آیا می ‌توانید با Lenovo Chromebook Duet 3 از قلم استفاده کنید؟

بهترین پاسخ: بله است، اما مشکلی که وجود دارد این است که این کروم بوک به طور خاص به یک قلم USI 2.0 نیاز دارد که هنوز به طور گسترده در دسترس نمی باشد. البته این امکان وجود دارد که از یک قلم مدل قدیمی استفاده کنید، اما برخی از کاربران مشکلاتی را گزارش کرده اند. با این وجود، این به شانس شما بستگی دارد که قلم شما با این کروم بوک لنوو سازگار است یا نه. اگر نه، چیز جدیدی نخرید و منتظر باشید تا مدل‌ های قلم USI 2.0 عرضه شوند و تجربه ‌ای بی ‌عیب و نقص را ارائه کنند.

قلم USI 2.0 چیست؟

آیا می ‌توان با کروم بوک لنوو Duet 3 از قلم استفاده کرد؟

USI مخفف Universal Stylus Initiative است که یک استاندارد باز برای کروم بوک و سایر دستگاه ‌های ورودی لمسی است که به یک قلم اجازه می ‌دهد تا در چندین دستگاه کار کند. استاندارد USI چند سال پیش معرفی شد و در اوایل امسال، مشخصات USI 2.0 با بهبودهایی اعلام شد. از جمله این بهبودها می ‌توان به قابلیت شارژ بی ‌سیم قلم، ویژگی ‌های شیب و سایه ‌دهی بهتر و پالت رنگ گسترده ‌تر اشاره کرد.

یک قلم استایلوس USI 2.0 که با Lenovo IdeaPad Duet 3 استفاده می‌ شود، به راحتی از طریق بلوتوث جفت می ‌شود و از شیب ضربه ‌های قلموی طبیعی همراه با تأخیر کمتر برای بالا بردن سریع ‌تر در یک زاویه پشتیبانی می‌ کند،. همانطور که اشاره شد، بسیار مهم است که مطمئن شوید قلمی که خریداری می‌کنید USI 2.0 است، زیرا برخی از کاربران هنگام تلاش برای استفاده از مدل قدیمی ‌تر با Lenovo Chromebook IdeaPad Duet 3 مشکلاتی را گزارش کرده ‌اند. با این حال، باید منتظر بمانید تا این قلم در دسترس قرار بگیرد.

آیا می ‌توان با کروم بوک لنوو Duet 3 از قلم استفاده کرد؟

دلیل اینکه سبک ‌های قدیمی ‌تر ممکن است با Lenovo Chromebook IdeaPad Duet 3 کار نکنند، این است که رایانه از طراحی درون سلولی استفاده می ‌کند که عناصر نمایشگر و دیجیتالی ‌ساز را برای ورودی قلم ترکیب می ‌کند.

البته اگر در حال حاضر یکی از بهترین قلم‌ های کروم ‌بوک را دارید، می توانید آن را امتحان کنید. اگر قلم با کروم بوک شما سازگار نبود، بنابراین تا عرضه USI 2.0 صبر کنید و فعلاً از انگشتان و صفحه کلید استفاده کنید.

Lenovo IdeaPad Duet 3، به عنوان یک کروم بوک که اوایل امسال در کنگره جهانی موبایل (MWC) 2022 در بارسلون اسپانیا معرفی شد، به شما امکان دسترسی کامل به مجموعه نرم افزارها و خدمات گوگل از طریق ChromeOS را می دهد. با داشتن صفحه نمایش لمسی 11 اینچی 2K و تقریباً بدون حاشیه، جمع و جور و سبک است و با عمر باتری بالایی که دارد، یکی از بهترین کروم بوک ها برای تحصیل و کارمندان سیار و... است. با استفاده از پردازنده Qualcomm Snapdragon، از بلوتوث 5.1 یا USB-C برای اتصال سایر دستگاه ها و لوازم جانبی پشتیبانی می کند.

آیا می ‌توان با کروم بوک لنوو Duet 3 از قلم استفاده کرد؟

با وب‌ کم 5 مگاپیکسلی و دوربین پشت 8 مگاپیکسلی در این کروم بوک، تماس ‌های ویدیویی، تماشای ویدیو و کار روی اسناد، صفحات گسترده یا فایل‌ های دیگر را بسیار عالی تجربه می کنید. ضمن این که این دستگاه مجهز به یک رم 4 گیگابایتی و فضای ذخیره‌ سازی 64 گیگابایتی است که برای ذخیره فایل ‌های کاری مناسب است.

اندرو مایریک از در بررسی خود، لنوو را به عنوان یکی از پیشتازان تبلت ‌های مجهز به ChromeOS تحسین می‌ کند، و می‌ گوید تنها چیز ناامیدکننده در مورد این لپ ‌تاپ عدم وجود قلم USI 2.0 در دسترس است، اما انتظار می ‌رود که این وضعیت در ماه ‌های آینده تغییر کند.

منبع: androidcentral