این روزها مبحث تبلیغات محیطی و تبلیغات دیجیتال به چنان محبوبیتی دست پیدا کرده که حتی کاربران عادی و خانگی نیز احتمالاً این موضوعات را شنیده اند! به هر حال حتماً تا به حال در هنگام مراجعه به مراکز خرید و فروشگاه ها با صفحه نمایش های بزرگ مواجه شده اید که بر روی آنها تصاویر تبلیغاتی و متحرک در حال نمایش است! این صفحه نمایش ها که از آنها با نام های مانیتور صنعتی، دیجیتال ساینیج و ویدئو وال یاد می شود، از ابزارهای کلیدی در مبحث تبلیغات محیطی هستند که به مرور در حال جایگزین شدن با بنرها و پوسترهای کاغذی هستند. اما کاربرد دستگاه مانیتور صنعتی فقط محدود به محیط های فروشگاهی نیست. امروزه استفاده از نمایشگر صنعتی در مشاغلی مانند هتلداری و رستوران داری نیز تحولاتی ایجاد کرده است! در این بخش قصد داریم تا با ارائه آمارهایی جذاب، اهمیت استفاده از مانیتور صنعتی تبلیغاتی در محیط هایی مانند هتل، رستوران و کافی شاپ را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم.

استفاده از مانیتور صنعتی در مشاغلی مانند هتلداری و رستوران داری چه تحولی ایجاد کرده است؟

دیجیتال ساینیج در هتل

* تصور یک مهمان از هتل در 10 دقیقه اول ورود شکل می گیرد.

قدم زدن در فضای هتل برای مهمانان تازه وارد حسی جذاب و خوشحال کننده است! قدم زدن در محیطی جدا از دنیای روزمره و مکانی برای استراحت و آرامش! استفاده از دستگاه مانیتور صنعتی یکی از ساده ترین روش ها برای برندسازی و افزایش اعتماد مهمانان به هتل در 10 دقیقه ابتدایی ورود آنها است. می توان با نمایش انواع پیام های خوشامدگویی و اطلاعات مفید از جاذبه های گردشگری و سرگرمی کاری کرد تا مهمانان از انتخاب هتل شما برای اقامت حس رضایت کامل داشته باشند.
* مانیتور صنعتی دیجیتال ساینیج کمک می کند تا زمان انتظار کوتاه تر شود؛ یا حداقل کمک می کند تا مراجعه کنندگان احساس کنند تا زمان انتظار آنها کوتاه تر شده و آسان تر می گذرد!

دستگاه مانیتور صنعتی فقط برای مصارف تبلیغاتی کاربرد ندارد و می توان از آن برای نمایش پیام در مواقع اضطراری هم استفاده کرد. در سال 2012 که طوفان هوریکان شهر نیویورک را درنوردید، بسیاری از هتلداران از نمایشگرهای صنعتی موجود در هتل استفاده کردند تا مهمانان خود را از آخرین اخبار مطلع کرده و زمان انتظار آنها برای به پایان رسیدن طوفان را کوتاه تر کنند. در مواقع اضطراری حفظ روحیه مهمانان حاضر در هتل از موارد ضروری است که با استفاده از نمایشگر صنعتی می توان به آن دست پیدا کرد.

* 55 درصد از مسافران عنوان کرده اند که به اقامت در هتل هایی که به کیوسک دیجیتال (self check-in) مجهزند، تمایل بیشتری دارند.

دیجیتال ساینیج در رستوران

* 74 درصد از مشتریان گفته اند که یک منوی آسان برای خواندن اولویت اصلی آنها است.

از آنجا که به روز رسانی مانیتور صنعتی دیجیتال ساینیج به آسانی انجام می گیرد، منوی رستوران ها هیچ وقت منقضی نشده و همواره اطلاعات به روز بر روی آنها نمایش داده می شود. همچنین می توان از فونت های خوانا و بزرگ استفاده کرد تا اطلاعات منو به طور کامل و دقیق برای مشتریان قابل مشاهده باشد. این موضوع را دست کم نگیرید! مطابق با آمار ارائه شده، فروشگاه های 7-Eleven در دانمارک پس از نمایش منوهای جذاب بر روی ساینیج هوشمند، توانست فروش قهوه خود را 30 درصد افزایش دهد.

دیجیتال ساینیج در رستوران

* به طور میانگین 80 درصد از افراد بزرگسال تصاویر در حال نمایش بر روی مانیتور صنعتی در فست فودی ها را در ماه مشاهده می کنند و 70 درصد از آنها بدون برنامه قبلی اقدام به خرید می کنند!

تابلو تبلیغاتی دیجیتال می تواند رستوران و فست فودی شما را جذاب تر کند. نه تنها به مشتریان کمک می کند تا سریع تر غذای خود را انتخاب کنند، بلکه می تواند اشتهای افرادی را که در حال عبور از مقابل آنها هستند نیز برانگیخته کنند! پس تا می توانید از تصاویری هیجان انگیز از منوی غذای خود بر روی Digital Signage بپردازید!
* 29.5 درصد از مشتریان منوهای دیجیتال را برای خرید کردن از رستوران مؤثرتر می دانند.

در این مورد به یک مثال رجوع می کنیم! فست فود زنجیره ای Prime Burger در بریتانیا، پس از جایگزین کردن منوهای کاغذی با منوی دیجیتال توانست فروش خود را به میزان 50 درصد افزایش دهد!

موارد بالا تنها بخشی از اهمیت استفاده از مانیتور صنعتی دیجیتال ساینیج را در حوزه های هتل داری و رستوران داری عنوان کرده است. لازم به ذکر است که آمارهای ذکر شده در این بخش مربوط به تحقیقاتی است که در سال 2020 انجام گرفته، اما در بررسی های مجدد و به روز رسانی شده، این اعداد و ارقام تغییر چندانی نکرده اند. پس می توان به آنها در سال 2021 نیز استناد کرد.

شما می توانید انواع مانیتور صنعتی را با بهترین قیمت از شرکت ایده برتر پارسیان خریداری کنید. برای این منظور با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

منبع: screencloud