با وجود اینکه هنوز حدود 6 ماه تا معرفی رسمی گوشی Galaxy S23 سامسونگ باقی مانده، اما اطلاعات این گوشی به آرامی در حال منتشر شدن است. به تازگی بحث پیرامون دوربین های گوشی S23 پرچم دار جدید سامسونگ زیاد شده و خبرهایی در رابطه با آن به گوش می رسد! با مرور این اخبار، به نظر می رسد که دوربین های این گوشی های جدید مشخصات متفاوتی با یکدیگر دارند و شاید در زمان عرضه، ما را سورپرایز کنند!

حداقل یکی از دوربین های گوشی گلکسی S23 هیچ ارتقایی نسبت به گذشته پیدا نخواهد کرد!

تازه ترین خبر در این رابطه از جانب GalaxyClub مطرح شده و بر روی وب سایت SamMobile نیز انتشار یافته است. مطابق با این خبر، گوشی های Galaxy S23 و Galaxy S23 Plus ممکن است با هیچ گونه آپدیتی در زمینه ارتقای لنز دوربین تله فوتوی خود در مقایسه با گوشی های سری گلکسی S22 مواجه نشوند! به این ترتیب این گوشی ها به همین دوربین تله فوتوی فعلی گوشی های سری S22 با رزولوشن 10 مگاپیکسل و محدوده زوم سه برابر مجهز خواهند بود.

بسیاری از کاربران مشکلی با این موضوع ندارند و حتی از آن استقبال هم می کنند! اما خیلی از طرفداران سامسونگ و افراد حرفه ای تر، امید داشتند که مشخصات تمام دوربین های گوشی سری S23 از لحاظ رزولوشن یا حتی محدوده زوم ارتقا پیدا کند! به خصوص اینکه بسیاری از گوشی های پرچم دار اندرویدی جدید، به دوربین هایی با مگاپیکسل های بالاتر از قبل و زوم بهتر مجهز شده اند.

با این وجود به احتمال بسیار زیاد گوشی های گلکسی S23 و گلکسی S23+ دارای دوربین جلویی با رزولوشن بالاتر خواهند بود. به این ترتیب با این گوشی ها می توانید سلفی های با کیفیت تری بگیرید و تماس های تصویری خود را با وضوح بهتری برقرار کنید! این می تواند خبری هیجان انگیز برای علاقه مندان به شبکه های اجتماعی باشد!

حداقل یکی از دوربین های گوشی گلکسی S23 هیچ ارتقایی نسبت به گذشته پیدا نخواهد کرد!

در رابطه با گوشی Galaxy S23 Ultra نیز باید به این نکات اشاره کنیم که در این گوشی پرچم دار از سنسور جدید HP3 ISOCELL استفاده شده که رزولوشن فوق العاده 200 مگاپیکسلی را به ارمغان می آورد. این سنسور به تازگی از جانب سامسونگ معرفی شده و پیش بینی می شود که از آن در پرچم داران جدید این شرکت کره ای استفاده شود. اما به تازگی افشاگری به نام Ice universe مدعی شده است که نسخه S23 Ultra هم به دوربین جدیدی مجهز نخواهد بود. با این حال این احتمال را که ممکن است سامسونگ از سنسور بزرگتری از سنسور فعلی HP1 خود در نسخه S23 Ultra استفاده کند، به طور کامل رد نمی کند.

حداقل یکی از دوربین های گوشی گلکسی S23 هیچ ارتقایی نسبت به گذشته پیدا نخواهد کرد!

همان طور که اشاره شد، هنوز زمان زیادی تا معرفی رسمی گوشی های سری Galaxy S23 سامسونگ باقی مانده است. پس شاید اظهار نظر قطعی در رابطه با مشخصات دوربین این گوشی ها هنوز خیلی زود باشد. ما خبرهای جدیدی را که در این رابطه در آینده منتشر خواهد شد، بر روی وب سایت ایده برتر پارسیان پوشش می دهیم. همچنین شما می توانید آخرین اخبار دنیای تکنولوژی را به صورت روزانه بر روی وب سایت ما مشاهده کنید.

منبع: androidcentral