ساعت های هوشمند گارمین Venu Sq 2 به تازگی راهی بازارهای کشور آمریکا شده است. این سری شامل یک نسخه استاندارد و یک نسخه Music می شود که مشخصات فنی اصلی آنها با یکدیگر مشابه است. تنها تفاوت شاخص این دو مدل این است که نسخه Music Edition توانایی پلی بک آفلاین موزیک را دارد و به وای فای هم مجهز است. در ادامه مشخصات ساعت های هوشمند گارمین Venu Sq 2 را بیشتر معرفی کرده ایم؛ با ما همراه باشید.

ساعت هوشمند گارمین Venu Sq 2 دارای صفحه نمایش امولد و طول عمر باتری 12 روزه است

ساعت های هوشمند گارمین Venu Sq 2 و Venu Sq 2 Music Edition دارای صفحه نمایش مربعی شکل است و در سایزهای 40، 43 و 45 میلی متر عرضه می شود. همچنین در قسمت کناره سمت راست بدنه این ساعت ها دو دکمه فیزیکی تعبیه شده است. این ساعت های هوشمند به صفحه نمایش 1.41 اینچ امولد با رزولوشن 320x360 پیکسل مجهز هستند و بدنه آنها از پلیمر فیبر تقویت شده ساخته شده است. همچنین بر روی نمایشگر این ساعت ها از شیشه گوریلا گلس 3 استفاده شده است. هر دوی این مدل ها ضد آب هستند و تا عمق 5 متری آب دوام می آورند. لازم به ذکر است ساعت های هوشمند سری Running گارمین نیز کاملا ضد آب هستند و شما میتوانید جهت تمایل به آشنایی با آنها به وب سایت ایده برتر مراجعه کنید.

در رابطه با ویژگی های سلامت و ورزشی باید گفت که ساعت های گارمین سری Venu Sq 2 به سنسور سنجش ضربان قلب، سنسور سنجش سطح اکسیژن خون (SpO2)، بررسی استرس مداوم، پایش وضعیت خواب و بررسی سطح انرژی بدن مجهز است. این دستگاه های پوشیدنی به طور پیش فرض دارای 25 برنامه ورزشی داخلی و خارجی است و کاربران می توانند تا 1600 برنامه تمرینی دلخواه خود را به آن اضافه کنند. پس می توان گفت این ساعت ها از بهترین ساعت های هوشمند با ویژگی های ردیابی سلامت و تناسب اندام دانست. لازم به ذکر است که ساعت گارمین Venu Sq 2 به GPS داخلی هم مجهز است.

ساعت هوشمند گارمین Venu Sq 2 دارای صفحه نمایش امولد و طول عمر باتری 12 روزه است

ساعت های هوشمند گارمین Venu Sq 2 به ویژگی های ردیابی و ترکینگ هم مجهز است و به کاربران اجازه می دهد تا در مواقع اضطراری، لوکیشن خود را برای لیست مخاطبانشان ارسال کنند. برای این منظور ساعت باید به گوشی هوشمند متصل باشد. از دیگر ویژگی های این ساعت های هوشمند می توان به ارسال نوتیفیکیشن از ایمیل، سرویس دریافت پیام متنی و سایر اپلیکیشن ها اشاره کرد. نسخه Music Edition این سری نیز به وای فای داخلی مجهز است و امکان ذخیره سازی 500 آهنگ از اسپاتیفای و آمازون موزیک بر روی آن وجود دارد.

مطابق با ادعای گارمین، ساعت های سری Venu Sq 2 دارای طول عمر باتری 12 روزه در حالت استاندارد هستند. همچنین طول عمر باتری این ساعت ها در حالت فعال بودن GPS GNSS به 26 ساعت می رسد.

ساعت هوشمند گارمین Venu Sq 2 دارای صفحه نمایش امولد و طول عمر باتری 12 روزه است

باید به این نکته هم اشاره کنیم که ساعت های گارمین سری Venu Sq 2 در رنگ بندی خاکستری، طلایی و نعنایی راهی بازار می شود و قیمت ابتدایی آن 249.99 دلار اعلام شده است. همچنین نسخه Music Edition این سری 299.99 دلار قیمت گذاری شده است. هر دوی این ساعت های هوشمند بر روی وب سایت رسمی گارمین در کشور ایالات متحده آمریکا در دسترس قرار گرفته اند.

منبع: gizmochina