اسپیکر کنفرانس PDS30 به تازگی توسط شرکت Porsche Design معرفی شده که یک دستگاه بلوتوثی قابل حمل است. این اسپیکر در حالت کنفرانس امکان مکالمه دو جهته با پوشش دهی صدای 360 درجه را فراهم می آورد و صدای پخش شده با آن تا فاصله 3 متری قابل شنیدن است. علاوه بر این، اسپیکر جدید پورشه دیزاین توانایی پخش محتوا از دستگاه متصل به آن را دارد. این گجت از طول عمر باتری 12 ساعته بهره می برد و پورت شارژ آن از نوع USB-C است.

اسپیکر کنفرانس پورشه دیزاین با طول عمر باتری 12 ساعت و پوشش دهی صدای 360 درجه معرفی شد

این اسپیکر با نام کامل Porsche Design Conference Speaker PDS30 معرفی شده است. این دستگاه قابل حمل کاربردی دو منظوره دارد و می توان از آن در منزل یا محل کار استفاده کرد. در واقع این دستگاه هم یک اسپیکر کنفرانس است و هم یک اسپیکر بلوتوثی قابل حمل! این گجت به چهار میکروفون داخلی مجهز است و از صدای 360 درجه از فاصله سه متری نسبت به میکروفون ها پشتیبانی می کند. به این ترتیب صدای تمام افراد حاضر در اتاق به خوبی توسط این اسپیکر انتقال داده می شود. این ویژگی در هنگام برگزاری کنفرانس های تلفنی کاربرد زیادی دارد و تمام افراد حاضر در دو سمت میز، می توانند در مکالمات شرکت کنند.

در حالت کنفرانس، شما می توانید قسمت های بالایی و پایینی اسپیکر را در جهت مخالف بچرخانید و میکروفون ها را در معرض دید قرار دهید. زمانی که این گجت بسته است، می توان از آن در قالب یک اسپیکر بلوتوثی قدرتمند و با کیفیت استفاده کرد. این دستگاه از طول عمر باتری 12 ساعت برخوردار است و از طریق پورت USB-C در عرض 3 ساعت شارژ می شود. این امکان برای شما فراهم است تا اسپیکر کنفرانسی خود را به تمام گوشی ها، تبلت ها و لپ تاپ های مجهز به بلوتوث اتصال دهید و از کیفیت صدای عالی آن برای پخش موسیقی نیز بهره مند شوید.

اسپیکر کنفرانس پورشه دیزاین با طول عمر باتری 12 ساعت و پوشش دهی صدای 360 درجه معرفی شد

در قسمت بالایی بدنه اسپیکر کنفرانس پورشه دیزاین، دکمه های کنترلی لمسی تعبیه شده که برای پاسخ گویی به تماس، خاتمه دادن به تماس و تنظیم صدا کاربرد دارند. این اسپیکر به شکل دایره ای طراحی شده و ابعاد جمع و جوری دارد. ضمن اینکه در ساخت آن از آلیاژ آلومینیوم و پارچه استفاده شده است. به طور دقیق تر باید گفت که ابعاد اسپیکر PDS30 برابر با 133x133x34 میلی متر و وزن آن برابر با 415 گرم است. به این ترتیب حمل و جابجایی آن به ساده ترین شکل ممکن انجام می شود و شما می توانید آن را در تمام طول روز و در سفرها و کمپینگ هایتان با خود به همراه داشته باشید.

اسپیکر کنفرانس پورشه دیزاین با طول عمر باتری 12 ساعت و پوشش دهی صدای 360 درجه معرفی شد

لازم به ذکر است که اسپیکر کنفرانسی PDS30 پورشه دیزاین با قیمت بین 335 تا 353 دلار در دسترس قرار گرفته است. در بسته بندی این اسپیکر یک کابل تبدیل USB-A به USB-C، یک آداپتور USB و یک کیف حمل کوچک قرار دارد. پیش بینی می شود استقبال از اسپیکر کنفرانسی جدید پورشه دیزاین بالا باشد و این دستگاه به فروش قابل توجهی در بازار دست پیدا کند.

منبع: notebookcheck.net