اپلیکیشن Photos در ویندوز 11 دچار تغییراتی شده و یک سری ویژگی های جذاب و کاربردی به آن اضافه شده است! یکی از این ویژگی های جدید، یکپارچه شدن این اپلیکیشن با سرویس ابری iCloud اپل است! مایکروسافت این موضوع را به صورت رسمی اعلام کرده و عنوان کرده که آپدیت جدید اپلیکیشن Photos از طریق مایکروسافت استور در دسترس قرار گرفته است.

اپلیکیشن Photos ویندوز 11 با iCloud ادغام شده است! (معرفی + آموزش نحوه یکپارچه سازی)

مایکروسافت در این رابطه چنین اظهار کرده است:

«ما از این موضوع مطلعیم که بسیاری از کاربران ویندوز از گوشی های آیفون استفاده می کنند و طبعاً عکس ها و ویدئوهای زیادی بر روی آیفون خود دارند. ممکن است این افراد بخواهند تا به این عکس ها و ویدئوها بر روی کامپیوتر ویندوزی خود دسترسی داشته باشند. ادغام اپلیکیشن Photos با سرویس iCloud باعث می شود تا کار این دسته از افراد فوق العاده راحت تر شود. به این ترتیب کاربران آیفون می توانند بر روی کامپیوتر خود به عکس ها و ویدئوهایی که برای ثبت خاطراتشان آنها را ایجاد کرده اند، به صورت سازمان یافته دسترسی داشته باشند. این اقدام، گام دیگری در تلاش های ما برای ایجاد تجربیات یکپارچه در ویندوز 11 به حساب می آید».

برای اینکه از طریق اپلیکیشن Photos ویندوز 11 به آی کلاد دسترسی باشید، ابتدا باید اپلیکیشن ویندوزی این سرویس را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید. سپس باید در این اپلیکیشن به اکانت خود وارد شده و گزینه سینک عکس هایتان را انتخاب کنید. عکس هایی را که انتخاب کرده اید به صورت اتوماتیک در اپلیکیشن Photos ویندوز 11 در دسترس قرار می گیرند.

این خبر برای کاربران آیفون، آیپد و پی سی های ویندوزی خبر خوشحال کننده ای است! در ادامه نحوه یکپارچه سازی اپلیکیشن Photos ویندوز 11 و سرویس آی کلاد اپل را به شما آموزش می دهیم.

آموزش اتصال iCloud به اپلیکیشن Photos ویندوز 11

برای این منظور باید مراحل زیر را طی کنید:

1- اپلیکیشن Photos را باز کنید.
2- از بخش چپ صفحه بر روی iCloud Photos کلیک کنید.

3- بر روی دکمه “Get iCloud for Windows” کلیک کنید.

آموزش اتصال iCloud به اپلیکیشن Photos ویندوز 11

4- در پنجره ای که باز می شود بر روی دکمه Get کلیک کنید.

آموزش اتصال iCloud به اپلیکیشن Photos ویندوز 11

5- در اپلیکیشن Photos، بر روی دکمه “Open iCloud for Windows” کلیک کنید.

6- نام کاربری و رمز عبور اکانت آی کلاد خود را وارد کنید و در این سرویس Sign-in کنید.

اپلیکیشن Photos ویندوز 11 با iCloud ادغام شده است! (معرفی + آموزش نحوه یکپارچه سازی)

پس از اینکه این مراحل به پایان رسید، عکس ها و ویدئوهای آپلود شده در سرویس ابری آی کلاد اپل در اپلیکیشن Photos ویندوز 11 به صورت مستقیم در دسترس خواهند بود! البته کاربرانی که اکانت آی کلاد ندارند و این قابلیت برای آنها کاربردی ندارد، می توانند این ویژگی را در اپلیکیشن Photos خود غیر فعال کنند. برای این منظور باید به شیوه زیر عمل کنید:

  • اپلیکیشن Photos را باز کنید.
  • بر روی دکمه Settings (آیکون چرخ دنده) که در گوشه راست بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید.
  • در بخش Personalization، وضعیت سوئیچ آبی رنگ مقابل گزینه “Show iCloud Photos” را در حالت غیر فعال قرار دهید.

اپلیکیشن Photos ویندوز 11 با iCloud ادغام شده است! (معرفی + آموزش نحوه یکپارچه سازی)

پس از اتمام این مراحل دیگر اثری از iCloud در اپلیکیشن Photos شما نخواهد بود.

در پایان لازم به ذکر است که ما در بخش مقالات ایده برتر پارسیان آموزش انتقال عکس و فیلم از گوشی آیفون به کامپیوتر را نیز به همراه برخی جزئیات دقیق تر و کامل تر دیگری شرح داده ایم. پیشنهاد می کنیم پس از مشاهده این مطلب، آن را نیز مشاهده کنید.

منبع: windowscentral