لنوو جدیدترین نسخه از لپ تاپ های سری Legion خود را در رویداد “Experience Smarter” در کشور هند معرفی کرده است. لپ تاپ های Legion 5i، Legion 5i Pro و Legion Slim 7i مدل هایی هستند که لنوو به تازگی از آنها رونمایی کرده است.

لنوو لپ تاپ های سری Legion را با پردازنده های نسل 12 اینتل به روز رسانی می کند

تمام لپ تاپ های جدید سری Legion لنوو به پردازنده های نسل 12 اینتل مجهز هستند و کارت گرافیک های آنها نسبت به مدل های قبلی ارتقا پیدا کرده است. همچنین طول عمر باتری این لپ تاپ ها نسبت به قبل بیشتر شده است. باید به این نکته هم اشاره کنیم که هر سه مدل این لپ تاپ ها از سیستم عامل ویندوز 11 برخوردارند و Microsoft Office Home و Student 2021 بر روی آنها نصب است.

لپ تاپ های لنوو Legion 5i و 5i Pro طراحی ظاهری مدرنی پیدا کرده اند و امروزی تر شده اند. در این لپ تاپ ها از یک باتری 80 وات ساعتی استفاده شده که می توان آن را در عرض 30 دقیقه به میزان 80 درصد شارژ کرد. برای این منظور باید از شارژر اورجینال ارائه شده همراه با لپ تاپ استفاده کرد. نکته جالب در مورد این لپ تاپ ها این است که در آنها از موتور هوش مصنوعی AI Engine 2.0 استفاده شده که باعث ارتقای تجربه گیمینگ کاربر می شود. این سیستم باعث می شود تا متناسب با بازی در حال اجرا، پرفورمنس لپ تاپ و نرخ FPS آن تا 20 درصد افزایش پیدا کند.

لنوو لپ تاپ های سری Legion را با پردازنده های نسل 12 اینتل به روز رسانی می کند

لنوو برای کاربران نسخه های جدید Legion 5i و 5i Pro خدمات ایده آلی را در نظر گرفته است! این شرکت یک تیم حرفه ای برای پشتیبانی از این لپ تاپ ها ایجاد کرده که کاربران چینی می توانند از طریق تلفن، ایمیل و چت در هر لحظه از طول 24 ساعت شبانه روز با آنها در ارتباط باشند. این تیم که Lenovo LUS (Lenovo Legion Ultimate Help) نام دارد، در تمام زمینه های راه اندازی، نرم افزاری و سخت افزاری خدمات ارائه می دهند و کاربران را برای دستیابی به تجربه بهتر گیمینگ راهنمایی می کنند. ضمن اینکه کاربران می توانند با دانلود و نصب اپلیکیشن Lenovo Legion Arena از مایکروسافت استور، از خدمات این شرکت چینی بر روی لپ تاپ خود بهره مند شوند.

لنوو لپ تاپ های سری Legion را با پردازنده های نسل 12 اینتل به روز رسانی می کند

لپ تاپ لنوو Legion 7i Slim (که آن را در عکس بالا ملاحظه می کنید)، رده بالاترین لپ تاپ در میان این مدل های جدید است. این دستگاه در واقع یک لپ تاپ گیمینگ سبک است و با وزن کمتر از 2 کیلوگرم راهی بازار شده است. به این ترتیب می توانید آن را به سادگی حمل کرده و در هر مکانی که دوست دارید، بازی های مورد علاقه تان را بر روی آن اجرا کنید! لازم به ذکر است که این لپ تاپ گیمینگ مجهز به پردازنده Core i9-12900H اینتل است. همچنین رده بالاترین مدل این لپ تاپ به کارت گرافیک RTX 3070 Ti مجهز است. پس می توان بازی های روز را بدون هیچ مشکلی بر روی آن نصب کرد و از کمترین زمان تأخیر در اجرای آنها بهره مند شد.

منبع: gizmochina