سامسونگ به تازگی یک آپدیت جدید برای ساعت هوشمند Galaxy Watch 4 ارائه کرده که ویژگی هایی جدید در حوزه سلامتی و واچ فیس هایی جذاب را به آن اضافه کرده است. همچنین این آپدیت سبب می شود تا فرآیند Setup کردن این ساعت هوشمند حرفه ای سریع تر و آسان تر انجام شود. علاوه بر این، سامسونگ از ارائه آپدیتی خبر داده که در آینده عرضه می شود و Google Assistant را به این ساعت هوشمند اضافه خواهد کرد.

ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch 4 یک آپدیت بزرگ دریافت کرده؛ اما هنوز خبری از Google Assistant در آن نیست!

با این آپدیت جدید، سامسونگ با مرکز بدنسازی کریس همسورث (بازیگر مطرح هالیوودی) همکاری کرده تا دید عمیق تری نسبت به بدن انسان به دست بیاورد و بتوانید برنامه های فیتنس کاربردی تری را به کاربران خود ارائه دهد. نتیجه این همکاری ارائه برنامه های فیتنس این مرکز بدنسازی در اپلیکیشن Samsung Health است و سامسونگ امکان دسترسی رایگان کاربران خود به این برنامه ها را در بازه زمانی یک ماهه فراهم کرده است. علاوه بر این به ساعت هوشمند Galaxy Watch 4 برنامه هایی کاربردی برای دوندگان و دوچرخه سواران اضافه شده است.

از دیگر امکانات جدید اضافه شده به این ساعت هوشمند، باید به برنامه خواب جدید آن اشاره کنیم که به کیفیت خوابیدن شما امتیاز می دهد و الگوی خواب شما را در طول هفته بررسی می کند. در پایان مطابق با امتیاز کسب شده، یک نماد از حیوانات به شما تخصیص داده خواهد شد! پس از آن اپلیکیشن شما را راهنمایی می کند تا عادت های خود در هنگام خوابیدن را اصلاح کرده و کیفیت خواب خود را ارتقا دهید. ضمن اینکه Galaxy Watch 4 شما می تواند با اپلیکیشن SmartThings تعامل برقرار کند و زمانی که تشخیص دهد خوابتان سنگین شده، چراغ ها را به طور اتوماتیک خاموش کند.

ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch 4 یک آپدیت بزرگ دریافت کرده؛ اما هنوز خبری از Google Assistant در آن نیست!

همچنین سامسونگ از واچ فیس ها و بندهای جدید خود رونمایی کرده و کاربران اکنون امکانات بیشتری برای شخصی سازی ساعت هوشمند خود در اختیار دارند. بندهای جدید سامسونگ در اواخر فوریه 2022 در دسترس قرار خواهند گرفت.

ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch 4 یک آپدیت بزرگ دریافت کرده؛ اما هنوز خبری از Google Assistant در آن نیست!

سامسونگ به شما این امکان را می دهد تا در زمان setup کردن گلکسی واچ 4، انتخاب کنید که کدام اپلیکیشن ها نصب شوند. این ویژگی بر روی بسیاری از گوشی های اندرویدی رده بالا وجود داشته و حالا سامسونگ از آن در ساعت هوشمند خود نیز استفاده کرده است.

اما هیجان انگیزترین خبر در این رابطه این است که سامسونگ قصد دارد تا Google Assistant را به گلکسی واچ 4 بیاورد. این خبر برای کسانی که دستیار صوتی گوگل را به بیکسبی ترجیح می دهند اهمیت زیادی دارد. سامسونگ اعلام کرده که این ویژگی در آپدیت بعدی به این ساعت هوشمند اضافه می شود. اما نکته اینجا است که این آپدیت تا چند ماه بعد عرضه نخواهد شد و علاقه مندان به این موضوع باید زمان نسبتاً زیادی را منتظر بمانند.

از دیگر ویژگی های جدیدی که در آپدیت بعدی به گلکسی واچ 4 اضافه می شود، می توان به استریم موزیک YouTube Music از طریق وای فای و LTE اشاره کرد. در حال حاضر اپلیکیشن Wear OS تنها توانایی استریم آفلاین فایل های دانلود شده بر روی دستگاه را دارد. به این ترتیب این ویژگی قرار است تا ارتقا پیدا کند و انعطاف بیشتری به دست آورد!

منبع: androidcentral