار نگرفته است! این امید وجود داشت که گوگل یا سامسونگ طی مراسم I/O 2022 خبر اضافه شدن این دستیار صوتی به گلکسی واچ 4 را به صورت رسمی اعلام کنند. اما خبرهایی که در این رویداد در این رابطه منتشر شد، به هیچ عنوان کاربران این ساعت هوشمند را راضی نکرد!

سرانجام پس از یکسال از زمان عرضه، Google Assistant به گلکسی واچ 4 اضافه می شود

اکنون به نظر می رسد که اوضاع تغییر کرده است! چرا که هم گوگل و هم سامسونگ اعلام کرده اند که Google Assistant برای ساعت های هوشمند Galaxy Watch 4 و Galaxy Watch 4 Classic در تاریخ 24 ماه May بر روی گوگل پلی استور در دسترس خواهد بود. کاربران می توانند نسخه جدید این اپلیکیشن را به طور مستقیم از گوگل پلی استور بر روی ساعت خود دانلود کنند. همچنین می توانید برای این منظور از گوش اندرویدی جفت شده با گلکسی واچ خود بهره ببرند.

در آپدیت سیستم عامل Wear OS، دسترسی به Google Play امکان پذیر شده و کاربران ساعت هوشمند Galaxy Watch 4 قادر خواهند بود تا دستیار صوتی Google Assistant را دانلود کنند. این دستیار صوتی بر روی گلکسی واچ 4 عملکرد سریع و با کیفیتی را ارائه می دهد و تعامل صوتی طبیعی با کاربر برقرار می کند. این آپدیت همچنین امکان دسترسی به Google Pay، Maps و YouTube Music بر روی ساعت هوشمند را فراهم می آورد.

سرانجام پس از یکسال از زمان عرضه، Google Assistant به گلکسی واچ 4 اضافه می شود

پس از اینکه Google Assistant دانلود و فعال شد، می توان آن را بر روی ساعت هوشمند اجرا کرد. کاربران همچنین می توانند این اپلیکیشن را به صورت صوتی یا با فشار دادن و نگه داشتن دکمه هوم فراخوانی کنند.

نکته ای که کار را برای کاربران گلکسی واچ 4 راحت تر می کند، این است که شما نیازی به نصب جداگانه اپلیکیشن دستیار صوتی بر روی گوشی هوشمند خود ندارید و می توانید آن را به صورت مستقل بر روی ساعت اجرا کنید. برای این منظور تنها کافی است تا آخرین نسخه Wear OS را از پلی استور دانلود کنید و از همان عملکرد مشابه با گوشی هوشمند خود بهره مند شوید.

سرانجام پس از یکسال از زمان عرضه، Google Assistant به گلکسی واچ 4 اضافه می شود

پس این طور که مشخص است، انتظارات کاربران ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 4 سرانجام به پایان خواهد رسید و دستیار صوتی Google Assistant پس از یک سال انتظار به آن اضافه خواهد شد. فقط توجه داشته باشید که برای این منظور باید سیستم عامل Wear OS ساعت هوشمند شما به روز باشد.

منبع: androidcentral