از نمونه شرکت های تولید کننده انواع مختلف لوازم و تجهیزات گیمینگ می توان به شرکت Redragon اشاره کرد. این شرکت نخستین بار در سال 2012 در روسیه معرفی شده و با توجه به تولید محصولاتی کارآمد و باکیفیت توانسته طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کند! این شرکت با هدف رفع نیاز گیمرهای سراسر دنیا اقدام به تولید محصولات کرده و هم اکنون مشغول تولید انواع مختلف محصولات گیمینگ همچون کیبورد، ماوس، هدست، پاور کامپیوتر، کیس کامپیوتر و ... است. اسپیکرهای گیمینگ نیز از دیگر محصولات تولیدی ردراگون محسوب می شود که به منظور رفع یکی دیگر از نیازهای گیمرها طراحی و تولید می شوند. از نمونه اسپیکرهای رومیزی پرطرفدار این شرکت می توان به مدل GS530 Air RGB اشاره کرد.

این مدل از اسپیکر گیمینگ شرکت ردراگون دارای 2 عدد اسپیکر 3 واتی بوده که با توجه به کیفیت بالا و نورپردازی به همراه دیگر ویژگی ها می تواند توجه خیلی از کاربران را به سمت خود جلب کند! قابلیت های استفاده شده در اسپیکر GS530 Air RGB ردراگون شامل درایورهای 2.5 اینچی، پشتیبانی از صدای استریو 2 کاناله، محدوده فرکانس از 160 تا 20 کیلوهرتز و ... می شود. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از اسپیکر شرکت Redragon خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

تجربه ای متفاوت با اسپیکر گیمینگ GS530 Air RGB ردراگون!

طراحی و ساخت اسپیکر گیمینگ Redragon GS530 Air RGB!

شرکت ردراگون در ساخت این مدل اسپیکر از 2 عدد بلندگوی باکیفیت و حرفه ای استفاده کرده است! بلندگوهای موجود در اسپیکر GS530 Air RGB از نوع 3 وات بوده و با توجه به قدرت بالایی که در اختیار دارند می توانند صدایی با بالاترین کیفیت و بالاترین میزان صدا را برای کاربران به ارمغان بیاورند! در ضمن به منظور ایجاد کم ترین فضا بلندگوها را در ابعادی برابر با 185x96x82 میلی متر طراحی کرده است. با این ویژگی می توان گفت که کاربر برای جای گذاری این مدل اسپیکر در میز خود با هیچ چالشی روبرو نخواهد شد! وزن مناسب نیز امکان جابجایی راحت را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد. شرکت Redragon در ساخت بدنه اسپیکر GS530 Air RGB از مواد اولیه مرغوب استفاده کرده است. مواد اولیه استفاده شده در این مدل اسپیکر از نوع پلاستیک بوده و با توجه به کیفیت بالای قادر هستند در برابر ضربات احتمالی و یا حتی سقوط از ارتفاع مقاومت زیادی از خود نشان دهند.

شرکت ردراگون در قسمت جلویی بلندگوی راست به منظور تنظیم میزان صدا و روشن / خاموش کردن اسپیکر از کلید چرخان استفاده کرده است. از دیگر امکانات تعبیه شده در این بلندگو می توان به پورت 3.5 میلی متری اشاره کرد که به منظور اتصال هدفون، هدست و هندزفری در زیر کلید چرخان تعبیه شده است! در قسمت جلویی بلندگوی چپ نیز از لوگوی اختصاصی شرکت ردراگون استفاده کرده که باعث جذابیت بیشتر اسپیکر شده است. از دیگر ویژگی هایی که جهت جذابیت بیشتر اسپیکر اضافه شده نیز می توان به نورپردازی حرفه اشاره کرد که در زیر توری فلزی هر دو بلندگو قابل مشاهده است!

طراحی و ساخت اسپیکر گیمینگ Redragon GS530 Air RGB!

اسپیکر مخصوص بازی ردراگون GS530 Air RGB با درایورهای 2.5 اینچی و قابلیت متصل شدن به 2 روش!

Redragon برای ایجاد راحتی و قابلیت اتصال به دستگاه های بیشتر از 2 روش مختلف در ساخت اسپیکر GS530 Air RGB استفاده کرده است. روش های استفاده شده در این مدل اسپیکر شامل رابط USB و رابط جک 3.5 میلی متری می شود. با توجه به برخورداری از این قابلیت این امکان به کاربران داده خواهد شد تا برای تامین انرژی مورد نیاز کارکرد اسپیکر با هیچ چالشی روبرو نشده و برای متصل شدن به انواع گوشی همراه، لپ تاپ، کامپیوتر، تلویزیون و ... اقدام کنید! در ضمن با توجه به جک 3.5 میلی متری تعبیه شده در قسمت جلویی بلندگوی راست این امکان را خواهید داشت تا زیباترین و حرفه ای ترین هدست ها و هدفون های خود را بدون هیچ مشکلی به این اسپیکر متصل کنید!

از دیگر امکانات استفاده شده در اسپیکر GS530 Air RGB ردراگون نیز می توان به درایورهای پرقدرت و باکیفیت اشاره کرد. درایورهای تعبیه شده در این مدل اسپیکر از اندازه ای برابر با 2.5 اینچ برخوردار بوده و با توجه به کیفیت بالایی که در اختیار دارند می توانند واضح ترین و قدرتمندترین صدا را همراه با بیس قدرتمند تولید کنند! در ضمن به منظور ایجاد لذت و تجربه متفاوت، شرکت ردراگون در ساخت اسپیکر GS530 Air RGB از قابلیت پشتیبانی صدای استریو 2 کاناله بهره برده است! این ویژگی به همراه محدوده فرکانسی از 160 تا 20 کیلوهرتز و نسبت سیگنال به نویز 60 دسی بل می تواند کاربر را هنگام انجام بازی های ویدئویی داخل یک میدان صوتی فراگیر قرار دهد! این قابلیت ها باعث می شود تا کاربر نهایت لذت و هیجان را تجربه کرده باشد!

اسپیکر مخصوص بازی ردراگون GS530 Air RGB با درایورهای 2.5 اینچی و قابلیت متصل شدن به 2 روش!

نورپردازی حرفه ای و قابلیت کنترل آسان اسپیکر Redragon GS530 Air RGB!

شرکت ردراگون به منظور زیباسازی هر چه بیشتر اسپیکر GS530 Air RGB از نورپردازی حرفه ای بهره برده است! این مدل از اسپیکر علاوه بر بهره مندی از کیفیت بالای صدا از زیبایی زیادی نیز برخوردار است. از ویژگی هایی که باعث شده تا اسپیکر GS530 Air RGB از زیبایی چندین برابری برخورد باشد می توان به بدنه ای به رنگ خاکستری مات همراه با منحنی و نورپردازی حرفه ای استفاده شده اشاره کرد. نورپردازی موجود در این مدل اسپیکر از نوع RGB بوده و با توجه به قابلیت حساسیت صدا می تواند رنگ های خود را بر اساس مدیای در حال پخش عوض کند! این مدل اسپیکر برای روشن شدن و تامین انرژی مورد نظر خود از پورت USB استفاده کرده و با توجه به قابلیت Plug & Play که در اختیار دارد این امکان را به کاربر می دهد تا برای متصل شدن به دستگاه مدنظر خود با هیچ چالشی روبرو نشود!

منبع: aliexpress