حدود چند هفته قبل بود که گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه سونی در حال کار کردن بر روی یک جفت ایربادز وایرلس است. این مدل جدید به عنوان بخشی از محصولات سری LinkBuds سونی عرضه می شوند و با نام LinkBuds S راهی بازار خواهند شد. اکنون جزئیات بیشتری در رابطه با این ایرفون ها منتشر شده که در این بخش به آنها نگاهی می اندازیم.

ایربادز سونی LinkBuds S احتمالاً کوچکترین و سبک ترین ایربادز دارای قابلیت حذف نویز خواهد بود

مطابق با گزارشی که بر روی وب سایت WinFuture منتشر شده، این غول ژاپنی دنیای تکنولوژی برنامه دارد تا ایربادز LinkBuds S را به زودی معرفی کند. بر خلاف مدل بدون S که با آکوستیک باز طراحی شده، این مدل جدید به صورت بسته طراحی شده است. با این حال این محصول جدید با دیگر ایرفون های TWS موجود در بازار تفاوت عمده ای دارد! وزن هر یک از ایربادهای این محصول تنها 4.8 گرم است! به عبارت دیگر ایربادز سونی LinkBuds S می تواند به «سبک ترین و کوچک ترین» ایربادز موجود در بازار دنیا تبدیل شود!

این نکته را مدنظر داشته باشید که در این ایربادز از جدیدترین تکنولوژی های روز مانند حذف نویز و صدای با بالاترین رزولوشن استفاده شده است و با این وجود وزن آن تا این اندازه سبک است! در مقام مقایسه باید به این نکته اشاره کنیم که هر یک از ایربادهای AirPods Pro اپل 5.4 گرم وزن دارند. همچنین وزن ایربادهای Samsung Galaxy Buds 2 برابر با 5 گرم و وزن ایربادهای Sony WF-1000XM4 برابر با 7.3 گرم است.

ایربادز سونی LinkBuds S احتمالاً کوچکترین و سبک ترین ایربادز دارای قابلیت حذف نویز خواهد بود

اولین موردی که در رابطه با کاهش وزن یک دستگاه به ذهن می رسد، کم کردن وزن و ظرفیت باتری آن است. اما به نظر نمی رسد که ایربادز LinkBuds S از این بابت با افت مواجه شده باشد و علیرغم وزن بسیار سبکی که دارد، تایم پلی بک آن کاهش پیدا نکرده است. این طور که کارشناسان تخمین می زنند، این ایربادز سونی در حالت غیر فعال بودن قابلیت ANC (حذف نویز فعال)، تا 6 ساعت قادر به پخش موسیقی است. همچنین شارژدهی باتری آن در کنار محفظه شارژ، به حدود 20 ساعت هم می رسد. این اعداد و ارقام برای ایربادزی با وزن فقط 4.8 گرم فوق العاده به نظر می رسد!

ایربادز سونی LinkBuds S احتمالاً کوچکترین و سبک ترین ایربادز دارای قابلیت حذف نویز خواهد بود

وزن سبک ایربادز سونی LinkBuds S آن را به گزینه ای ایده آل برای استفاده در تمام طول روز تبدیل کرده است. البته سونی اطلاعاتی در رابطه با مقاومت این ایربادز در برابر تعریق، رطوبت و نفوذ آب مطرح نکرده است و در حال حاضر نمی توان ادعا کرد که این مدل برای ورزشکاران هم مناسب است یا خیر. به هر حال پیش بینی می شود که در روزها و هفته های آتی اخبار کامل تری در رابطه با ایربادز سونی LinkBuds S منتشر شود. در صورت تکمیل این اخبار، ما آن را بر روی وب سایت ایده برتر پارسیان پوشش می دهیم. شما می توانید برای اطلاع از جدیدترین اخبار تکنولوژی وب سایت ما را به صورت روزانه چک کنید!

منبع: gizmochina