ممکن است در آینده ای نزدیک، به جدیدترین نسل گوشی های Moto G Stylus موتورولا یک نسخه 5G نیز اضافه شود. مطابق با اطلاعاتی که اخیراً به صورت غیر رسمی منتشر شده، موتورولا در حال کار کردن بر روی گوشی Moto G Stylus 5G (2022) است.

این احتمال وجود دارد که موتورولا نسخه 5G گوشی Moto G Stylus (2022) را به بازار عرضه کند

مشخصات این گوشی موبایل به طور کامل لو رفته است! از لحاظ ظاهری می توان آن را به گوشی Moto G Stylus (2022) که در اوایل امسال به بازار عرضه شد، شبیه دانست. این دو گوشی در نگاه اول کاملاً یکسان و مشابه به نظر می رسند، اما تفاوت های زیادی به خصوص در بخش سخت افزاری با یکدیگر دارند.

جدا از پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G (که اصلی ترین تفاوت این دو گوشی است)، مدل جدید از تراشه Snapdragon 695 5G قدرت می گیرد که به پردازنده گرافیکی Adreno 619 مجهز است. اگر این اطلاعات درست باشد، نسخه 5G گوشی Stylus دارای پردازنده قدرتمندتری نسبت به نسخه 4G است. در نسخه 4G از چیپست Helio G88 استفاده شده است.

این احتمال وجود دارد که موتورولا نسخه 5G گوشی Moto G Stylus (2022) را به بازار عرضه کند

این گوشی جدید بسیاری از جذابیت های ظاهری خود را از نسخه 4G آن وام گرفته است که از میان آنها می توان به ماژول دوربین مستطیلی شکل در پشت و بریدگی hole-punch در قسمت مرکزی بالای صفحه نمایش اشاره کرد. مطابق با اطلاعات منتشر شده بر روی وب سایت 91mobiles، صفحه نمایش این گوشی 6.78 اینچ سایز دارد و از رزولوشن Full HD+ و نرخ تازه سازی تصویر 120 هرتز بهره می برد. این در حالی است که نسخه 4G این گوشی دارای صفحه نمایشی با نرخ تازه سازی 90 هرتز است. پس در این مورد نیز نسخه 5G ارتقا پیدا کرده است.

در بخش دوربین نسخه های 5G و 4G گوشی Moto G Stylus (2022) موتورولا کاملاً به هم شبیه اند. در هر دوی این گوشی ها از ماژول دوربین سه گانه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، شوتر اولترا واید 8 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی استفاده شده است. گزارش ها حاکی از آن هستند که باتری به کار رفته در نسخه 5G از ظرفیتی معادل با 5000 میلی آمپر ساعت برخوردار خواهد بود. همچنین این مدل به سنسور اثر انگشت مجهز است که در قسمت کناری بدنه قرار گرفته است.

این احتمال وجود دارد که موتورولا نسخه 5G گوشی Moto G Stylus (2022) را به بازار عرضه کند

اگر شما می خواهید تا از ویژگی های کاربردی قلم لمسی Stylus بهره مند شوید، اما بودجه کافی برای خرید گوشی های رده بالایی مانند سامسونگ گلکسی S22 Ultra را ندارید، گوشی های سری Moto G Stylus موتورولا از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود. به خصوص گوشی Moto G Style 5G (2022) می تواند با پشتیبانی از شبکه 5G، گزینه جذاب تری برای کاربران به روز تر باشد. این گوشی به احتمال بسیار زیاد با رنگ های مشکی و سبز راهی بازار می شود. هنوز به صورت رسمی اعلام نشده که این گوشی دارای چه قیمتی خواهد بود. اما می توان پیش بینی کرد که این مدل با قیمت کمتر از 300 دلار به بازار عرضه شود و به محبوبیت بالایی در بازار گوشی های میان رده دست پیدا کند.

منبع: androidcentral