اپل واچ گلدیلاک ممکن است در صف ارتقا باشد.

Apple Watch SE 2: هر آنچه که از این ساعت می دانیم و هر آنچه که از آن می خواهیم ببینیم

به نظر می رسد اپل آماده ارائه یک گجت پوشیدنی دیگر با قیمتی مقرون به صرفه است. با توجه به نظرات مارک گورمن (از طریق خبرنامه Power On) و تحلیلگر مینگ چی کو، یک پیگیری اقتصادی مناسب برای SE در حال انجام است. در حالی که جزئیات هنوز مبهم هستند، اما می توان انتظار بروزرسانی ‌های مشخصی برای نسل قبلی، البته با قیمتی مشابه داشت.

افشای اطلاعات اخیر حاکی از آن است که این شرکت دوباره خط SE خود را بررسی خواهد کرد و اپل واچ جدید SE 2 در پاییز امسال در کنار اپل واچ سری 8 عرضه خواهد شد.

تاریخ عرضه اپل واچ SE 2 چه زمانی خواهد بود؟

اپل هنوز تاریخ انتشار اپل واچ SE 2 را فاش نکرده است، همچنین هیچ افشاگری هم به چیز مشخصی اشاره نکرده است. با این حال، بر اساس تاریخ ‌های عرضه اپل واچ‌ های قبلی، انتظار داریم پاییز امسال شاهد معرفی این دستگاه باشیم.

گفتنی است که اپل واچ اصلی SE در سپتامبر 2020 همراه با اپل واچ سری 6 راه اندازی شد. پس از رونمایی اپل از سری 7 در سال 2021، خط تولید نسل قبلی حذف شد. با این حال، انتظار داریم در سپتامبر امسال شاهد عرضه مدل جدید در کنار اپل واچ سری 8 باشیم.

تاریخ عرضه اپل واچ SE 2 چه زمانی خواهد بود؟

اپل واچ SE 2 چه ویژگی ها و مشخصاتی خواهد داشت؟

به طور کلی، انتظار تغییر عمده ای در فرمول Apple Watch SE وجود ندارد، اما برخی شایعات به آنچه که باید از این ساعت انتظار داشت اشاره می کند.

اپل واچ SE اصلی از نظر طراحی شبیه به اپل واچ سری 6 است، با این تفاوت که برخلاف سری 6 که با قاب های آلومینیوم، فولاد ضد زنگ و تیتانیوم عرضه شد، تنها با قاب آلومینیوم در دسترس مردم قرار گرفت. همچنین سری 6 در رنگ های نقره ای، خاکستری، طلایی، آبی و قرمز عرضه شد، اما SE به نقره ای، خاکستری و طلایی محدود شد. دستگاه جدید احتمالاً همان اندازه و طراحی بدنه مدل قبلی را حفظ خواهد کرد، اما ممکن است به صفحه نمایش آن ویژگی همیشه روشن اضافه شود. بر اساس گزارش ها، مشخصات دیگری که ممکن است به SE 2 راه یابد شامل تراشه S7 سری 7 و سنسور جدیدی است که به دستگاه امکان می دهد ECG کاربر را بگیرد.

همه این ‌ها ویژگی ‌هایی هستند که SE را از مدل ‌های گران ‌تر اپل متمایز می ‌کنند، و گنجاندن آنها نشان می ‌دهد که اپل متعهد است نه تنها یک ساعت مقرون ‌به ‌صرفه، بلکه یک اپل واچ قدرتمند ارائه کند.

آنچه که انتظار داریم در Apple Watch SE 2 ببینیم:

آنچه که انتظار داریم در Apple Watch SE 2 ببینیم:

اپل واچ مسلماً محبوب ترین پوشیدنی در بازار است، اما این بدان معنا نیست که بی عیب و نقص است. در ادامه بهبودهایی وجود دارد که دوست داریم در مدل بعدی SE این شرکت شاهد آن باشیم.

عمر باتری طولانی تر

اپل واچ SE مانند بسیاری از مدل های اخیر، 18 ساعت شارژدهی را ارائه می دهد. اما یک تمرین با GPS، باتری را به طور قابل توجهی تخلیه می کند. ما امیدواریم که باتری SE جدید عمر بیشتر و شارژ سریعتری داشته باشد.

ECG و سایر ویژگی های جدید ردیابی سلامت

Watch SE ویژگی های عمیقی را برای نظارت بر سلامت و تناسب اندام به کاربران ارائه می دهد. اما ذکر این نکته لازم است که نسخه اصلی از دو ویژگی چشم پوشی می کند: نظارت بر اکسیژن خون و الکتروکاردیوگرام. که اگر اینها به Apple Watch SE 2 راه پیدا کنند، ممکن است قیمت آن را کمی بالاتر ببرند.

رنگ های بیشتر

همانطور که در بالا ذکر شد، SE به نقره ای، خاکستری و طلایی محدود می شود. و امیدواریم که اپل با رنگ‌ های بیشتری ظاهری تازه به این ساعت بدهد. همچنین دوست داریم دراین ساعت صفحه نمایش بادوام تری را ببینیم. شیشه اصلی SE Ion-X نسبت به سایر مدل ‌های اپل واچ که از شیشه یاقوت کبود هستند، راحت ‌تر خراشیده می ‌شود.

ردیابی خواب بهتر

هر دو اپل واچ سری 8 و اپل واچ SE 2 می توانند از ویژگی های بهبود یافته ردیابی خواب بیشترین بهره را ببرند. چرا که ردیابی خواب اپل در مقایسه با رقبایی مانند Fitbit و Garmin بسیار اساسی است. در پایان باید اشاره کنیم که اپل توانایی اندازه ‌گیری میزان تنفس را در watchOS 8 اضافه کرد، با این حال، امیدواریم شاهد ادامه دادن عمق بیشتری به این دسته باشیم.

منبع: androidauthority